Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

dost dvouspojky... A koncern je banda idiotu, do obyčejných aut dávají dvouspojky :D to prostě v životě nepochopím, proč bych měl mít u 1.6 TDI dvojspojku :D respektive ani proč u 3.6 superba... hold ZF je drahé a nikdo nedokáže lepší automat než oni...

A co bys tam chtěl?

však právě u BMW jde vzít ZF nebo si připlatit za dvouspojku, takže opět u BMW palec nahoru...

 

pawouku obyč hydroměnič a ne nějaké DSG . nevidím důvud mít u těhlech typu aut 2 spojky, kde to cuká.

Upraveno od kokta7

No nevím, VW nebude cpát prachy do vývoje měniče na takové motůrky, když tady máš DSG, kde ti to při tom směšném výkonu motoru nesežere nějaké ty kW a Nm při prokluzu.

no nebudou dávat prachy už ani na manuály, manuály se uplně vytlačí brzy ;)

 

letadloo: http://www.wimp.com/approachlanding/

Upraveno od kokta7

každopádně u bmw je dobrý, že i ta 520D má krásný funkční brzdy, alespon něco za ty peníze.

jop M4 je pěkná, ale pouze s automatem takže kybl nudy.

Otazka je, jestli to neni konstrukcni zamer. Precijen, automat je mensi nez manual. Mozna ze i lehci? Vzpomente na Rapida 1.4 TeeSiiiii vzum a je Rapid pryc.

No máš Kokto asi bohužel pravdu :-/ Jinak ta moje plečka se fakt neohřívá, opravdu povedenej kousek od soudruhů z MB potažmo koncernu. :kol-133:

3.0 TDI tuareg by měl mít aisin.

  • Autor

 Jinak ta moje plečka se fakt neohřívá, opravdu povedenej kousek od soudruhů z MB potažmo koncernu. :kol-133:

 

jak neohřívá?

a kolik máš Michale najeto? :D no prostě mu klinte blbne novej thermo managment v motoru(evoluce :D)

  • Autor

Já vždycky žasnu, jak se ohřeje rychle manželky HTP, vyjedu z vrat a už leze ručička nahoru, nádhera

Cca 30 tisíc. Včera sem sjel z dálnice a motor měl 60 stupňů... Po městě se po delší době dostanu na 70-80. Olej na max 70 stupňů. Je to jak píše Kokta, celkem známá závada tohohle motoru. Kdyz vyresej napínák, tak přidaj jinou blbost, aby se to sralo furt dal:-D

  • Autor

A vyřešili ten napínák? ;)

 

Tohle testování aut zákazníky je opravdu luxusní záležitost, ale po pravdě, asi je to všude stejné.....

Upraveno od Clint

Jestli myslíš OIII 1.8 TSI, tak je tam zase nějaký jiný, inovovaný.

jako fakt je zase jinej? :D wtf :D

  • Autor

A ještě tak deset jich dalších bude ;)  než začnou dávat zase řemeny.

tak to je chybnej obrázek ne? já tam vidím furt jeden, jenom ty 2 řetězy jiný.

Podívej se pořádně - je tam napínák "K"? Není, je tam "P". Takže je inovovaný od toho použitého v OII. Nebo co tam hledáš? Jak je vidět na screenu z Etky, tak už jsou tam další změny řetězů a kluzných lišt.

a dříve bylo K na O3?

Nebylo, vždyť píšu, že je ten napínák inovovaný. Šmarjá.

by mě zajímalo jestli to P pujde dát na O2.

Hm, těžko říct. Tak to vyzkoušej? :kol-28:  Někdo musí být průkopník.

Ja tu nejsem pres den  a je tu zase romam:)  

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.