Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jeden čas vymýšleli chytrolíni, že nesmějí pokutovat protože nejsou označený... Sice nějaké takové věci o tom v zákoně a vyhlášce jsou, ale určitě to mají dobře vymyšlené, aby to bylo legálně správně, takže já s policajtama nějak extra nerozprávím, spíš se zkouším ukecat je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omezenà rychlost neplatí pro BIS atd. a určené útvary Policie. Určuje ministr vnitra. Tyto firmy se jen snaží protáhnout řízení do odložení. A když to neprojde nastupuje pojištění. Hodně drahý špás. To už bych raději zvolil pojištění od DAS.

Nicméně jestli neměli záznam o přestupku, tak bych jim nic nedal a v klidu bych to poslal do správního řízení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motosmene, oni záznam buď měli a nepoužili ho na mě, nebo ho nedělali protože se dobře vyspali, jeli za mnou 8km, tak nevěřím tomu, že by nestihli zapnout kameru a nahrávat mě. Spíš jsem měl štěstí, že byli v pohodě. Sem si říkal, že by mě taky bavilo dělat u dálniční... Jo a jinak dostal jsem i bloček (že to nebylo do kapsy)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, nad 180 znamená 5-10 tis pokuty, 3 body a odebrání ŘP na dobu od 6 do 12 měsíců (samozřejmě vše dohromady), s tím, že po polovině lze zažádat o prominutí zbytku trestu. Tohle už není žádná prdel....já to mám naštudovaný :)

 

Ty tři klacky, to byli hodní, zřejmě je chtěli do kapsičky u košile :)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky




 

strýce autíčka :-)

 

jojo Jirko mám to taky nastudovaný :-D ty limity nesmíš překročit :) a podruhé už taky ne :-D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bud rád... že  to tak dopadlo...

 

má jich ještě víc, musím se někdy u něj stavit a popovídat, že bych dyžtak řidil jedno mbéčko na nějaký srázek :)   něco v tom je, hlavně to dělá dobře... nechává seriovku a nepřidává tam tuzingové doplnky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás to přešlo před hodinou a byl to pořádnej slejvák a vítr. Kroupy žádné. Od té doby tady jezdí hasiči jak pominutý, takže asi zatopené sklepy nebo vyvrácené stromi apod... Jinak už je klid. Lilo cca 3/4 hodiny doprovázeno větrem a bouřkou. Ochladilo se na 21°C, teď už to pomalu leze zase zpátky ale pořád pofukuje vítr  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci mám už 2 roky problém a dost mě to už začíná ....no vadit je slabé slovo. Ustavičně mi houká "něco" od motoru. Prý turbo, jenže to dělalo staré i to nové. Od cca 1000ot/min až do 3000ot/min jak při sešlápnutí plynu, tak i při puštění plynu, stejně tak např.když stojim na semaforech, najednou to začne houkat a po 20s zase přestane. Dělá to za jízdy, nebo při sešlápnutí plynu na neutrálu. Spíš než turbo mi to připadá na nějakou hadici, nebo "něco" co má souvislost s tlakem od turba. Houkat turbo při plným kotli znám, prostě si pískne, ale tohle je podle mě jiné. Nemáte nebo neměl jste někdo podobný problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

běž si změřit někam tlaky a pak se uvidí co s tím máš....je běžné že to píská... v jedné firmě jim tam píská transporter, domluvil jsem jim měření a diag, turbio funguje na 100% pouze jenom píská no

 

opravdu mě vytáčí řidiči, co mě předjedou a pak mě brzdí a diví se že je vyblikávám, idiot v nějakym BMW...

 

zase moje CR, když se rozjíždím tak divně vrčí... prej to dělá i na passatech a že jte to pry normal chrochtání

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

respektive mě to dělá tohle:

Dobrý den ,už jste nějak vyřešili ten problém s cvakáním??? Mám totiž úplně stejný problém,na volnoběch bez problému a s postupným přidáváním plynu se jemné cvakání zvyšuje.Zvuk vychází skutečně z místa kde je čerpadlo,tudíž nán napadlo jako první čerpadlo a je slyšitelný pouze z venku.Ve vozidle nic nepozoruji,motor se chová naprosto bez problému.Škoda Octavia ,rv 2011,2.0l TDI CR 103Kw.Děkuji.. 

 

No jo stejná jako moje. Čerpadlo mi v servisu měnili a dělalo to stejně dál. Měl jsem to jet přehazovat nazpět a nakonec mi tam zůstalo to nové co mi ho vyměnili. Prrostě nikdo na nic nepřišel tak jsem to přestal sledovat a jezdím tak. Co jiného mi zbývá kdy "profesionálové" z autorizovaného servisu umí míň než nadšení amatéři! ! 

Jeden známý má stejné vozidlo a při návštěvě u něj jsem to šel porovnat, a kupodivu naprosto stejný zvuk. Takže nevím co si o tom myslet.On to přisuzuje alternátoru a vůbec to neřeší, tak jsem se na to vyprdl, protože jinak bych nedělal nic jiného než ztrácel čas ježděním do servisu. s naprosto nulovými výsledky a ještě by mi ti kokoti to auto rozdrbali víc s tím jejich uměním jak jsem měl možnost vidět na vlastní oči sad.gif 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teď začínám řešit ty rozvody, pač už mi to začalo při startování studeného motoru rachotit....tedy ozývá se řetěz. Najeto cca 68tis km.

 

Takže jsem kontaktoval servis a musím to tam nechat odpoledne a ráno to nastartujou a poslechnou si. Zatím zjišťujou co a jak podle VIN a ptali se mě na pravidelné kontroly, které mám. Pokud dojde na nové rozvody a napínák, pravděpodobně se s nimi domluvím na finančním se podílení, protože tohle není můj problém, ale jejich.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, to pískání v tahu je normálka u silnějších TDi, ale mě to píská pořád, jak v tahu, tak při padání otáček a navíc někdy na křižovatce jen tak z ničeho nic to začne houkat a po pár sekundách to přestane, tak právě nevim vůbec co to může být. Tlaky by měly být OK, když to měli na PC nic se jim tam neukázalo že by nebylo v normálu... Táhnout to taky táhne, ikdyž se mi zdá že ne tak jako dřív, ale to je možná pocit jenom...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stálé pískání vidím i tak na problém s turbem.

 

Co se týče rozvodů, našel jsem starší článek:

 

http://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx?c=A121111_220546_automoto_fdv

 

...kde píšou o prodloužené záruce (nad záruku vozu) na řetěz. Pokusím se výměnu sehrát na Škodovku, nevidím důvod, proč bych to měl hradit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...