Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Je to asi rok kdy v Chebu spadlo neco podobneho. Jeden nejmenovany autosalon Skoda mel ponicenych tak 20 aut. Pojistovna skody zacvakala. Sikovni zamestnanci AS vytahanim plechu za studena dulecky vyrovnaly ( tedy tapece strech byly dole atd.) no a auticka jako nova bezvadna sla zakaznikum. A jak jsou majitele spokojeni a nevedi. Musim rici ze vetsina sla do Nemecka teda, ale to je myslim jedno. Jinak pry nechtejte videt strechu pod tapecem po par letech po takovem vytahovani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to asi rok kdy v Chebu spadlo neco podobneho. Jeden nejmenovany autosalon Skoda mel ponicenych tak 20 aut. Pojistovna skody zacvakala. Sikovni zamestnanci AS vytahanim plechu za studena dulecky vyrovnaly ( tedy tapece strech byly dole atd.) no a auticka jako nova bezvadna sla zakaznikum. A jak jsou majitele spokojeni a nevedi. Musim rici ze vetsina sla do Nemecka teda, ale to je myslim jedno. Jinak pry nechtejte videt strechu pod tapecem po par letech po takovem vytahovani.

co by té střeše mělo být podle tebe?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to dle me, ale jednoho mechanika toho AS jine pobocky. Ze spoda se za ruzna oka kotvi ty paky kteryma se to pak v mistech dulku vymackava nahoru. Logicky se pritom ten povrch ze spoda ruzne poskrabe nebo popraska atd. A casem vlivem rozdilu teplot ti kondenzuje vlkost ( to je tak u vsech aut) ovsem tady v tech narusenych mistech to lehce koroduje. Nevim jestli je to pravda, ns sve oci jsem to nevidel, ale logiku by to melo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to dle me, ale jednoho mechanika toho AS jine pobocky. Ze spoda se za ruzna oka kotvi ty paky kteryma se to pak v mistech dulku vymackava nahoru. Logicky se pritom ten povrch ze spoda ruzne poskrabe nebo popraska atd. A casem vlivem rozdilu teplot ti kondenzuje vlkost ( to je tak u vsech aut) ovsem tady v tech narusenych mistech to lehce koroduje. Nevim jestli je to pravda, ns sve oci jsem to nevidel, ale logiku by to melo.

Nám na alfě asi před 10lety kroupy pomlátily střechu, kapotu celkem dost kroupy. Nechalo se to na pojistku opravit taky tou PDR metodou. Alfa šla asi před rokem do šrotu z důvodu havárie, a prodávaly se z ní nějaké věci. Mimo jiné komplet vnitřek, včetně střešního tapecu, a mohu ti potvrdit, že střecha ze spod nebyla absolutně nijak poničená, poškrábaná apod. 

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbodehet to nejspíš bude také, bohužel.  :kol-32:   

to my kluci z Kvasin jezdíme jenom v benzínu, dehet sem s nimi zkoušel jednou a ta 140kw vůbec nejede. ucpaný močůvkou..... nechápu kdo si to může za ty prachy koupit.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokto, když tomu nerozumíš, raději se o močůvce nevyjadřuj. Ono je to totiž přesně obráceně - u dieselů s EURO6 jedou lépe ty, co mají systém SRC, než ty, co mají jen denox katalyzátor. Bylo by vhodné, abys sis konečně nastudoval, co, jak a proč tam funguje. Problém toho 140 kW motoru je někde jinde.

 

Petře, hol echt německá kvalita. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...