Pawouk Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 dost dvouspojky... A koncern je banda idiotu, do obyčejných aut dávají dvouspojky to prostě v životě nepochopím, proč bych měl mít u 1.6 TDI dvojspojku respektive ani proč u 3.6 superba... hold ZF je drahé a nikdo nedokáže lepší automat než oni... A co bys tam chtěl?
kokta7 Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 (editace) však právě u BMW jde vzít ZF nebo si připlatit za dvouspojku, takže opět u BMW palec nahoru... pawouku obyč hydroměnič a ne nějaké DSG . nevidím důvud mít u těhlech typu aut 2 spojky, kde to cuká. Editováno: 22. leden 2015, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 No nevím, VW nebude cpát prachy do vývoje měniče na takové motůrky, když tady máš DSG, kde ti to při tom směšném výkonu motoru nesežere nějaké ty kW a Nm při prokluzu.
kokta7 Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 (editace) no nebudou dávat prachy už ani na manuály, manuály se uplně vytlačí brzy letadloo: http://www.wimp.com/approachlanding/ Editováno: 22. leden 2015, autor: kokta7
Radius Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 každopádně u bmw je dobrý, že i ta 520D má krásný funkční brzdy, alespon něco za ty peníze. jop M4 je pěkná, ale pouze s automatem takže kybl nudy. Otazka je, jestli to neni konstrukcni zamer. Precijen, automat je mensi nez manual. Mozna ze i lehci? Vzpomente na Rapida 1.4 TeeSiiiii vzum a je Rapid pryc.
MichalRr Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 No máš Kokto asi bohužel pravdu :-/ Jinak ta moje plečka se fakt neohřívá, opravdu povedenej kousek od soudruhů z MB potažmo koncernu.
Petrrr Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 nebudu se tady opakovat když řeknu že RAM má od ZF? Teď jsem četl test nového WV Tuarega http://www.auto.cz/test-volkswagen-touareg-3-0-tdi-terrain-tech-rikejte-mi-off-road-85308 Ten tam má Tiptronik tedy měničovej a strááášně si ho pochvalují. Jinak ten Touareg též pěkný stroj. Rozhodně s emi líbí více než ta Q7 nová. 1
Clint Vloženo 22. leden 2015 Autor Vloženo 22. leden 2015 Jinak ta moje plečka se fakt neohřívá, opravdu povedenej kousek od soudruhů z MB potažmo koncernu. jak neohřívá?
kokta7 Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 a kolik máš Michale najeto? no prostě mu klinte blbne novej thermo managment v motoru(evoluce )
Clint Vloženo 22. leden 2015 Autor Vloženo 22. leden 2015 Já vždycky žasnu, jak se ohřeje rychle manželky HTP, vyjedu z vrat a už leze ručička nahoru, nádhera
MichalRr Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 Cca 30 tisíc. Včera sem sjel z dálnice a motor měl 60 stupňů... Po městě se po delší době dostanu na 70-80. Olej na max 70 stupňů. Je to jak píše Kokta, celkem známá závada tohohle motoru. Kdyz vyresej napínák, tak přidaj jinou blbost, aby se to sralo furt dal:-D
Clint Vloženo 22. leden 2015 Autor Vloženo 22. leden 2015 (editace) A vyřešili ten napínák? Tohle testování aut zákazníky je opravdu luxusní záležitost, ale po pravdě, asi je to všude stejné..... Editováno: 22. leden 2015, autor: Clint
Pawouk Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 Jestli myslíš OIII 1.8 TSI, tak je tam zase nějaký jiný, inovovaný.
Clint Vloženo 22. leden 2015 Autor Vloženo 22. leden 2015 A ještě tak deset jich dalších bude než začnou dávat zase řemeny.
kokta7 Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 tak to je chybnej obrázek ne? já tam vidím furt jeden, jenom ty 2 řetězy jiný.
Pawouk Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 Podívej se pořádně - je tam napínák "K"? Není, je tam "P". Takže je inovovaný od toho použitého v OII. Nebo co tam hledáš? Jak je vidět na screenu z Etky, tak už jsou tam další změny řetězů a kluzných lišt. 1
Pawouk Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 Nebylo, vždyť píšu, že je ten napínák inovovaný. Šmarjá.
Pawouk Vloženo 22. leden 2015 Vloženo 22. leden 2015 Hm, těžko říct. Tak to vyzkoušej? Někdo musí být průkopník.
Doporučené příspěvky