Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Motor možná, ale jinak je to papírové auto....a interiér fakt žádná sláva. No moc jich nepotkávám, tak to asi nebude taková hitparáda a design, v současné době sice IN, ale za pár let rychleji zestárne. Je to moc kulaté....

Interiér je v pohodě, žádné velké extravagance, a alespoň dveřní tapecy nevypadají jak z bakelitu s opěrkou potaženou koženkou, což je dnešní úroveň škodovek.

  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole, fakt jo, to jsem ty vase pixly podcenil. Ovsem bez dat auto do Jarova na protiucet, pipr. to posli na totalku a uvidis jakou ti daji cenu pojistovna ci Jarov. Jinak me by 1,4 O3 stacila. Jsem skromny clovek. Kroutak stejnej jako 1,8 a pruzne zrychleni dokonce lepsi nez 1,8. Dle Motosmanovo dat. Jinak kde je mu konec klukovi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm asi tak no.. těch 230k třeba.... http://www.aaaauto.cz/skoda/octavia/benzin/1-4-tsi.html

 

koukám na ty 1.8 co má klint, tak by dostal tak 270 000

 

hold to nejsou 2:0 TDI

Já si spíš říkám, co by mi přinesla OIII oproti mému autu. Já OIII nejvíc vyčítám dveřní výplně - tam to šetření je už přehnané, čiší z toho lacinost na sto honů a to mi nikdo nevymluví. OII je v tomto v úplně jiné dimenzi. Když tak přemýšlím, zda a kdy jít do OIII, říkám si, co by mi to vlastně přineslo oproti současnému autu? Jistě, motor 1.4 TSI 103 kW (který mě nejvíc zajímá) bych bral hned, ale co zbytek? Elektronické fičury (typu Start/Stop a různí asistenti atd), mě moc nezajímají a neohromují, získal bych jednodušší zadní nápravu (čili krok zpět), podle reakcí majitelů horší standardní audio a já nevím co ještě. Má to vůbec smysl?

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá....ale tapecy dveří je to nejmenší, co by mi vadilo.

 

Pro mě by to mělo smysl jen kvůli motoru (RS za 1,8) a polepšil bych si xenama a více místem vzadu na zadních sedačkách. Vlastně i MF volantem a konečně origošem BT sadou....(ten Parrot je na hovno)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A žravostí oleje ;)

 

To víš, že tomu dáš dozadu pseudo křídlo a přední plasťák, to z toho sporťák neudělá, ani když je červenej :D

Já z toho žádný sporťák nedělám, to ani nejde - to totiž Octavii nikdy nebyla a ani nebude i když jí dají nabubřelý název RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouku nemá to asi smysl moc, mě jenom láká a zajímá 2.0 TSI ;) a nesmysl typu S/S si vypnu hold diagnostikou a žádný přepínání ECO, Sport režimu nechci, akorát to otravuje.

souhlas jinak...

 

mého bráchu furt láka taky 2.0 TSI, nakazil se ode mě :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá....ale tapecy dveří je to nejmenší, co by mi vadilo.

Mně jo - protože je mám furt na očích a na dosah. Nějaké skryté úsporné materiály to by bylo něco jiného, ale tohle je prostě slabota a hnus. To fakt patří tak do Fabie, maximálně do Rapida. Když jsem to viděl poprvé na živo, nevěřil jsem vlastním očím.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...