Stringo Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Které z těch kleští jsou ty správné? http://www.autokabel.cz/product_info.php?cPath=54_77&products_id=338 http://www.autokabel.cz/product_info.php?cPath=54_77&products_id=236 nechci to bastlit kombinačkama, když už to mam dělat, tak pořádně. Ty kleště se stejnak neztratí, už párkrát jsem potřeboval spojit nějaké drátky, tak si to koupim a bude klid, Ale nevim jaké jsou potřeba. Vypichovák se dá koupit, nebo je to dělané doma? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 arlo moc pěknej eshop Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 Kleste presne nevim delal jsem to klasickejma, ale ten druhy odkaz je nejvic podobnej tem pinum. Jink vypichovak jsem objednaval tady. www.aliso.cz delaj dva tipy iso a mini iso na ty tenci kabliky ( treba od radia, cd changer atd je mini iso. ) u tebe to bude taky mini si myslim. Ten vypichovak potrebujes v pripade, ze chces ty konektory dostat ven. Me se siknul kdyz jsem potreboval dostat napajeni s changeru jinak to z te iso kostky bez vypichovaku nevydolujes aniz bys ji neposkodil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 OK, něco koupim... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Chlapi, vy z našeho clubu, tak mě napadlo, jestli z vás někdo používá FACEBOOK, hoďte sem nějakej kontakt, lépe se tam sdílí fotky a komenty.... Já osobně FB mám....(Jiří Špalek) ...tak kdyby někdo měl zájem..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Tak to mě naštěstí minulo.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 taky jsem mimo tyhle sítě... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Tenhle "vynález" neprovozuji a ani na něj nemám čas a chuť. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2013 No já ho nikomu nenutím, jen kdyby náhodou někdo....jinak FB je povinnej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 facebook je dobrý na chat, je tam snad každej a nemusíš psát smsky nebo volat apod.... protože každej to má na mobilu, ale jiné využití v tom fakt nevidím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Chlapi, je dobrý mít na oktávce sportovní podvozek skoro za tři litry? Co to všechno obnáší? Klady, zápory......dík Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Za tri litry co to je.... za trojaka nekoupis ani pera natoz podvozek.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2013 V konfigu u elegance je možnost za tři klacky mít u nového auta sportovní podvozek - snížený..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 (editace) super věc a ty fakt chceš kupovat? vem si prosím tě RS.... Editováno: 28. Září 2013, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 Chlapi, je dobrý mít na oktávce sportovní podvozek skoro za tři litry? Co to všechno obnáší? Klady, zápory......dík Něco málo je tady: http://forum.skodahome.cz/topic/125168-sportovn%C3%AD-podvozek/ Maverick ho má. Tak bych se u něj poptal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 pokud nemáš nějaký strašný nadjezd do garáže atd, tak ti o nic nejde Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 nejde o garáž, já např minulý týden přijel k rodičům a vjel na dvoreček a měl jsem co dělat tam vyjet s normálním podvozkem, můj plán byl to snížit o 3 cm,...asi se na to vykašlu, pak nikam nezajedu. I když mě to prostě láká, líbí se mi nižší auta... Arlo, jakej je to rozdíl v jízdě? Je to o dost tvrdší oproti origu? Na jaře mě čeká výměna tlumičů, tak potřebuju nachytřit, zda origo, nebo neorigo snížený... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 http://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/golf/13861619?goFrom=list Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 28. Září 2013 Sdílet Vloženo 28. Září 2013 (editace) Ja to mam ted oproti rs serii o 20mm niz coz neni zadnej extrem akorat kdyz parkuju kolmo k obrubniku tak si davam bacha. Parkrat se mi stalo, ze jsem skrtnul spodkem narazniku... jinak retardery nejsou zadnej problem. Po jizdnich vlastnostech max. spokojenost auto nema tendenci se tak pohupovat do stran treba pri nahlem predjizdeni, lepe sedi v zatackach a je jakoby celkove tuzssi, ale neni to na ukor konfortu. Mohu jen doporucit. Ps samozrejme jestli ma nekdo na aute standartni podvozek a 15" kola a pak prejde na tohle a da tam 18"ctky tak rekne, ze je to tvrdy, ale