kokta7 Vloženo 3. Srpen 2013 Vloženo 3. Srpen 2013 pokud bys měl ho natočenýho, jak jede nad limitem jako ty, tak by ho to mohlo stát místo, nemá právo jezdit bez májaku nad limitem.
Stringo Vloženo 3. Srpen 2013 Vloženo 3. Srpen 2013 Jeden čas vymýšleli chytrolíni, že nesmějí pokutovat protože nejsou označený... Sice nějaké takové věci o tom v zákoně a vyhlášce jsou, ale určitě to mají dobře vymyšlené, aby to bylo legálně správně, takže já s policajtama nějak extra nerozprávím, spíš se zkouším ukecat je...
kokta7 Vloženo 3. Srpen 2013 Vloženo 3. Srpen 2013 jak může? no právě to resenipokut.cz to mají asi 100% nastudované a jsou schopni tě z toho dostat, já tomu čeče i možná věřím, pokud t o není mediální lhaní.
motosman Vloženo 3. Srpen 2013 Vloženo 3. Srpen 2013 Omezenà rychlost neplatí pro BIS atd. a určené útvary Policie. Určuje ministr vnitra. Tyto firmy se jen snaží protáhnout řízení do odložení. A když to neprojde nastupuje pojištění. Hodně drahý špás. To už bych raději zvolil pojištění od DAS. Nicméně jestli neměli záznam o přestupku, tak bych jim nic nedal a v klidu bych to poslal do správního řízení.
Stringo Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 Motosmene, oni záznam buď měli a nepoužili ho na mě, nebo ho nedělali protože se dobře vyspali, jeli za mnou 8km, tak nevěřím tomu, že by nestihli zapnout kameru a nahrávat mě. Spíš jsem měl štěstí, že byli v pohodě. Sem si říkal, že by mě taky bavilo dělat u dálniční... Jo a jinak dostal jsem i bloček (že to nebylo do kapsy)...
motosman Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 No a v tom je právě ten problém. Buď Ti naměřili do 180, což jsou 3 bodíky a max 2500,- kč. Nebo nad 180 a papíry do čistírny.
Clint Vloženo 4. Srpen 2013 Autor Vloženo 4. Srpen 2013 (editace) Nojo, nad 180 znamená 5-10 tis pokuty, 3 body a odebrání ŘP na dobu od 6 do 12 měsíců (samozřejmě vše dohromady), s tím, že po polovině lze zažádat o prominutí zbytku trestu. Tohle už není žádná prdel....já to mám naštudovaný Ty tři klacky, to byli hodní, zřejmě je chtěli do kapsičky u košile Editováno: 4. Srpen 2013, autor: Clint
kokta7 Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 (editace) https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/996557_10151745358889137_1687131983_n.jpg https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/933908_10151745359394137_1423674521_n.jpg strýce autíčka :-) jojo Jirko mám to taky nastudovaný :-D ty limity nesmíš překročit a podruhé už taky ne :-D Editováno: 4. Srpen 2013, autor: kokta7
Stringo Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 Já vím jen to, že jsem jel chvíli i přes 200 a že se tlemili jak pitomci, když vylezli z auta. A jsem byl rád, že to dopadlo takhle Kokto - nádhera
kokta7 Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 to bud rád... že to tak dopadlo... má jich ještě víc, musím se někdy u něj stavit a popovídat, že bych dyžtak řidil jedno mbéčko na nějaký srázek něco v tom je, hlavně to dělá dobře... nechává seriovku a nepřidává tam tuzingové doplnky...
Stringo Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 V jednoduchosti je krása a u veteránů to platí dvojnásob
kokta7 Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 Asi tak no. Pak když kurvej ty mbecka různými spoilery a nevím co
Stringo Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 U nás to přešlo před hodinou a byl to pořádnej slejvák a vítr. Kroupy žádné. Od té doby tady jezdí hasiči jak pominutý, takže asi zatopené sklepy nebo vyvrácené stromi apod... Jinak už je klid. Lilo cca 3/4 hodiny doprovázeno větrem a bouřkou. Ochladilo se na 21°C, teď už to pomalu leze zase zpátky ale pořád pofukuje vítr
Stringo Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 Kluci mám už 2 roky problém a dost mě to už začíná ....no vadit je slabé slovo. Ustavičně mi houká "něco" od motoru. Prý turbo, jenže to dělalo staré i to nové. Od cca 1000ot/min až do 3000ot/min jak při sešlápnutí plynu, tak i při puštění plynu, stejně tak např.když stojim na semaforech, najednou to začne houkat a po 20s zase přestane. Dělá to za jízdy, nebo při sešlápnutí plynu na neutrálu. Spíš než turbo mi to připadá na nějakou hadici, nebo "něco" co má souvislost s tlakem od turba. Houkat turbo při plným kotli znám, prostě si pískne, ale tohle je podle mě jiné. Nemáte nebo neměl jste někdo podobný problém?
