Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

CO je to za blbost, copak je přezutí od listopadu povinné? To jsi jim zase vlítnul na lep a na cenu :D :D

Pokud vím, tak jen za nepříznivého počasí máš mít od listopadu zimní gumy, rozhodně to není jasná povinnost. Já nemám přezuto doteď a nic tím neporušuji....

Cti, nez neco napises!

Psal jsem ze byt to na me a ne na zene (rozvod), prezouvam az v prosinci! Rikal jsem to i v tom servisu, nacez mi odpovedeli to, co jsem psal. Na to jsem jim rekl to same co ty. Pouze za prepokladu ze se da ocekavat souvisla vrstva.... blabla

Platil jsem krasnych 340Kc, prehozeni, vyvazeni, dofouknuti a myti letnich. Kdyz si predstavim tu praci s rucnim prezouvanim a rucnim mytim (+kola nejsou vyvazene), tak nema cenu spekulovat co je vyhodnejsi.

To jen v Praglu a okoli chteji 600 a kola si umej doma.

Jak prisel Radius, kdyz rilam ze nejedu a za tyden jsem na kandidatce, tak se ozvu a jak jinak, nez odpovedi, ktera to tu zase rozdmicha. Ja se tu pak bavim nad tema komentarema :D

Jinac, Praha byla volna, teplota luxusni, kdyz to vydrzi, tak treba i prijedu.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepááák, kindercar je jen jeden a ten teď stojí kdesi na Ruském území brzy anektovaném. Navíc toto je Katalán.

Jinak když přijedeš svezeš se v originál Kindercar a né v této náhražce. Když nepřijedeš, zkazíš mi celej prodlouženej víkend a budu pěkně nasranej. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo takhle ono to je DSG, tak to už vůbec není Kindecar. No nebo s tím přije´d a svezeš mě, s DSG mě ještě nikdo ani nesvezl a když to bude v catalánské kopii Kindercar, o to lépe. tzn. že tam muší mít 1,4 TSI, jak to jede?

This is my Dream

http://www.auto.cz/maserati-quattroporte-gts-los-angeles-vylepseni-84063

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D jo jen Kokta jezdi za 5.4 nafty :D, jsem si rikal ze to je pekna spotreba na benzin :D, a ono takhle. Na druhou stranu Citronen C Elysee ma jen jedny budiky pro naftu i benzin, muze to mit i Toledo...

Treba. Jinak Kokto jestli dorazis, tak bych snad i prijel, Toledo live.... to si necham libit.

Edit:

jo moment, on Kokta valil urcite po D11 180km/h za 5.4 nafty :D

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto: JJ, na ty se musí dávat pozor, stačí lehce zavadit prstýnkem a je to. Jeden taxikář na fóru s Rapidem by mohl vyprávět, má dveře od zákazníků odrápané jedna báseň. Jo to proklaté ovládání oken, na to jsem si za 1,5 roku ještě nezvykl a nezvyknu. To mně drásá nervy pořád.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ a tos nejel s mým, kde mám první variantu podvozku do MR14 (ještě tvrdšího). Uklidní se to paradoxně když to trochu naložíš (vzadu alespoň 2 lidi). ( a do kufru 3 mrtvoly  :kol-48: ) Hold utaženej podvozek kvůli užitečnýmu zatížení velkýho kufru a rozvoru. A to má 15" kola. Bratranec má MR14 na 17" lifta a je to nebe a dudy. Paradoxně i na těch jeho kolech to není tak tvrdý jako u mě na mých kolech- popř. to max. vyjde na stejno. U nenaloženýho auta má zadek na nerovnostech v zatáčce při rychlejší jízdě lehce odskakovat, ale to vše tím co tu píšete.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...