kokta7 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Navarit nebo přišroubovát tu koncovku mohli , ale šetří všude. Když sme prebirali firemní o3 tak tam stali 3 rs ovšem v TDI a dsg, lidi vyhodí 700 hadrů za oktsvku hlavně aby to zralo o 2 litry min Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Obavam se, ze rozdil ve spotrebe u TDI a TSI bude v pripade aktinejsi jizdy markantnejsi, nez li dva litry 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Jasné a to ti dělá problém když utratis 700k za auto a budeš o trošku více platit za phm, servis nechce nikdo dělat.myslís ze tyhle lidi i já furt jezdim svizne těžko. Průměrku mam ted 8,6 když sem mel TDI číply tak 6,4 Editováno: 14. Duben 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Jojo, standart rozdíl podobně výkonejch motorů v benzínu a naftě je přibližně 1,5-2 litry maximálně. Plno lidí, co má ropáka najezdí do 1000Km měsíčně, to je tedy cca 700 korun úspora. Při ceně nové oktávky v ropě o 30tis. vyšší se jim to jen v rozdílu paliva vrátí za 42 měsíců, což je 3 a půl roku. Jenže nepočítají dražší pojistku, zimní aditiva a naftové filtry. Takže ve fiánále je jim ropa uplně k hovnu. To spousta lidí nevidí, to nemluvím o jízdních vlastnostech a komfortu benzínových motorů. A už jsme u toho zas a pěkným obloukem Editováno: 14. Duben 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Aditivi nesouhlasím. Do myho léju 100 s aditivi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Kokta: ale ty neberes v potaz, ze treba to auto najede 50tis rocne. To uz je pak rozdil velky. Nehledne na to, ze ja mam s naftou prumer cca 7,5 a s TSI pocitam, ze to bude 10-11... kdyz to spocitas, rozdil uz to tak malej neni ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Jízdní vlastnosti a komfort? Tak schválně,zkus to tady a teď rozebrat a nějak přesvědčivě a ne stylem strejda má a známý známého říkal... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Jakýpak rozebírání, svezl jsem se s nafťákama se všema, i s RS. Tak vím, navíc naftu jsem měl a něco s ní najezdil. A řeknu ti rovnou, po zkušenostech s 1,8 TSI bych ji už nechtěl. Nepřesvědčil mě ani 125KW 2,0 TDI.... Člověče Sáňku, svezl jsi se někdy s 1,8 TSI? To bys naftu hodil ze Šárky a rovnou běžel pro benzín Editováno: 14. Duben 2014, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Clint:Já to fakt nevím, v čem jsou ty benzíňáky až tak lepší, tak mi to pls osviť a drž se těch vlastností a komfortu. Ano svezl O2FL 1,8 TSI a nikam jsem neběžel,odjel jsem domů tím čím jsem přijel-Passat 1,8T. Aby bylo jasno,já nejsem ortodoxní nafťák, doteď jsem jezdil v benzínech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Akorát ty porovnavas jiný auta.. Kazdej s naftou rozhodne nejezdí 40k km za rok Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Nechci se vam tady do toho srat,ale Škodovka se už hoodně přibližuje "kvalitě" Hyundaie a Kie.A nebude dlouho trvat a bude na stejne urovni diky nesmyslnemu šetřeni na zakladnich věcech,hlavně že to ma několik přiblblych asistentu.Napřiklad davat torzku misto multilinku neni opravdu moc velky krok vpřed a to nemluvim o dalšich věcech.Např nadherna předni světla,taky kapitola sama o sobě..A že by zrovna byla O3 nějak libiva se taky řict neda. Editováno: 14. Duben 2014, autor: bitttpower 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Naprosto souhlasim s Bitttpowerem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) kiu bych dal stranou, tam ten servis je fakt špatný, ale s hundajem se to dá vyloženě srovnat, akorát hundaji tam chyběj motory, ale to se brzy asi změní možná. Editováno: 14. Duben 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 (editace) Spíš jak která Hyundai... ta iX35 nic moc, ale i30 jelikož je cílená na největší procento zákazníků u Hyundai, tak tam je to lepší a řekněme už jde skoro o srovnatelné provedení jako u koncernu Jiné Hyundai jsem neměl možnost vyzkoušet. Děda má Kia Rio sedana a ten je opravdu na tom s materiály cca 15let zpět, ale to auta mělo el.okna,climatizaci,rádio s CD a USB, motor 1,4, koberečky, zimáky, koženej paket, vyhřívaná zpětná zrcátka no prostě takový to všechno potřebný pro nenáročné řidiče a stálo 225 000 po slevě. místa spoustu, oproti "malému" Riu velký kufr, vypadá pěkně a za ty peníze dobré auto, mnohem více vybavené a prostornější než když si člověk koupí Fabii se stejnou výbavou a dá za ní 280 000kč... Editováno: 14. Duben 2014, autor: Stringo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 1,6 MPI D-CVVT 88 kW mě předběhne i pes, jak psal klint... Základním zážehovým motorem pro i40 je nová a vysoce úsporná jednotka 1,6 GDI s přímým vstřikováním benzinu. Celohliníkový motor má blok vyztužený důmyslným žebrováním, které zvyšuje jeho tuhost a odolnost, snižuje hlučnost a potlačuje vibrace. Sací a výfukové ventily jsou vybaveny systémem proměnného časování Dual CVVT, který pomáhá dosáhnout nejvyššího výkonu 99 kW (135 k) mě u I4O předběhne i srnka... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Tak ono zalezi na kupni sile, jak moc si preje silny auta. Tim je behodlam nijak branit, taky si myslim, ze by to chtelo silnejsi modely. Nicmene treba to autodobre funguje a tolik koni neni potreba :-D mam ted pujcenou starsi corsu, ma 1.4 16V, nejakych 90ps a s tim autickem to moc pekne cvici ;-) Ale oka, jel jsem s i30 a jeji nejsilnejsi naftou a svym vykonem me to neuspokojilo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Já s Bitttpowerem nesouhlasím! Řekl bych, že to Hyundai se přibližuje Škodě:-D a třeba už je i na stejné úrovni v kvalitě. Hyundai má 1,6 atmosféru 99kW, to je třeba do i30 solidní,ne? Jinak jsem se aktivně účastnil koupě ještě i předchozí verze i30 v autosalonu, který byl napůl se Škodou.Strčil jsem pak hlavu do Fabie a vůbec nechápu čím to auto může i30 konkurovat-motorem ha ha, výbavou ha ha, vzhledem ha ha, cenou ha ha, ta mrdka stála ještě větší peníz a neměla tuším ani rádio. O nové generaci i30 už potom ani nemluvě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Koncern má motory co do výkonu solidní. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Sanku, ja teda hned co sednu z OII do OIII vidim kde se setrilo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 A vidíš také, kde se přidávalo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Xjohnnyx, já přece netvrdím, že se nešetří, naopak;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Clint:ve vedení se určitě přidávalo 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Kde se pridavalo?! odpovim oklikou, jinak by me Hravec narknul z placani... Nejsem majitelem OIII, ale chvili se situace zmeni a ja pak zhodnotim, kde se pridalo" Jen mam tichou obavu, ze toho o moc vic nez vim do ted nepribude Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 14. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Však si na ní taky brousím zuby (ovšem benzín samozřejmě) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky