Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hm, těžko říct, ve "spolehlivosti" si tyto motory můžou směle podat ruku. Taky záleží, co dotyčný budoucí majitel od motoru očekává - jezdí sám, nebo naložený, stačí mu jen průměrných 90 kW, atd.

Vloženo (editace)

NO asi jo, pač jsem chtěl měnit olej po 15tis km pravidelně a to mi Škodovka řekla, že tedy 5W-40 (je schválený výrobcem), bral sem tedy ten jejich ve stříbrném balení.

 

Někde jsem četl teorii, že lepší horší olej a častěji, než dobrej olej pozdě....;)  Tím ale nemyslím tento případ, ten olej určitě špatnej nebyl, údajně Castrol.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Podle mého názoru je v současné době možná spolehlivej ten bráchovej 1,4 TSI (z benzínů), žere stejně jako můj chrochták, už nemá řetěz, ale řemen a pokud bude teď ten motor mít 150 kobyl, tak je to asi super volba.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Jenže ten se 150 kobylami má systém ACT a to se teprve ukáže, jestli tam nebude problém. :kol-32:  Jinak 1.4 TSI 110 kW a 250 Nm bych bral hned.

Vloženo

No, je tady ještě jedna možnost - koupit třeba tu 1.4 TSI a hned nechat vyměnit rozvody. Což je standardní úkon při nákupu ojetých vozů s motorem s řemenem v rozvodech, tak tady se holt vymění řetěz + napínák. Drobný nedostatek je v tom, že u tohoto motoru někdy rachotí přestavovač vačkového hřídele. Což je sranda asi za 10-11 tKč (za materiál). Zatím jsem se nikde nedostal k informaci, co se stane, když se tato závada bude dlouhodobě ignorovat.  :kol-32:

  • Pozitivní 1
Vloženo

Jo a pokud bych kupoval auto starsi tak 2.0 TSI. Motos asi necetl co sem sem daval jako zkusenost znameho co by mechanika z autorizaku, 1.2 1.4 TSI meni jako na dratku. Za posledni mesic 6 motoru. Vsechny O2.

Vloženo (editace)

Tak víte jak.... na netu je mraky lidí, tak se hold i osvědčený motor pár lidem vysere... a sere se hold všechno. rozhodně tyhle 2 motory nejsou takový průser, jako ty novější TSI, kde je to opravdu profláknuté.

 

bohužel dnes k LL směřují skoro všechny oleje, všechny mají aceu C-nějakýčíslo... ale furt lepší letní číslo 40, než 30... a LL intervaly hold nejsou pro všechny...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Je to škoda, že to tak dojebali. Ty TSI jsou jinak báječné motory z hlediska jízdy. Známej z autorizáku mě před benzíny varoval, poprvé než jsem koupil OII, neposlechl jsem. Teď mě varoval znovu a to jsem už nerisknul. Prej koncern benzíny prostě neumí [emoji27]

Vloženo (editace)

Proč se těch řetězů kompletně nepustí?

Noju, v roce 2011 nikdo ještě netušil, že kromě rozvodů bude 1,8tsi šmakovat olej...

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Clinte omyl. Si asi prehledl.

Pawouku nestras s tema odkazama takhle pri nedeli svatecni, nebo ni zaskoci beranek. U Rapida jsem zatim z techto problemu necetl nikde nic. RAPID JE DRZAK [emoji23] 7b4f7f05e6b42ef58e648cf5e7fcfb6c.jpg

Editováno: , autor: Petrrr
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...