kokta7 Vloženo 13. Listopad 2014 Vloženo 13. Listopad 2014 jak furt řešíme, s tím zase přišel radius a stringo ano proč bych přezouval když je venku vedro.
Radius Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) CO je to za blbost, copak je přezutí od listopadu povinné? To jsi jim zase vlítnul na lep a na cenu :D Pokud vím, tak jen za nepříznivého počasí máš mít od listopadu zimní gumy, rozhodně to není jasná povinnost. Já nemám přezuto doteď a nic tím neporušuji.... Cti, nez neco napises!Psal jsem ze byt to na me a ne na zene (rozvod), prezouvam az v prosinci! Rikal jsem to i v tom servisu, nacez mi odpovedeli to, co jsem psal. Na to jsem jim rekl to same co ty. Pouze za prepokladu ze se da ocekavat souvisla vrstva.... blabla Platil jsem krasnych 340Kc, prehozeni, vyvazeni, dofouknuti a myti letnich. Kdyz si predstavim tu praci s rucnim prezouvanim a rucnim mytim (+kola nejsou vyvazene), tak nema cenu spekulovat co je vyhodnejsi. To jen v Praglu a okoli chteji 600 a kola si umej doma. Jak prisel Radius, kdyz rilam ze nejedu a za tyden jsem na kandidatce, tak se ozvu a jak jinak, nez odpovedi, ktera to tu zase rozdmicha. Ja se tu pak bavim nad tema komentarema Jinac, Praha byla volna, teplota luxusni, kdyz to vydrzi, tak treba i prijedu. Editováno: 14. Listopad 2014, autor: Radius
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 Kdepááák, kindercar je jen jeden a ten teď stojí kdesi na Ruském území brzy anektovaném. Navíc toto je Katalán. Jinak když přijedeš svezeš se v originál Kindercar a né v této náhražce. Když nepřijedeš, zkazíš mi celej prodlouženej víkend a budu pěkně nasranej.
kokta7 Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 Dyt toledo je jak rapid ne? Šílený zvuk při 1100 otáčkách jak to řadí
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) Jo takhle ono to je DSG, tak to už vůbec není Kindecar. No nebo s tím přije´d a svezeš mě, s DSG mě ještě nikdo ani nesvezl a když to bude v catalánské kopii Kindercar, o to lépe. tzn. že tam muší mít 1,4 TSI, jak to jede? This is my Dream http://www.auto.cz/maserati-quattroporte-gts-los-angeles-vylepseni-84063 Editováno: 14. Listopad 2014, autor: Petrrr
Pawouk Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 To nebude 1.4 TSI - podívej se, kde začíná červené pole v otáčkoměru. To bude nějaká ropa.
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) Clinte já být na rudou hvězdu připraven, jen drobná úprava http://www.sa58.cz/products/ladeni-spouste/ A jinak 50 bílých hvězd mi přijde na pomoc. Editováno: 14. Listopad 2014, autor: Petrrr
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 Pawouku pravda, to jsem nezkoumal. To bude 1,6 TDI, když už si kokta půjčuje auto tak s nenormálním motorem. Ale i tak Toledo jsem live ještě neviděl interier, můžeme porovnat.
Radius Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) jo jen Kokta jezdi za 5.4 nafty , jsem si rikal ze to je pekna spotreba na benzin , a ono takhle. Na druhou stranu Citronen C Elysee ma jen jedny budiky pro naftu i benzin, muze to mit i Toledo... Treba. Jinak Kokto jestli dorazis, tak bych snad i prijel, Toledo live.... to si necham libit. Edit: jo moment, on Kokta valil urcite po D11 180km/h za 5.4 nafty Editováno: 14. Listopad 2014, autor: Radius
Pawouk Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 Koncern VW na tom není tak bídně (zatím), jako PSA, aby musel používat stejné budíky pro diesel a benzín.
kokta7 Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) A Editováno: 14. Listopad 2014, autor: kokta7
Radius Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 Otazka je, co je horší. Podvozek Octavie na Superbu nebo spolecny budiky. Ja bych radsi ty budiky.
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 Poznávám vyšší výbavu + řadu prvků příplatkové výbavy, tedy žádná socka koukám (aby ne, když TDI s DSG), to bude nějaká vyšší výbava. Introš pěknej ve smyslu barev, jinak je to Rapid.
kokta7 Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) Ty boční tapece SOU ale šílený a automaticky jde okno dolu jenom u řidiče a nahoru už ne Jinak pekny auticko. Editováno: 14. Listopad 2014, autor: kokta7
XJOHNNYX Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 Otazka je, co je horší. Podvozek Octavie na Superbu nebo spolecny budiky. Ja bych radsi ty budiky.Ty si fakt specialista na podvozky :-D 1
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) Kokto: JJ, na ty se musí dávat pozor, stačí lehce zavadit prstýnkem a je to. Jeden taxikář na fóru s Rapidem by mohl vyprávět, má dveře od zákazníků odrápané jedna báseň. Jo to proklaté ovládání oken, na to jsem si za 1,5 roku ještě nezvykl a nezvyknu. To mně drásá nervy pořád. Editováno: 14. Listopad 2014, autor: Petrrr
kokta7 Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 To věřím Petře. Dale zadek mlátí po dirach víc než u me o2 ale to může byt i rozvorem a tou jednoduchou nápravou.
XJOHNNYX Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 Je to dano jednoduchou zadni napravou a horsim odhlucnenim. Nicmene s Rapidem jezdim (aktualne SpaceBack) a nijak hrozne to neboucha, navic to nejezdi vubec zle :-)
Petrrr Vloženo 14. Listopad 2014 Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) JJ a tos nejel s mým, kde mám první variantu podvozku do MR14 (ještě tvrdšího). Uklidní se to paradoxně když to trochu naložíš (vzadu alespoň 2 lidi). ( a do kufru 3 mrtvoly ) Hold utaženej podvozek kvůli užitečnýmu zatížení velkýho kufru a rozvoru. A to má 15" kola. Bratranec má MR14 na 17" lifta a je to nebe a dudy. Paradoxně i na těch jeho kolech to není tak tvrdý jako u mě na mých kolech- popř. to max. vyjde na stejno. U nenaloženýho auta má zadek na nerovnostech v zatáčce při rychlejší jízdě lehce odskakovat, ale to vše tím co tu píšete. Editováno: 14. Listopad 2014, autor: Petrrr
Doporučené příspěvky