Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jasné a to ti dělá problém když utratis 700k za auto a budeš o trošku více platit za phm, servis nechce nikdo dělat.myslís ze tyhle lidi i já furt jezdim svizne těžko.

Průměrku mam ted 8,6 když sem mel TDI číply tak 6,4

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, standart rozdíl podobně výkonejch motorů v benzínu a naftě je přibližně 1,5-2 litry maximálně. Plno lidí, co má ropáka najezdí do 1000Km měsíčně, to je tedy cca 700 korun úspora. Při ceně nové oktávky v ropě o 30tis. vyšší se jim to jen v rozdílu paliva vrátí za 42 měsíců, což je 3 a půl roku. Jenže nepočítají dražší pojistku, zimní aditiva a naftové filtry. Takže ve fiánále je jim ropa uplně k hovnu. To spousta lidí nevidí, to nemluvím o jízdních vlastnostech a komfortu benzínových motorů.

 

A už jsme u toho zas a pěkným obloukem :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakýpak rozebírání, svezl jsem se s nafťákama se všema, i s RS. Tak vím, navíc naftu jsem měl a něco s ní najezdil. A řeknu ti rovnou, po zkušenostech s 1,8 TSI bych ji už nechtěl. Nepřesvědčil mě ani 125KW 2,0 TDI....

 

Člověče Sáňku, svezl jsi se někdy s 1,8 TSI? To bys naftu hodil ze Šárky a rovnou běžel pro benzín :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint:Já to fakt nevím, v čem jsou ty benzíňáky až tak lepší, tak mi to pls osviť a drž se těch vlastností a komfortu.

Ano svezl O2FL 1,8 TSI a nikam jsem neběžel,odjel jsem domů tím čím jsem přijel-Passat 1,8T.

Aby bylo jasno,já nejsem ortodoxní nafťák, doteď jsem jezdil v benzínech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se vam tady do toho srat,ale Škodovka se už hoodně přibližuje "kvalitě" Hyundaie a Kie.A nebude dlouho trvat a bude na stejne urovni diky nesmyslnemu šetřeni na zakladnich věcech,hlavně že to ma několik přiblblych asistentu.Napřiklad davat torzku misto multilinku neni opravdu moc velky krok vpřed a to nemluvim o dalšich věcech.Např nadherna předni světla,taky kapitola sama o sobě..A že by zrovna byla O3 nějak libiva se taky řict neda.

Editováno: , autor: bitttpower
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš jak která Hyundai... ta iX35 nic moc, ale i30 jelikož je cílená na největší procento zákazníků u Hyundai, tak tam je to lepší a řekněme už jde skoro o srovnatelné provedení jako u koncernu

 

Jiné Hyundai jsem neměl možnost vyzkoušet. Děda má Kia Rio sedana a ten je opravdu na tom s materiály cca 15let zpět, ale to auta mělo el.okna,climatizaci,rádio s CD a USB, motor 1,4, koberečky, zimáky, koženej paket, vyhřívaná zpětná zrcátka no prostě takový to všechno potřebný pro nenáročné řidiče a stálo 225 000 po slevě. místa spoustu, oproti "malému" Riu velký kufr, vypadá pěkně a za ty peníze dobré auto, mnohem více vybavené a prostornější než když si člověk koupí Fabii se stejnou výbavou a dá za ní 280 000kč...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,6 MPI D-CVVT 88 kW

 

mě předběhne i pes, jak psal klint...

 

Základním zážehovým motorem pro i40 je nová a vysoce úsporná jednotka 1,6 GDI s přímým vstřikováním benzinu. Celohliníkový motor má blok vyztužený důmyslným žebrováním, které zvyšuje jeho tuhost a odolnost, snižuje hlučnost a potlačuje vibrace. Sací a výfukové ventily jsou vybaveny systémem proměnného časování Dual CVVT, který pomáhá dosáhnout nejvyššího výkonu 99 kW (135 k)

 

mě u I4O předběhne i srnka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono zalezi na kupni sile, jak moc si preje silny auta. Tim je behodlam nijak branit, taky si myslim, ze by to chtelo silnejsi modely. Nicmene treba to autodobre funguje a tolik koni neni potreba :-D mam ted pujcenou starsi corsu, ma 1.4 16V, nejakych 90ps a s tim autickem to moc pekne cvici ;-) Ale oka, jel jsem s i30 a jeji nejsilnejsi naftou a svym vykonem me to neuspokojilo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s Bitttpowerem nesouhlasím! Řekl bych, že to Hyundai se přibližuje Škodě:-D a třeba už je i na stejné úrovni v kvalitě.

Hyundai má 1,6 atmosféru 99kW, to je třeba do i30 solidní,ne?

Jinak jsem se aktivně účastnil koupě ještě i předchozí verze i30 v autosalonu, který byl napůl se Škodou.Strčil jsem pak hlavu do Fabie a vůbec nechápu čím to auto může i30 konkurovat-motorem ha ha, výbavou ha ha, vzhledem ha ha, cenou ha ha, ta mrdka stála ještě větší peníz a neměla tuším ani rádio. O nové generaci i30 už potom ani nemluvě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...