Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

To souhlas, ovsem toto jde resit i jen castecnou serviskou a to pouze prohlidkou karoserie myslim za 200 kc. Ale chapu te vim jak to myslis a respektuji to. Ovsem jezdit na plne servisy s 10 let starym autem ktere ma hodnotu 60 tis mi prijde divne. Bez tak ti uz nic neuznaji, jejich klicky proti proreziveni zevnitr ven atd. to dokazuji. Ja pokud budu jezdit do autorizaku tak max. do 4-5 ti let stari, pak to nema uz rentabilitu a cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

další majitelé spíš budou nasraní, že nejezdí auto na dlouhé intervaly a že tam je nastavený krátký ;) a servis nebo dodělávky ti nikdo moc neocení...

petře asi tak, když už je auto starý 5-6 let 150000km tak kulanci ti dají tak špatnou, protože auto už má malou cenu...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte a o kolik myslis ze ti ta razitka pri prodeji zhodnoti cenu auta. O 10 tis? Mozna ani to ne. Kdyz jsem chtel dat na Jarove auto na protiucet, zajimalo je jen jestli auto koupeno v CR a stav auta nebourane atd. do papiru pri nabidce i kdyz jsem servisku mel, ovse ne plnenou autorizaky tak to stejne uznali jako ze auto se servisni knizkou. Tak mi nabidli 60 tis s tim ze auto je opravdu v super stavu. Jinde bych dostal 80. Tudiz od urciteho stari uz ani ta serviska nehraje takovou roli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No teď jsme prodávali bráchového seata 1,4 16V, r.v.2005, najeto 145tis km. Prodali jsme ho za 90tis. Kupující ocenil výměny po 15tis km a servisku s razítky, dokonce se ptal, proč poslední dvě chybí a zda by nešly doplnit. Měli jsme 3 zájemce.

 

(bazary nabídly 55-60 tis Kč)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm to já sem taky prodával x aut,  k poslednímu ke všemu byly faktury u neautorizáku, STK papíry 2x se stavem km, akorát první 3 záznamy z autorizáku po dobu záruky a jasně prokazatelný, ještě k tomu kniha jízd a záznamy ve firemní datábazi oprav....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jak čtu tak neměl TSI, toho se furt lidi bojí(o řetězech toho je všude dost i v časopisech), poptej se bazarníku :)

ale jo menší vyběr je, akorát kdybych kupoval auto s 120 000km -150 000km tak bych chtěl asi spíše 2.0 TDI CR, kvůli spotřebě u ojetého auta...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku: 10 let.

Nejlepsi je prodej jak pise clint, ovsem nevim jak je to ted s novym OZ ale pred tim platilo ze zakona ze si jako prodavajici musel drzet zaruku 1/2 roku na skryte vady. V tom Jarove by auto ode me odkoupili a pri naslednem prodeji by si drzeli zaruku oni. coz byla vyhoda. Tedy u Tveho auta po prodeji retizek napinacek papa a dohadovani je na svete s kupujicim-uvadim jako priklad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře stačí to tam napsat... Za to rucit nemůžeš

auto má 160000km, turbo je již opotřebované(lopatky atd)  / dle km a může pojít... za tohle prostě ručit nejde, asi jako bazary když odkoupí od někoho auto...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a proto já teď rozvody preventivně vymrsknu ;)

 

Jinak pro zajimavost, rozvody na 2,0 TSI se podělávaly také....jenom se o tom tolik nemluví. Zrovna minulej tejden mi to říkal servisák.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dyť klinte si fanatik škodovky a dle tvého je suprová ŠA oproti jiným značkám...dodržuješ autorizákové postupy, tak na co :) v servisce píšou že sou bezúdržbové. :kol-46:

 

klinte pár jo, ale ne takovej počet jako u 1.8 TFSI co tahal igor z datábaze ša...

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono těch 2.0 TSI bude ještě méně než 1.8 TSI. Ale ani na zdejších forech si nějak nepamatuji, že by to někdo řešil. Nicméně vadný nápínák je zásadní vada, která vyústí v destrukci motoru. Takže motor AUDI a kvalita jak u číňanů.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není rejpání, ale ty fanatikuješ že škodovka je lepší než korejští merecedesy či frantíci a pak sám uznáváš, že to není ideální a zase napíšeš že je to super, o tom to dnes není...  hold spotřební auta....

strejda má taky hundaje 2 rokem a bez problému (chytil dobrej kus jako druhej strejda co má santa fé) a třetí známej má furtdobry kusy od kie sportage a  2kssorenta...

 

číst takovy keci od tebe že nemají díly, když to není pravda... auto měl po bouračce do 14 dní opravený, po 4 rokách záruka fungovala na stabilizační tyč cca 120 k km....= fanatik.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...