Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

To byly UVEXy motorkářský z roku 1992 a ještě před pěti lety fungovaly. No a dnes po projížďce jsem sesednul z mašiny a šel ke vchodu a za mnou se táhla stopa zbytků gumy :D Obě boty se normálně rozdrolily :D

Ale houno, Clint jel na krev :D, klopil to do zatacky a nevsimnul si, ze pribrzduje :D, by musel mit ocelovy boty aby si vsimnul ze je to uz moc naklopeny.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyfasoval jsem svoji kamosku 02 TDi v Plynu, tzv kombi fabia verze. Od bouracky za rok nalitala 10tis km. Klima ji smrdí jak bolava noha.

5cfbdd0bb4a4dd9f8c54330a0d98f8ec.jpg

66d491831c3a35e96b993bdc52d5c0af.jpg

Kvalita hadr, v cem to ma Hyundai horsi? Panty jsou stejne, vedeni kabelaze take. Lakovani mizerne (i u nebouraneho) - zde je jediný rozdil, ze Skodovky maji metalizu i zde, ale nekvalitne udelanou, muj Hyundai (nevim jak to ma i30), ma proste jen barvu bez metalizy. Na pohled vypada hrozne oboji, ale mene bije do oci celistva barva, nez kdyz je sem tam neco bez metly - nebo jestli je to vada laku... Nicmene 03 je na tom jeste hure nez 02.

Jinac jsem si 02 dost ve snech upravil, v realu to zas takovy zazrak neni. Nicmene bych se s ni spokojil. Na pravou nohu neni zadny místo a mam ji permanentne oprenou o tvrdý stredovy panel (to jsem z pameti vytesnil). At je i20 prtava, tak timhle netrpi. A zase jsem si rikal, jak ta nafta prede. Jsem hold od mala naftak, s tim se musi clovek asi narodit, nicmene kvuli servisu, cene, nachylnosti a eko terorismu bych si naftu bohuzel uz nekoupil. Eu4 v TDi ne - emise, eu5 DPF a eu6 DPF a dalsi liti nafty do vejfuku. Lehce v uvahu pripada eu6 + SCR, ale to jsou jen silne motory, to se nevyplati nikdy a jete je kasicka. Maximalne konkurence v eu4, ale to jsou zase auta 10 let +, cili kasicky.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale prt, ja ospravedlnuju, proc si nekoupim naftu, ikdyz za me je lepsi nez benzín a v Octavii je to velice dobry motor (odhlucneny, kultivovaný) a i ta 1.6 mi bohate staci. Ve Fabii 2 ta 1.6 zadna hitparada neni, hlucnejsi, mene kultivovana a spotreba stejna - zde ten motor nema co nabidnout, to si myslim ze ta 1.2TSi 77kw v eu5 je lepsi volba, s tou eu6 to zas takova hitparada taky neni.

S Hyundaiem jsem srovnaval to zadni viko, jak jste se tomu smali s Panchem a ani jeden z Vas nechtel kufr ukázat, natoz aby mi řekl rozdil, neni tam krom laku zadny. A ten lak maji spatne oba. Jo moment, ta Oktavka vlastne metalizu nema, to je ta zakladni modrá!!! Takze kdyby H nemel metlu, tak by ten kufr byl naopak asi lepsi. Octavia 3 ve stejne barve ma ty fleky u motoru, u rezervy a na viku take a mnohem vic, nez 02. Mam to nafocene. Tam stacilo jen otevrit dvere a uz na me cuci smoulova, misto tmave modre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já od rána jezdím se šicím strojem F3 1,2 81kW úplně nová, ráno měla na budiku 200km najeto. Motor je celkem příjemnej do města ale posed za volantem strašnej jako na trestný lavici.

Na mém povozu ještě montáci nezačali prej zítra budou chytřejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já od rána jezdím se šicím strojem F3 1,2 81kW úplně nová, ráno měla na budiku 200km najeto. Motor je celkem příjemnej do města ale posed za volantem strašnej jako na trestný lavici.

Na mém povozu ještě montáci nezačali prej zítra budou chytřejší.

A slysis houkat turbo?

I20 se nelíbí ani mojí domácí a to už je co říct. Taky byla ve výběru. Zatím je top FF 1.6 a poslední výkřik Modus IP.

Design je vec vkusu. Ja jsem praktik. Nicmene i20 se mi libi, ale ta moje, ta pred FL neni hezka. Nova je taky pekna. Ja zas neznam hezkyho Renaulta a u Forda si vybavim jen Mustanga, takze nic moc vyber. Pokud je ale auto praktické, tak je mi fuk v cem jezdim. A pokud kupujes staryho mergla, tak o to vic me zarazi, ze vybiras dle designu - bral bych proste co je vyhodne a prakticke. Nez rezavou designovku, tak radsi zachovalou popelnici.

Tak jsem akorát v autorizáku, poplácal jsem se šéfem po ramenou, pochválili jsme kvalitu aut a zasmáli se na účet korejců a francouzů. Kafíčko a asistentka je tady samozřejmostí [emoji23]

Jj, poplacejte si, soudruzi si taky furt placali, jak jsou svetovi a ted je slovo soudruhu zakazane :D. Nevim jak ty Clinte, ale jak jsem jiz psal stokrat, 2x 307 Peugeot od novoty a jezdi 10 let. Muj korejec jezdi jen na vymeny oleje - taky funglovka. No a pak ma nekdo rocni vuz a jezdi do servisu mesicne. A je jedno jestli to plati nebo ne, vzdy to stoji min. cas, namahu a cestu. Kdyz koukam po jinem aute, tak mi kamos rika, na rocni auta ser, kdo by se zbavoval bezproblémového a nebouraneho rocniho auta? Akorat prodela, mala sance koupit dobre auto. 2 lety vuz to same. 3 lete jsou obvykle leasingovky, to je vylitane. 4 lety vuz je opet leasingovka. 5 lete auto je obvykle uz realita, proste tomu konci zaruka, splatky... je to stare, lidi davaji i dobre vozy pryč. Na to mu odpovidam, jenze petiletka ma uz obvykle dost nalitano a je to kasicka - moje zkusenost. Na to odpovida, vzdy kdyz kupujes jety auto, mas mit min 20% ceny vozu rezervu na opravy. A musim uznat ze ma v tomhle pravdu. Sehnat auto s rozumnym probehem, nebourane a do 3 let veku za rozumnou cenu je temer nemozne, spis mozne jen pres znameho.

Největší mrdky a těm jsme se smáli nejvíc jsou prej Thálie a Logany. Škoda, že tu nějaká Thálie nestojí venku, šli bychom si na ní odplivnout [emoji2]

Znam cloveka jak s Thalii (2 lidi), tak Loganem (1 a drive mela i sestrenka) a vsichni jezdi, pro dany zamer jsou ty auta suprove. Zajdi si k Audi, vytahni mic na stul a uvidis jak pujdete plivat na Superba a Oktavku :D.
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo turbo slyším. ale to bude tím že tam opravdu je.

Jinak se už nedivím tady našemu Petrovi jak tu chválí tu jeho kinderkarku ten motor je fakt v pohodě a s F3 to pěkně cvičí.

Včera jsem to jel projet s kamarádem co chystá výměnu O1 1,9tdi 81kW a řek že si pro ní půjde až jí vratim.;-)

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...