Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

hele, bavil jsem se o tom s kamarádem, mrkli jsme na parkoviště před jeho bytem, cca 4 auta tam měli jinou nápravu.... takže většina lidí to fakt nepozná a ve firmách to je fuk..... kdo je trošku autofil, tak to fakt pozná... kdo má RS a 18"kola, tak už to tolik asi nepřijde, ovšem nebavím se o zatáčkách...

 

na po 3 konečně vím jaký filtr do mého pekáče, děkuji škodo že v tom máte krásný bordel  mícháte PD s CR....



Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

však s tímhle souhlas, viz výše jsem to psal...  furt je možnost kupovat krásné SUP 2 nebo OCT2 ročníkovky, tak proč se rvát do OCT 3 ;-) do pul roka tam budou RS OCT 3.... bude mě zajímat, jak napálejí cenu kuci

moc krásná, jaktože má jenom ploutev a ne drát ze střechy jako my?

http://www.skodaplus.cz/Car/680065/skoda-octavia-rs-2-0-tsi-147-kw-rs?query=fulltext%3D%26mark%255B%255D%3D32%26model%255B%255D%3D404%26priceFrom%3D%26priceTo%3D%26discountPriceFrom%3D%26discountPriceTo%3D%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26fuel%255B%255D%3D1%26loadFrom%3D147%26loadTo%3D%26capacity%3D0%26leasing%3D%26isRocnivuz%3D1%26mark%255B%255D%3D32%26model%255B%255D%3D404%26fuel%255B%255D%3D1

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zraloka ma, protoze ma prut za nim vzadu vysroubovanej, na te jedne fotce je to videt...

 

jinak svezeni v OIII RS Combi mi prijde stejne jako v moji, jel jsem s tim po praze a hlucnost bych rekl ze je srovnatelna. bohuzel jsem nemel moznost si vyzkouset ostrejsi jizdu a chovani do zatacek a porovnat chovani s moji carcou :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavia III už nemá prut, máme ji v práci a je to fakt jen ploutev s GPS... (nebo v socka version príprava pro GPS modul). Antény už to má ve sklech - konečně po x letech oproti konkurenci...

 

Octavia III je fakt hezká, ale prostě jdou v některých věcech zpátky, což je naprosto na hlavu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OIII má multilink, ale od vyššího výkonu a na to 1,4 TSI asi nedosáhne. Na naše silnice asi fakt Frantíka :-). Mám paket pro špatné cesty a je to pocitově lepší, jenže v Německu nad 160 km/h je auto divné, delší ramena a jiné odrpužení dělají své

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš koupit nejvyšší řadu OIII , máš vše minimálně jako v OII a navíc pěknější auto, hned bych vyměnil můj předek za OIII :-). Chci vás potěšit, Hyundai a Kia má s LPG větší potíže než Škodovka, jim odchází motory, nám jen drobnosti. Jejich reklama o kvalitě je zavádějící, protože když někdo něco roztrubuje do světa, tak je to reklama a pravda je jinde. Několik firem z okolí odešlo od Korejců zpět ke škodovce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

treo: To same je ford, u nas se ve velkem lide vraceji od fordu ke skode. A to mame firemni auta jako operativni leasing na 2-3 roky a i tak se u Fordu projevuje mnohem vice poruch... :(

 

stringo: presne tak

 

jinak ja bych svou za OIII vymenil jen kdyby byla uplne v plne, benzinu a RS - a to by me lakala navic jen panorama a nezavisle topeni. ostatni veci by byla jen chutovka diky paketum, ktere jsou v nabidce. Ale jak jsem se bavil s Markem, tak cenovka za takovou potvurku je skoro mega :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokto, dotaz na tebe, jakožto kovaného naftomila (prosím, nebrat oslovení pejorativně), v dieselech se moc neorientuji. Dnes jsem u Kolína potkal dvojče mojí Octavie II FL (červená, RS křídlo, koncovky výfuku), dotyčný to při předjíždění několikrát poněkud osolil a z výfuku se viditelně začoudilo (žádná kouřová clona to nebyla, ale přehlédnout to nešlo). Z toho usuzuji, že to bylo TDI a nejspíš 2.0. Podle RZ soudím na rok 2010, možná 2011. Takže by to mělo být TDI CR, nebo je možné mít u FL ještě PD? Máš povědomí, zda u CR při tomto manévru, si to trochu zakouří? Neměl by to vychytat DPF filtr?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vše beru se srandou, jak jsem již nekolikrát psal, prostě jsem chtěl oktávku nad 100kw a 1.8 tsi tam neměli,tak prostě dehet  :kol-47:

 

Co jsem jel občas za svou oktávkou či za scoutem (kvůli servisu), tak jsem nikdy neviděl kouř, jako když u jiných není DPF... Jestli to bylo trošku kouře, tak jde o počasí, jestli to měl zahřáté atd.... Jak píše Kuba, už do PředFL se začli dávat CR....

 

vyndání DPF filtru je dilema, pokud bude kdokoliv chtít, tak to lze poznat... stačí to napíchnout na diag....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, vsichni kteri tady hanite sve auta.. na tyden bych Vam dal 1.4 MPI!

 

Jinak s Francouzema v rodine (v siroke rodine, tim nemyslim ze ma tata vse v garazi) no problemo. Krome Skody R (benzin) uz mame cca 20 let Peugeoty a krome 309 (1.9 SDI diesel) drzaku mame ted 2x 307 (1.6 HDI, 2.0 HDI, diesel) a krome par drobnosti zatim neni zadny problem. Nyni se pred rokem objevil Renault Fluence (1.6 benzin) a ten chudak jezdi na lih a zatim taky dobry a bez zavad (dokonce nevim o zadny a to se o me okte rict neda).

 

Pawouk:

hele kdlidne bych to tipnul na cip, jak jsem rikal na srazu, dneska je to o hubu, oni ti to precipujou, ty jsi spokojenej ze to jede, necadi, ale DPF se plni 10x rychlejs...

 

 

ELM:

mam kabel do USB, premyslim zda-li vubec umi Samsung Galaxy S Advance USB host a ze asi bude levnejsi (rychlejsi a dostupnejsi) objednat BT ELM, nez shanet redukci pro USB host.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radius: urite porid BT, pres USB to budes mit i problem s natazenym dratem nekam na okno...

 

jinak k tomu cipu, tak tam si dovolim nesouhlasit. podle me to na DPF vliv nema (a mluvim z vlastni zkusenosti). jedine kdy auto po cipu muze kourit, je kdyz si o to majitel pozada - to bylo uvedeno i v nejakem videu od DieselPower :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...