Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Každé zařízení má sériové číslo, něco jako IMEI mobilu a nebo VIN auta. Škodovka může dodat VIN všech aut s navigací a potom je jednoduché na STK vybrat kradená a domontovávaná někde v garáži. Když se přehrává software v autě, může se vyčíst sériové číslo navigace. Databáze kradených navigací bude mít škodovka a pojišťovny, ty si informace určitě předávají.....

 

doplněk - proč máme OBDII - aby nás mohli zkontrolovat :-(

http://cs.wikipedia.org/wiki/OBD-II

Editováno: , autor: treo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel STK v česku znamená nic... 

mě vyhodil z STK kvůli tomu, že mam špinavou mlhovku, fakt kreten. v životě už jsem tam nejel a poslal jsem je tam někam. kam jezdím ted, tak se dá normálně domluvit, měl sem prasklou parkovačku, tak než on dodělal ostatní věci, tak jsem ji zatím vyměnil a v pohodě na domluvu.

servisácí co spolupracují s STK, tak mají určité vyhody, když vidím občas co tam prochází za křaksny, tak se mě chce taky blít...

a policajti místo chytání rychlosti, by hlavně měli kontrolovat auta...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V německu/rakousku nemám jediný důvod porušit pravidla, protože se tam furt jede a na normálních cestách. Ať si ti blázni zkusí přejet česko po 1 třídě, třeba taková krásná trasa Brno Hradec, ještě horší Budějovice Prágl, Náchod Hradec apod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, Magnatec 5W-40, nějaká řidká vodička asi :D   Dneska jsem jel za průměr 6,7/100km, plně naložené bagáží a 4 lidi v autě (Strašecí-Tábor a zpět, přes Kladno). Dálnice 140-150, ale okresky byla loudačka, lážo plážo, táhnul jsem se v kolonách :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...