Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ale houby, dpfko i egrko je celkem spolehlivé

 

jinak bratránek s O2 1.2 TSI co má petr, tak ma cca 52000km, ted ho bude mít 4 rokem. má třeba zařazený 3 rychlostní stupen, chce předjíždět dá plnej plyn z 2000 otáček a auto kucká, hold asi svíčky.... je vidět že ten interval nevydržej, v čem mě ujistil i Suri...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno tato hláška sedla k mému rannímu zážitku.Venkovní teplota 1,5°C. Nová O3 (active) s motorem 1.6TDI 66kW dnes ukázala jak se nezahřívá a netopí. Ručička ukazatele teploty chladící kapaliny se odlepila po ujetí 7,5km. A na 90°C se dostala po ujetí 29km předpisové jízdy. Jdu mrknout do kofiguratoru esi má vůbec přídavné el. topení, pač sem celkem kosnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když dehet patří do kamen, tak zvláštní, že to netopí. ta 1,6 by měla mít přídavné el. topení. resp spirálu. Já si nemohu ani s mým Kindercar stěžovat, mně to topí krásně. Jediné při nejvyšších otáčkách ventilátoru mi sem  tam začal ventilátor pískat, jako meluzína. Clint mi psal, že prý ložisko ventilátoru a nejde samozřejmě koupit samostatně, ale celý ventilátor, zvláštní co, cca 5 dní po záruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já koncernu věřím a dokonce si dovolím říci, že to je min. nájezd/doba. Určitě to mají spočítané na 9 let/135 tis. km. [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jinak nám umřela A8 4.2 TDI. Ve 470 000 km praskly rozvodové řemeny. Pravidelný servis samozřejmostí. [emoji26]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...