z meho pohledu je to stejny konfort jako origo. Rs podvozek + navic auto lepe sesedi+snizeni;-) Editováno: 28. Září 2013, autor: Arlo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 Tak já mám zimní 16" a letní 17" (to je tak myslím maximum co je použitelné na našich silnicích, alesˇpoň co se plzeňského kraje týče), Octa je sama o sobě tvrdé auto a komford jsem měl cca do toho 4 roku stáří, pak to začalo pomalu být horší a horší, ale teď jak už mam v háji tlumiče, to je nehorázná koza. Tak se proto ptám, jestli mám dělat origo klasiku, nebo jestli tam hodit podle mě to samé co máš ty - u RS to sníží o 2cm, u klasiky píšou o 3cm... Jde mi hlavně o to, aby se auto nehoupalo, ale zase aby nedostávalo zabrat, když je někde nějaká nerovnost, nebo výmoly. Takže říkáš, že to zase oproti standardnímu podvozku není nějak razantní rozdíl jo? A jestli můžu ještě poprosit, ty jsi konkrétně měnil nakonec za jaký podvozek? Nějak pořád nevím, co všechno by se mělo měnit a jak to poskládat. Tlumiče, pružiny, to je jasný a co dál se mění? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 (editace) Ja sem menil tlumice+pruziny+dorazy. Bilstein B6+eibach pro kit+origo. Rs.(jsou stejne jako sport). Pokud je treba tak se meni horni ulozeni tlumicu(u me to nebylo potreba) jeste jsem taky meninl silentbloky na predni naprave, ale ty uz byly ko. Pokud budes mit vse v poradku tak ti budou stacit jen tlumice a pruziny a udelat geometrii jelikoz si to sedne a podvozek je nastaven na jinou vysku...;-). Jinak jak pises aby se to nehoupalu a zaroven to nebylo tvrde tak pocitej s tim cim min houpani tim tvrdsi, ale tohle je takovy dobry kompromis...Ps uz nespekuluj a jdi do tech bylsteinu b6 a pruzin eibach je to fakt kvalitka Editováno: 29. Září 2013, autor: Arlo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 Arlo já to nmůžu nikde najít jako sadu, můžeš poslat nějaký odkaz, kdes kupoval? Já přemýšlel o Weitec... Nevím jak je na tom Bilstein cenově, resp.jaké jsou mezi těmihle výrobci rozdíly... http://www.tuningcardesign.cz/tuning/eshop/10-1-Podvozkove-systemy/1447-4-Sportovni-podvozek-Weitec/5/4842-Sportovni-podvozek-Weitec-Skoda-Octavia-II-RS-1Z-01-06-Kombi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 29. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2013 (editace) Kokta je furt na ty Golfy Mě se moc nelíbí u golfů předek, kromě kombíků mi přijde ten golf takový dámský auto na nákupy....samosebou asi jsem jediný s tímhle názorem. Navíc, na tom golfu se roky zvenčí skoro nic nemění. Je mi jasné, že interiér nemá chyby a zpracování auta je příkladné...nicméně zůstanu do budoucna věrný oktávii. Prostě mi přijde větší a chlapštější Oktávka je prostě moje parketa a ať prolejzám všechny možné značky a auta (v této cenové hladině), vždycky skončím u oktávky. Když si do ní sednu, jsem doma. Všechno mi sedne, všechno na dosah, všechno mi přijde známé, nikde netlačí konzola (viz sup)...prostě všechno akorát. To jestli příští rok koupím eleganci s 1,8 nebo RS s 2,0 v benzínu ještě uplně nevím Až zkusím oba motory.... Zatím jsem zkusil v O3 jen 1,6 TDI - to jsem zavrhl hned, je nepoužitelný a 2,0 TDI 110W, ten jel slušně a zátah měl dostatečný, jenže hlučnější, vibroval do kabiny a do volantu a ve vyšších rychlostech kolem 190km/h se mu už dál moc nechtělo.....Navíc v recenzích nevychází zrovna moc dobře, a to i díky vyšší spotřebě oproti původnímu 2,0 TDI 103KW. Poslední dobou se mi zdá, že čím novější TDI, tím vyšší spotřeba....U benzínů naopak, za chvíli se obě spotřeby setkají P.S.: Co má Mavouš vlastně v té oktě za motor? Nemá náhodou tu 1,6? A k tomu sportovní podvozek...to snad ne :D ...snad se pletu. Editováno: 29. Září 2013, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 (editace) jo má, psal jsem to tam. že má 18" kola, sportovní podvozek a 77kw a všichni mě tam psali, že je to jenom moje pitomá myšlenka golf se mě moc líbí asi jako octavie to Rko s haldexem, 200kw, není potřeba už ani čipovat čip na té mé možná bejvále 2.0 TDI 103kw na 144kw, fakt je luxusní Editováno: 29. Září 2013, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Září 2013 Sdílet Vloženo 29. Září 2013 http://www.levnealarmy.cz/eshop/predehrev-motoru-defa/predehrev-motoru-odmrazovani-oken-dobijeni-baterie-komfortni-ovladani.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky