motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Jj. A to jsi ho tam lil celou dobu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Hm, těžko říct, ve "spolehlivosti" si tyto motory můžou směle podat ruku. Taky záleží, co dotyčný budoucí majitel od motoru očekává - jezdí sám, nebo naložený, stačí mu jen průměrných 90 kW, atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 (editace) NO asi jo, pač jsem chtěl měnit olej po 15tis km pravidelně a to mi Škodovka řekla, že tedy 5W-40 (je schválený výrobcem), bral sem tedy ten jejich ve stříbrném balení. Někde jsem četl teorii, že lepší horší olej a častěji, než dobrej olej pozdě.... Tím ale nemyslím tento případ, ten olej určitě špatnej nebyl, údajně Castrol. Editováno: 5. Duben 2015, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Barbosso, však už je jaro. Ptáci řvou, sluce svítí...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 (editace) Podle mého názoru je v současné době možná spolehlivej ten bráchovej 1,4 TSI (z benzínů), žere stejně jako můj chrochták, už nemá řetěz, ale řemen a pokud bude teď ten motor mít 150 kobyl, tak je to asi super volba. Editováno: 5. Duben 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Jenže ten se 150 kobylami má systém ACT a to se teprve ukáže, jestli tam nebude problém. Jinak 1.4 TSI 110 kW a 250 Nm bych bral hned. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Nojo, na tohle jsem zase zapomněl....to vypínání válců Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Hmm. Zatim chce spolehlivost, ale je to těžký. Teď je na vážkách jestli 1.4 nebo 2.0. Bral by i 1.8, ale dočetl se o závadách.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 No, je tady ještě jedna možnost - koupit třeba tu 1.4 TSI a hned nechat vyměnit rozvody. Což je standardní úkon při nákupu ojetých vozů s motorem s řemenem v rozvodech, tak tady se holt vymění řetěz + napínák. Drobný nedostatek je v tom, že u tohoto motoru někdy rachotí přestavovač vačkového hřídele. Což je sranda asi za 10-11 tKč (za materiál). Zatím jsem se nikde nedostal k informaci, co se stane, když se tato závada bude dlouhodobě ignorovat. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Ja vam to rikal porad, kdo nehraje nevyhraje, tedy kdyz motor tak 5.7 Hemi. 17. za vama prihedu svym novym bobikem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Jo a pokud bych kupoval auto starsi tak 2.0 TSI. Motos asi necetl co sem sem daval jako zkusenost znameho co by mechanika z autorizaku, 1.2 1.4 TSI meni jako na dratku. Za posledni mesic 6 motoru. Vsechny O2. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 To si nevybereš, všude, kde je u koncernu řetěz jsou problémy. Ba dokonce i 2.0 TFSI s rozvodem řemenem má pohon vyvažovacích hřídelí krátkým řetězem, který se umí protáhnout... A i 3.6 FSI umí hupsnout. Něco k LL olejům. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 (editace) Tak víte jak.... na netu je mraky lidí, tak se hold i osvědčený motor pár lidem vysere... a sere se hold všechno. rozhodně tyhle 2 motory nejsou takový průser, jako ty novější TSI, kde je to opravdu profláknuté. bohužel dnes k LL směřují skoro všechny oleje, všechny mají aceu C-nějakýčíslo... ale furt lepší letní číslo 40, než 30... a LL intervaly hold nejsou pro všechny... Editováno: 5. Duben 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Tady a tady hororové čtení o 1.8 TSI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Nějaký chudák měl skoro pět litrů benzínu v oleji, 1.2 TSI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Je to škoda, že to tak dojebali. Ty TSI jsou jinak báječné motory z hlediska jízdy. Známej z autorizáku mě před benzíny varoval, poprvé než jsem koupil OII, neposlechl jsem. Teď mě varoval znovu a to jsem už nerisknul. Prej koncern benzíny prostě neumí [emoji27] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 3.0 TDI, řetěz, co jiného z toho může být, než průser? Ovšem ten dlouhatááánský řetěz je famózní záležitost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 (editace) Proč se těch řetězů kompletně nepustí? Noju, v roce 2011 nikdo ještě netušil, že kromě rozvodů bude 1,8tsi šmakovat olej... Editováno: 5. Duben 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Ani nevim co ma moje RAMka, tam me to ovsem netrapi, ten motor bude jezdit davno po tom co VW Group uz nebude existovat [emoji1] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Pokud nesežere všechen benzin na světě.[emoji23] 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 5. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Co to furt meleš, jaká tvoje ramka? Zapomněl jsi snad, že jezdíš kinderem? [emoji1] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Asi našel staré zásoby a zapoměl pin na dveře. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Taky dobrý. Že by řetěz pro RAM? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 Za to nemám ani ll olej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 5. Duben 2015 Sdílet Vloženo 5. Duben 2015 (editace) Clinte omyl. Si asi prehledl. Pawouku nestras s tema odkazama takhle pri nedeli svatecni, nebo ni zaskoci beranek. U Rapida jsem zatim z techto problemu necetl nikde nic. RAPID JE DRZAK [emoji23] Editováno: 5. Duben 2015, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky