Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Radek STI   dnes  13:29

Ať chcípnou!

Jejich existence by mi ani tak nevadila, kdyby na dálnici sledovali ty opravdu nebezpečný přestupky, jako prasácký předjíždění na poslední chvíli nebo bez zrcátek, spanilý jízdy levopružníků - vychovávačů, lepení se na p..del, nájezdy na dálnici na hulváta ap. Jejich existence je ale pouze a jedině kvůli výběru desátků za rychlost, ve většině případů, kdy to nikoho neohrožuje ani neomezuje a pak se ještě Simíři sami chovaj extrémně nebezpečně. Takže - ať chcípnou

 

dobrej komentář na tom autu.cz, sem rád že to cítí podobně i ostatní.... a poslední normální motory u škodovky, achjo :(

Aby bylo naprosto jasno, tak mají zveřejnit, jaké přestupky a jejich počty, vyřešili posádky těchto hlídek. Ty to víš? Nevíš. V hustém provozu, jaký třeba panuje na D1, může být i jinak relativně celkem neškodná rychlost 150 km/h nebezpečná pro ostatní. Ono ne každý z těchto jezdců je dobrý řidič, který dokáže třeba předvídat, co mohou udělat ostatní kolem něj, kteří moc nepočítají s tím, že tam jede někdo rychleji. A co si budeme povídat, takto skuhrají v naprosté většině jen ti, co nejsou schopni dodržovat dopravní předpisy. Maximálka je stanovena na 130, tak není co řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I´m the Law, řekl Pawouk. I když s ním souhlasím, musím dát za pravdu i předřečníkům, s nejvyšší pravděpodobností umí jen měřit rychlost.

A pokud jsou dálnice za nejbezpečnější silnice v ČR, práce dopravní policie by se tedy měla výrazně soustředit i jinam (a tam ať si klidně měří - tam kde umírají lidé). Auta by měla být označena aby působila i preventivně a ne jen represe a vydělávání. Prachy co vydělají by měli jít krom nových drahých Sperbů (jejichž počet je na ČR už až až), třeba zrovna do prevence, dopravní vzdělávání dětí ve školách, stavební úpravy zvlášť nebezpečných úseků apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tolik těch Supů zase není, a nejezdí jen po dálnici, ale jinak máš obecně pravdu. A že nejsou v "barvách" policie? To není vůbec na škodu, řidič má dodržovat pravidla sám od sebe a ne jen, když vidí policejní auto, kde je potom tady zvykem dupnout na brzdu a jet jak s hnojem, čímž se zase vytváří nebezpečné situace. Německá Polizei taky různě číhá v civilních autech a nikdo ani nemukne, to jen v česku se furt cosi řeší a špekuluje - KAŽDÝ SE MÁ NAPŘED PODÍVAT SÁM NA SEBE A SVOJE CHOVÁNÍ NA SILNICI, A PAK AŤ KRITIZUJE. Tím ale nechci bránit zdejší policii, tam je hodně co zlepšovat.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku ovšem souhlas, jenom nesouhlasím tím, že nejsou zvyklí používat zpětný zrcátka a nejsou zvyklí, že někdo jede více jak 130km/h. Co když pojedou záchrané složky rychleji nebo vládní delegace(to je na denním pořádku), tak zase řekneš že nejsou zvyklí předvídat? to je celkem nesmysl přeci.

 

Petře přesně takhle sem to myslel jako autor komentáře. Hlídat najíždění, sjíždění na/z dálnice aby neomezili ani neohrozili, levoproudaře, atd atd... A ne jenom že používají radar a lehce vydělavají peníze. Petře označených policejních aut je dost, s tím problém nemám. 

Kde nestačí aktuální silnice na větší provoz, tak tam často nepomůže ani policejní hlídka...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jak si to myslel, jenom na rychlost? Když používám zpětný zrcátka než vjedu do jiného pruhu a chvíli počkám jestli opravdu někdo není v mém mrtvém uhlu, tak přeci nemůžu nikoho omezit ani ohrozit, i kdyby někdo jel 200km/h...

abych řekl pravdu, tak po D11 sem x krát potkal vládní delegaci,  záchranku nebo x krát kolem mě proletěla dálniční policie.. ale ovšem, není to pokaždé.

Sirénu ani na 1 třídě silnici neslyším, když jedu v koloně 70-80km/h, jediná šance zahlídnout maják.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že v pracovní dny se po dálnicích pohybuji málo, ale o víkendech nic takového nepamatuji léta. No a zrovna jsi mi padnul do rány - když tam někdo letí 200, tak se podíváš do zrcátka, vidíš něco v dálce, začneš tedy předjíždět a on je hned za tebou. Tady nejsme v Německu. Prostě 200 v našem provozu je totální zhovadilost a za to bych bez milosti bral papíry na místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyl jsem u toho, ale nemám důvod nedůvěřovat. Tentokrát byl u váhovky bratranec mé manželky, mmj šéf servisu. Ptal se mě, jestli má psát dopis, ale vzhledem k tomu, že jsem v normě, nemusel by mít v MB úspěch. Resp. by něco poskytli, ale asi by mě to stálo i tak balík. Prej tam jezděj 1,8 s vyšší spotřebou a neřešej to.....

 

Takže půjdu cestou minimálních nákladů. Dolejvat olej, neřešit rozvody. A příští, nebo další rok auto prodat a koupit jiné, dle finanční situace. Jestli hupsnou rozvody, měněj v rámci kulance motor, takže bych tím spláchnul i olej.

 

Takže jak píše Pawouk.....prostě nic. :)

 

Jestli se to shoduje s mými měřeními?  Já naměřil nepřesných 0,35/1000 (dle kontrolky doplnění oleje), nicméně podruhé byla spotřeba ještě vyšší, záleží asi na stylu jízdy.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurva, tak když tam je známej šéf servisu, tak tomu měl nějak pomoct né, té spotřebě, zapomenutý klíč na váze při vážení oleje atd. tak to jsi dobrej, že si tam jel a i ty sám si měl jen 0,35, já myslel, že ti to zřetelně dle tvých orient výpočtů tu hranici převyšuje, takhle to byly vyhozené peníze za váhovku.

Jinak jestli Tě uklidním, ten můj známý mechanik říkal, že třeba Opel má normu 1 l /tis km. Korejci třeba 0,7 atd. prostě normy do kterých se vleze i motor těsně před smrtí. By mě pak zajímalo, když pojedeš na emise budeš v normě co se spotřeby oleje týče, ale ne v normě emisní a co pak. Prostě spotřeba 0,5 l se musí někde projevit. jsou to prostě kurvy všivácký vychcaný a dál ani muk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To znám, takto jsem byl svého času vypoklonkován se služební FII. Žere olej léta, servis řekl váhová zkouška (tehdy snad ještě v záruce), manažer přes auta ve firmě zase kupte si olej (evidentně se mu nechtělo nic řešit) a bylo a je to vyřešeno. Takže dolívám a dolívám... :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je vidět kam se pohli motory, k horšímu..... Neřeknu kdyby to začlo žrát po 10 letech/ třebas 300 000km při běžným servisním intervalu, tak prostě člověk ani nepípne, ale tohle... Pokud člověk před těmi 10 lety opravdu nekoupil mrdku motor(jako např 2,5 TDI v  těch superbech), tak se mu tohle tak brzo nestalo... Třeba 2.0 TDI CR mě přijdou držáci i celkem 2.0 TDI PD BMM s DPF.

opravdu mě zajímá, jak budou za 6 let fungovat aktuální generace TFSI v O3/G7 ;)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl si včera koukat na autosaln, můžeš ještě zítra ráno, chvástali se tam taky tou rozebranou O2 s 500tis a motor jako novej, až lehce na hlavu válců a to tam majitel povídal, že měnil olej dle předpisu 30tis/2roky. Ukazovali tam některé detaily co v článcích na netu nebylo.

Jinak vy hoši máte u té kapoty tyčku co? Jooo, my co máme vzpěry až budeme často dolévat, tak nám to nebude tolik vadit. Též bych vám doporučil. :kol-28:  Clintovi bych poradil aby se tím pádem probudil, začal kupovat olej někde normální za polovic cenu, páč jak je vidět je to stejně jedno a zbytečné peníze, když je to stejně průtokáč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty články ze SM o tom motoru jsem dával na forum, takže vím, o co šlo. Kliková skříň a její "střeva" jako nová, ovšem v hlavě prasklina, vydřená ložiska vačkových hřídelí (a to už byla jednou měněná) a hydroštely po smrti. Jinak jednotky PD celkem v solidním stavu. Takže 50/50. Ale na půl mega km celkem slušný - toho se naše TSI nedožijí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle článku a fotek jezdil na LL oleje Shell a Aral na výměny po 30tkm a motor je pěkně čistý. Já ti nevím, mám k LL olejům a hlavně k prodlouženým intervalům nějaký předsudky a odpor, či co, nějak mi prostě nejsou sympatický. Takže u mě nemají šanci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku koukni na poslední autoexpert - mazivářská poradna.

Zajímavé. A co tedy u zakarbonovaných benzínových motorů? Taky špatné palivo, či spíš spalování, nebo co?

Ještě se vrátím k té OII TDI - v tom případě tedy tankoval celou dobu kvalitní palivo, když to nemá zakarbonovaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...