Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Souhlasím s Petrrrem a motosmanem. Také se mi stává, že mám pocit, že mi zdechnul motor, protože není slyšet nic, ale vůbec nic a ani se do auta nepřenáší žádné vibrace, ani do volantu, což je u TDI (i u CR) naprosto běžné, tam jsou vibrace stále.

 

Ano, CR je pokrok, mohu posoudit, měl jsem PD a svezl jsem se několikrát s CR jak v oktávce (1,6-2,0TDI), tak i v Superbu (125KW 2,0TDI) a všude, ano všude jsou cítit vibrace do volantu a slyšet klapání ropáka. Diesel nikdy nebude mít čistý zvuk, nikdy nebude naprosto tichý a nikdy nebude tak pružný jako benzín. Prostě to je daň za nižší spotřebu, ale o tom by se dalo už polemizovat, protože spotřeby se postupně vyrovnávají.  

 

Z mého pohledu tedy naftové motory (i z pohledu dalších emisních úspor a buzerací EU do budoucna) nebudou mít dlouhověké trvání. (v traktorech a kombajnech asi zůstanou) :D

 

 

Pokud bude příští rok příznivější finanční situace, koupím opět TSI, o dieslu vůbec nepřemýšlím, nemá pro mě jedinou devizu.

 

 

Petrrr: vibrující pedál spojky z některých dieslů znám, je to hrozný pocit. Sáněk asi nejel v TSI, musíme ho svézt a pak to svoje auto hodí rovnou do krušovického potoka :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aspoň, že je tu sranda:-), když už nic!

Kdysi jsem malem koupil O2FL 1,8TSI, zvuk motoru při otevřené kapotě-jako kdybys tam vysypal milion cvrčků, což mně trochu zarazilo,ale nutno podotknout, že celé to auto,včetně motoru bylo jakési pofidérní.

Jinak jo, Clint má pravdu-TSI je klidnější, tišší, rychlejší, spolehlivější a jak to tu tak sleduji, tak i úspornější než TDI.TDI už pomalu odzvonilo,už se těším a doufám, že než se na to nové RSo zmůžeš, tak bude k mání jen s litrovým tříhrnkem TSI, to si budete teprve chrochtat blahem:-)))

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aspoň, že je tu sranda:-), když už nic!

 

 Za tímto účelem bylo přece toto téma vytvořeno. Tady to nemůžeš brát až tak všechno vážně. :kol-28:

 

Kdysi jsem malem koupil O2FL 1,8TSI, zvuk motoru při otevřené kapotě-jako kdybys tam vysypal milion cvrčků, což mně trochu zarazilo,ale nutno podotknout, že celé to auto,včetně motoru bylo jakési pofidérní.

 

Muhehe, srandista. Ano, TSI má zvenku velmi specifický zvuk, daný přímým vstřikováním, ale to je tak všechno. Uvnitř nic z toho neslyšíš - specielně to platí pro 1.8 TSI (1.4 je oproti ní poněkud hlučnější v zátěži, jestli se to tak dá nazvat), na volnoběh prakticky nevíš, že běží. Holt si nejsi schopen přiznat, že diesel se za určitých podmínek prozradí svým typickým zvukem i v poslední generaci použité v OIII. Tak to prostě je. Octavia holt není a nebude BMW 7, nebo něco podobného, kde se to dá utlumit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk:vím, dyť je to hospoda.

Co si nejsem schopen přiznat??? Jak už jsem tu několikrát zmiňoval, já nejsem ten zapřísahlý dieslák,tohle je můj první diesel a úplně v klidu si dovedu představit zase i benzín.

Jestli to s tím hlukem a přiznáním třeba nebude tak trochu i obráceně;-)

Rádio jsem samozřejmě myslel v autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, špatně jsi mě pochopil - bavím se jen o zvuku, ne o jiných vlastnostech motoru. Jestli to čteš dobře, tak tam jistě vidíš, že píšu, že 1.4 je hlučnější než 1.8. Já nebráním do krve něco, co není neobhajitelné.

A rádio v autě má snad dnes každý. Nebo se ještě vyrábí škodovky bez něj? Já tam mám Swing.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zase nejsem zapřisáhlej benzíňák, ale pravda je, že naftu bych si už nekoupil :kol-46:

 

(teď mi promiňte, hovořím o oktávce, nebo podobných vozech. Co se týče těžkých SUV, tam je situace bohužel tragická, silné benzíny nejsou a tak je nafta s patřičným krouťákem jedinou možností)

 

Jinak Sáněk má recht, jestli to půjde takhle dál, za chvíli budou mít RS-a litrovej motor s pěti turby :) Nejsem zastánce downsizingu, tedy malolitráží s dvojitými turby, ale taky ani mega-atmosfér.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě je to jednoduchý - když mi někdo nabídne diesel stejně výkonný jako TSI a za stejnou cenu, byl bych ochoten přihmouřit oko nad nějakou drobností. Jinak to pro můj roční nájezd kilometrů nemá žádný smysl a nic by mi to nepřineslo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to neni vubec pravda, mam OI a kdyz je to dobre serizeny a v dobry kondici, chodi to auto dverma na rucni brzde jako vino a na velkych kolech...

presne tak,je to stejne O1  nebo O2  stejne brzdy,jen vetsi nebo mensi kotouc podle motoru,pokud je vse ok tak rucka chodi fakt dverma napred:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...