Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

no v pátek sem si měnil olej, takže jsem jel k našim afandil sem si že zajedu do garáže, no ovšem sem dal ručku vylezl z auta a drhnul bych předním nárazníkem, tak sem se na to vyprdnul a mrznul venku.

u starý do garáže opět nezajedu, jedině že vymyslím nějaky nadjezd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já do garáže nezajedu nikam díky tomu supr čupr sportovnímu podvozku o kterym mě prodejce neřekl, sám o tom asi nevěděl, takže ten pekáč bude muset byt furt venku

 

no to sou supr věci no, tohle mě ten common rail prostě nedělal. 

já si myslím že to sou emise, jinak to nevidím.... se zeptám petra v praze, když udělá čip jestli tohle zmizí :D

Jestli to nebude něco podobného,jako u 1.4 TSI: http://forum.skodahome.cz/topic/108541-zv%C3%BD%C5%A1en%C3%A9-volnob%C4%9B%C5%BEn%C3%A9-ot%C3%A1%C4%8Dky-studen%C3%A9ho-motoru/#entry1805545

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pawouku díky za pomoc, to bude ono. i další kraviny kvuli emisím co mě na tom autě štvou. hold se zeptám petra, jestli tohle umí odstranit...

ale kor záruka nic s motorem asi dělat nebudu....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když parkuješ venku,tak vysleduj závislost na venkovní teplotě (resp. teplotě chladící kapaliny) - jakmile to půjde k nule,mělo by se to začít chovat jinak = po startu volnoběh kolem 800 ot. bez cukání. Tím by se to mohlo potvrdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To všechno má spojitost s cyklem měření emisí pro homologaci. Takže asi tak. Řídící jednotka motoru prostě ten cyklus rozezná (to je třeba právě ta teplota chladící kapaliny atd.) a jede podle něj. Že se při tom kde co klepe a otáčky lítají a uživatel neví,která bije,nemá pro emisní cyklus žádný význam. Na Š120,nebo Formanu,jsem se za mrazu bez sytiče a zvýšených otáček nechytal,zatímco u TSI to chytne hned a běží klidně jen na 800 toček. Ovšem za tepla to dělá psí kusy. To právě majitele plete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no škoda že místo toho tažnyho tam nevrznul člověk přede mnou bufíka, dodělávat se mě bufík moc nechce :( investice až 25k kč.

 

ja nevím kolik dnes bylo ráno, ale auto stálo cca 16 hodin.  ale pawouku sedí tak díky za info.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

třeba dodělám časem uvidíme. vyhřev zadku stačí....

jinak proč myslíte že na autech máme kvalitní gumy typu sportcontact, michelin energy saver apod, protože s tím honěj emise.... jim se to prostě vyplatí, protože dodavatelé jim dají takovou cenu lepší vůči pokutám ohledně emisích.

a na rezervě je co největší mrdka.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně také cukala fabie při určitém režimu teplot. Jel jsem to reklamovat, přehráli software řídící jednotky a již to nikdy neudělalo, Je to asi mapama, když to soustruzi v MB nedoladí...... MPI mně občas vyjede otáčky tak na 1200-1400 a potom klesnou na běžnou hodnotu, ale necuká to. Cukat by to nemělo, reklamovat a mlátit je :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já dostal z MB letní Bridgestone Turanzy a když nasadím zimní Barumky, ztiší se mně auto :-) a klesne spotřeba,

to nasadili na klasika, elegance má určitě supergumy :-)

Editováno: , autor: treo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zatím máme tu vadnou regulaci prohozenou se sousedem, on tam dlouhodobě není, je v zahraničí, tak nepotřebuje topit. Ale jakmile se ochladí a začne mrznout, musí se temperovat i u něj....takže mu to vrátíme a musíme holt koupit novou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže u souseda bude clintovo grilování #1 ? :D

 

tak je dobré vyhřívané čelní sklo, když nechceš pouštět bufíka ;) nevím končí ti šichta v práci, přijdeš do auta a jenom zapneš čelní sklo... bufík ti naskočí po pár minutách teprve ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...