kokta7 Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 (editace) běž si změřit někam tlaky a pak se uvidí co s tím máš....je běžné že to píská... v jedné firmě jim tam píská transporter, domluvil jsem jim měření a diag, turbio funguje na 100% pouze jenom píská no opravdu mě vytáčí řidiči, co mě předjedou a pak mě brzdí a diví se že je vyblikávám, idiot v nějakym BMW... zase moje CR, když se rozjíždím tak divně vrčí... prej to dělá i na passatech a že jte to pry normal chrochtání Editováno: 4. Srpen 2013, autor: kokta7
kokta7 Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 respektive mě to dělá tohle: Dobrý den ,už jste nějak vyřešili ten problém s cvakáním??? Mám totiž úplně stejný problém,na volnoběch bez problému a s postupným přidáváním plynu se jemné cvakání zvyšuje.Zvuk vychází skutečně z místa kde je čerpadlo,tudíž nán napadlo jako první čerpadlo a je slyšitelný pouze z venku.Ve vozidle nic nepozoruji,motor se chová naprosto bez problému.Škoda Octavia ,rv 2011,2.0l TDI CR 103Kw.Děkuji.. No jo stejná jako moje. Čerpadlo mi v servisu měnili a dělalo to stejně dál. Měl jsem to jet přehazovat nazpět a nakonec mi tam zůstalo to nové co mi ho vyměnili. Prrostě nikdo na nic nepřišel tak jsem to přestal sledovat a jezdím tak. Co jiného mi zbývá kdy "profesionálové" z autorizovaného servisu umí míň než nadšení amatéři! ! Jeden známý má stejné vozidlo a při návštěvě u něj jsem to šel porovnat, a kupodivu naprosto stejný zvuk. Takže nevím co si o tom myslet.On to přisuzuje alternátoru a vůbec to neřeší, tak jsem se na to vyprdl, protože jinak bych nedělal nic jiného než ztrácel čas ježděním do servisu. s naprosto nulovými výsledky a ještě by mi ti kokoti to auto rozdrbali víc s tím jejich uměním jak jsem měl možnost vidět na vlastní oči
Stringo Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 Hmmm, cvakání to není, jen je mi divné, že to dělá pořád, já byl na tom, že turbo píská když jde do tahu a ne když jede motor na volnoběh
kokta7 Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 no co jel oktávkou co jsem si chtěl koupit, tak pískalo jenom při tahu, ale táhlo to normalně... to nevím co s tím máš
Clint Vloženo 4. Srpen 2013 Autor Vloženo 4. Srpen 2013 Turbo slyším jen při razantnějším sešlápnutí plynu, jak si krásně píská Jinak ne....
kokta7 Vloženo 4. Srpen 2013 Vloženo 4. Srpen 2013 no jo, tak on má namotáno 2,5 krát než ty více :_D
Clint Vloženo 5. Srpen 2013 Autor Vloženo 5. Srpen 2013 Já teď začínám řešit ty rozvody, pač už mi to začalo při startování studeného motoru rachotit....tedy ozývá se řetěz. Najeto cca 68tis km. Takže jsem kontaktoval servis a musím to tam nechat odpoledne a ráno to nastartujou a poslechnou si. Zatím zjišťujou co a jak podle VIN a ptali se mě na pravidelné kontroly, které mám. Pokud dojde na nové rozvody a napínák, pravděpodobně se s nimi domluvím na finančním se podílení, protože tohle není můj problém, ale jejich.
Stringo Vloženo 5. Srpen 2013 Vloženo 5. Srpen 2013 Clinte, to pískání v tahu je normálka u silnějších TDi, ale mě to píská pořád, jak v tahu, tak při padání otáček a navíc někdy na křižovatce jen tak z ničeho nic to začne houkat a po pár sekundách to přestane, tak právě nevim vůbec co to může být. Tlaky by měly být OK, když to měli na PC nic se jim tam neukázalo že by nebylo v normálu... Táhnout to taky táhne, ikdyž se mi zdá že ne tak jako dřív, ale to je možná pocit jenom...
Clint Vloženo 5. Srpen 2013 Autor Vloženo 5. Srpen 2013 Stálé pískání vidím i tak na problém s turbem. Co se týče rozvodů, našel jsem starší článek: http://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx?c=A121111_220546_automoto_fdv ...kde píšou o prodloužené záruce (nad záruku vozu) na řetěz. Pokusím se výměnu sehrát na Škodovku, nevidím důvod, proč bych to měl hradit....
Doporučené příspěvky