Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

no uvidíš no, jestli se čipem dosere nebo třeba jiné věci, to hold nikdy nevíš u tohohle auta :(

a zkoušel si maximálku? s těmi 203kw jsme jeli 265

Vloženo

no  serie jela  horko tezko 240  vic ani nahodou a dnes kdyz sem jel po okruhu  tak sem to zkusil ,malinko do kopce  ale fakt malo,tak 240 a myslim ze by to slo  protoze to fuert lezlo,ale musel sem brzdit:(takze si myslim ze 250  by to slo

Vloženo (editace)

238 km/h jede i moje sériovka jedna osma ;)  Po rovině....Ale víc bych z ní asi nedostal.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Já na dálnici s TDi 225-230 potom už jsem v omezovači a ani ránu víc.  :kol-26:

 

Jinak jestli je těch 203kw jen na jednotce, tak to je tak akorát cesta do hrobu pro motor... Optimum je těch 185kw pro TFSi RS

Vloženo (editace)

Je to novější motor co Ma ozak :) tak tam ten výkon je klasika.

No ja jel z krusovic za pancem a mel sem po ty rovince 242 a nic víc ani Na šestku nebo na petku

A panco me neujizdel, víc mu to taky nejelo.

De taky o počasí. Tfsi SOU na to haklive nahovno

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

jako maximalku zas tak neresim kolikrat muzes jed 250,ale zrychleni a jako musim fakt rict je to znat,ale turbo stejne asi poridim  pokud je vazne nacate,v serii  to stihalo davat ale na ten vetsi vykon to pry dava  malo

Editováno: , autor: PANCHO
Vloženo (editace)

zrychleni je vazne znat  a kdyz vezmu ze je tam  jen o 60Nm  40koni navic tak super,takze setrim na turbo:) a ze bych rovnou K04 ? :))  

 

 

FSI znamená Fuel Stratified Injection, čili vrstvené vstřikování paliva

Editováno: , autor: PANCHO
Vloženo

TFSi jsou značené RSové motory, akorát původní byly atmosféry a nové jsou turba, ale značení zůstalo stejné, takže to moc taky nechápu, ale má to tak asi myslím i audi pořád... možná Kokta o tom ví víc, někde tady už o tom psal.

Vloženo (editace)

asi 164kw, hold mám 1.8, bral bych oziho 2.0, ale hold to nešlo ale zase mám full vybavu. výkon mě +- stačí, nedá se na to nadávat. akorát musím vyměnit pneu příští rok, štve mě s těma bridgema spotřeba a dost rapidně. dělá mě to cca 0,6 litru od zimáku... a převodovky spojky jak u 2.0 či u 1.8 stojí za velky hovno...

no poprvý a naposled sem jel těch 242 za tebou, já takhle nejezdím. jezdím do limitu, kdybych náhodou přehlídl policajty ale zatím se mě to nestalo. Ani usekovy měření sem zatím nepřehlédl nikdy.

 

K04 tam jde bez uprav, ale lepší udělat všechny upravy. bejt tebou tam dám normal turbo a radši udělám vejfuk či sání nebo se na to uplně vysral ;), to je taky jedna cesta :D já osobně na to seru a šetřím na GTI nebo na R či seata...(ale to je delší cesta v řádech letecha do vy co se stane za tu dobu) a příští auto chci se samosvorem, aby ten vykon měl smysl= Gti performance, seat nebo s haldexem, ale ten radši ne :D, další věc co se může pokazit.)

 

TFSI říká audina je to to samé jako TSI u škody či VW. první generace O2 RS TFSI se tak jmenovala pak to přejmenovali na TSI. audina a vw má většinou lepší jednotku nebo nastavený lépe DSG.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

jsem diskutoval na oc a někdo tam vyblil tohle:

Hlavní problém je ale v tom, že přimovstřikové motory trpí víc na detonace než starší s nepřímým vstřikem, takže řízení předstihu musí být o to víc připosrané a podle teploty stahuje předstih mnohem víc než na starších motorech, proto je teď tak znát, že TSI za tepla netáhnou.

Vloženo

další věc, že v česku špatně pojistíš lepší vejfuk, turbo, sání atd... už vidím jak přesvědčuješ pojištovnu v Cz, že sis tam dal jiny brzdy, kola, vejfuk a že to chceš pojistit kdyby náhodou :D

Vloženo

no  mas pravdu  jak rikas,radsi original a potom vyfuk a sani,chci to na normalni jezdeni  a kdyz tam potom treba bude 270 tak to uplne bude stacit:)

Vloženo (editace)

tak předpokládám, když sis kupoval ještě ojetější auto než já, že nedáš s montáži někde 90000kč za K04 :D

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Já osobně bych už neřešil ani ten výfuk, možná bych šel do toho sání, ale jinak bych nedělal nic. Navíc už teď máš brzdy hoooodně na hraně snesitelnosti výkonu, takže pokud bys chtěl něco udělat pro auto, poohlédni se po lepších brzdách a potom to nechej jak to je... Ten výkon je myslím hodně slušnej na NEsportovní auto  :kol-47:

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...