Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

dost dvouspojky... A koncern je banda idiotu, do obyčejných aut dávají dvouspojky :D to prostě v životě nepochopím, proč bych měl mít u 1.6 TDI dvojspojku :D respektive ani proč u 3.6 superba... hold ZF je drahé a nikdo nedokáže lepší automat než oni...

A co bys tam chtěl?

Vloženo (editace)

však právě u BMW jde vzít ZF nebo si připlatit za dvouspojku, takže opět u BMW palec nahoru...

 

pawouku obyč hydroměnič a ne nějaké DSG . nevidím důvud mít u těhlech typu aut 2 spojky, kde to cuká.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

No nevím, VW nebude cpát prachy do vývoje měniče na takové motůrky, když tady máš DSG, kde ti to při tom směšném výkonu motoru nesežere nějaké ty kW a Nm při prokluzu.

Vloženo

každopádně u bmw je dobrý, že i ta 520D má krásný funkční brzdy, alespon něco za ty peníze.

jop M4 je pěkná, ale pouze s automatem takže kybl nudy.

Otazka je, jestli to neni konstrukcni zamer. Precijen, automat je mensi nez manual. Mozna ze i lehci? Vzpomente na Rapida 1.4 TeeSiiiii vzum a je Rapid pryc.
Vloženo

Cca 30 tisíc. Včera sem sjel z dálnice a motor měl 60 stupňů... Po městě se po delší době dostanu na 70-80. Olej na max 70 stupňů. Je to jak píše Kokta, celkem známá závada tohohle motoru. Kdyz vyresej napínák, tak přidaj jinou blbost, aby se to sralo furt dal:-D

Vloženo (editace)

A vyřešili ten napínák? ;)

 

Tohle testování aut zákazníky je opravdu luxusní záležitost, ale po pravdě, asi je to všude stejné.....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Podívej se pořádně - je tam napínák "K"? Není, je tam "P". Takže je inovovaný od toho použitého v OII. Nebo co tam hledáš? Jak je vidět na screenu z Etky, tak už jsou tam další změny řetězů a kluzných lišt.

  • Pozitivní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...