Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Mne zase udivuje ze atmo 5ti litr V8 muze i dnes bez turb a kurvitek plnit emise EU6. Tzn., ze je asi nekde neco spatne. Taky je zajimave ze uz pred 15ti lety jsem se svou 14 let starou Opel Ascona 1.6i s jednobodovym vstrikovanim jezdil za 7 litru na 100. Dnes s o nekolik desitek let novejsim autem s EU buh vi jakem a motorem neporovnane slozitejsim a s mensim objemem jezdim v prumeru za 6,2. Tedy trvalo 30 let aby se realna spotreba u obdobneho auta snizila o 1 litr na sto. Za cenu sice vyssiho vykonu, ale nizsi spolehlivosti atd. Cela EU at uz jde do prdele, nejde jen o auta. Ale uprchlici, vecna nesmyslna narizovani proti vuli lidu, atd. Prvni strana co bude vyrazne proti EU nebo dokonce odchod z EU ma muj hlas. Cekalo by se, ze se EU z Brexitu pouci, ale zacinam to videt blede. I ten zasranej Putin si z cele EU a NATO dela uplny hovno.


Peeetr zklamu te, ten 1l dela nizsi vaha vozu (plasty misto kovu) a lepsi aerodynamika ;)

Jinac jsem v praci vyfasoval F2 FL 1.2 HTP a tohle auto ani ten motor bych nikomu nepral, jak jsem rikal ze do mesta dobry, tak i to beru zpet. Dnes spotreba 6.5l dle PP, takze 7 real. Neboli stejne jako mela felda, ale ta mela alespon dynamiku, motor je proste tragickej a nema co nabidnou.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to bohužel v tom autě nebylo jen o motoru 1.2. Měli jsme na place 1.6 TDi a to bylo taky brutálně zdechlé.

Do města je to fajn. Musím uznat, že svým tříhrnkem si nemůžu stěžovat. Jezdí to relativně za malé peníze, 80km/h to dá s přehledem. A hlavně, u takového auta Ti fakt netrhá žíly to, když to někde někdo odře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak rikam, chapu ze ten motor je zakladni, proto jsem s nim tak jel, ale cekal bych ze se odvdeci peknou spotrebou. Na 50km tam mam 6.1l, na svem 1.25 4 valec CVVT 63kw mam za 14 dni zhruba 3/4 nadrze pryc a spotreba 5.7l a lita jak svina a nesetrim ho, to HTP jsem setril. 1.6 TDi 66kw ve F2 jsem si uzil dost a na ten motor nemam vytku, snad jen tu spotrebu, stejna jako u 02 a hur odhlucnene. S 1.2 TSi ve Fabii a 1.4TSi v Octavii jezdim v průměru za 5.5 - 5.7l dle PP, u naftaku 1.6TDi je to zhruba o 0.5l min, vse zde ve vlakne nafocene a zdokumentovane, i Peetr nechapal jak s F3 ktera ma 60km najeto dokazu jet za 5.4l benzinu (bud kecal palubak o vic jak 0.5l a nebo ten motor fakt nebasti, bohuzel nemam jak overit dle tankování).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už do toho cpát těžce vydřený prachy nebudu. To můžu ty prachy vyházet z okna, nebo je dát kinderPetrrrovi, vyjde to stejně. To je radši projedu ve strip barech s holkama, nebo prožeru. A ještě mi zbyde dost na Lego mladýmu a na kvéry pro potěšení. [emoji6]


Tohle auto mi musí vydržet. I za cenu pozdějších oprav. O motor se nebojím, dvoulitr to zvládne.
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte rozumná řeč, dnes utápět prachy do dnešních pleček (navíc nových) je opravdu zbytečnost. Buď koupit 3 roky staré nebo nějakou Dacii. Svůj účel to taky splní a ještě ti dost zbyde na jiné lepší investice. Kdyby si ta dnešní auta tu cenovku zasloužila, obhájila, neřeknu ani popel. Ale cpát prachy německým akcionářům aby se zasraní Němci měli ještě lépe než se mají teď a tys jezdil v rozvrzaném autě a s jinými problémy do servisu, tak to nasrat. Jediná věc útěchou, že to montují češi a tak dost těch peněz zůstávají doma a lidi mají práci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když tu hanite Seat, tak kdysi asi pred 2 lety kdy jsem se o nej vazne zajimal, tak byla cena priznivejsi nez u Skodovky, servis +- stejne drahy. Takze pro me jasna volba. Dnes to muze byt jinak, ale jit do koncernu, beru Toledo nebo Leona. U Leona bych mel strach z tech ledek, preci jen kolik jezdi Pasiku B6 (a tusim ze i Golf ty zadni lampy lehce modifikovane prijal a taky se casem pip a cim starsi auto, tim mene by chtel clovek investovat do led lamp) s poblikavajicima ledkama, uz jsem videl i 03, kterym nesvitily jak predni, tak zadni ledky, za mne to jeste neni dotazene a kdyz, tak dily jsou drahy. Preferoval bych zatim jarofky.

A kdyz je rec o sluzebaku, tak napriklad tu hatapku bych dlouze rozmyslel. Ta Fabca je total holota, to i ta Dacka za 230tis vypada lip v interieru (ne v kufru) a motorove ten zakladni ctyrvalec jede lip. Ale na ten je uz pozde, EU jej porobila a nyni uz jen litr trihrnek bez turba! Toz budu to muset zajit zkusit, to bude traga, ale ma to pridomek SCE (coz ten puvodni nahrazeny ctyrvalec nemel), nevim co to znamena, ale ma to i ta nase 1.6 a jede vyrazne lip, nez napriklad v 02 1.6 MPi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jeste jsem nedodal, ze stahovacka spolujezdce u Fabci blbne, stejne jako me kdysi na 02, to neni nahoda. A u ridice ty knofliky na stahování oken jsou jiz take na konci životnosti. Ma najeto 22 250km, stari nvm, ale do 4 let (technicak nemam u sebe).


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Clint napsal:

Michal: tvl sorry, ale mít ho služební, tak jezdím klidně i ve favoritu.

Ono není služební jako služební, rozhodně ho nemám bez ústupků jinde, ale pořád se mi to ještě vyplatí. A hlavně já si nestěžuji nad služebním autem, ale jen jsem si povzdechl, že na mě bohužel vyjde facelift, který dle všeho bude ošklivější než současné auto co mám.

před 1 hodinou, Petrrr napsal:

Jo, Low Cost auto. Auto za 600-700tis co bys chtěl. Vždyť je to jen 30 necelých průměrných platů. To si koupí každej Čech. 

No pro Čechy to low cost není, ale směrem na západ tomu tak prostě je. Octavie a Leon jsou pořád jen derivát lidového vozu Golf a u těchto aut nemůžeš očekávat nějaký potenciál na pořádné svezení. Pořád ikdyž ty auta mají slušný výkon se jedná o kompromis. Byla to hlavně reakce na koktu kterému se nelíbil FL Leonu s tím, že nic nepřináší. Co by taky FL krom drobných změn designu a prvku výbavy měl u auta nižší střední třídy přinášet? Lepší jízdu v novém modelovém roce můžeš čekat třeba u GTR, které je na takové využití stavěné a ne u univerzálního auta.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...