Publikováno Červenec 28, 201312 r Zdravim četl sem na netu že fabka muže jezdit na etanol s poměrem 1:1 nebo 1:2 s naturalem ale skouseli to na 1.2 htp 47 kw co vi nato kdo to zvas uz skusil at napiše mam zrovna tenhle model tak pište dik.
Červenec 29, 201312 r Ahoj,já to vyzkoušel v poměru 1:1 a jen se zvedla spotřeba dle PC o litr. Jinak jízdí vlastnosti mi přišli pořád stejný.
Červenec 29, 201312 r Odpovím jen obecně: líh má menší výhřevnost (energetickou vydatnost) než benzín, tudíž spotřeba musí jít nahoru. Líh je narozdíl od benzínu smísitelný s vodou a má korozivní účinky. Proto si myslím, že pro spalování lihu by byly zapotřebí HW i SW úpravy na motoru. Když ho tam šoupneš polovinu nebo třetinu, tak to asi autu neublíží, ale obávám se, že ani nepomůže - spotřeba půjde adekvátně nahoru.
Červenec 30, 201312 r me mechanik rekl ze u me 40kW verze e85 akorad podporuje podpaleni ventilu. Nevim jak jsou na tom jine motorizace kazdopadne si myslim ze do benzinaku patri proste benzin. Zkousel jsem pomer 1:1 na 1.6 74kW octavii ale octa se cukala a pri rozjizdeni se obcas dusila. Takze asi tak moje zkusenosti
Červenec 30, 201312 r Pekny vecer.Ja do sve fabie 1.4 16v 55kw tankuju v pomeru 1:1 ale skousel sem i uplne cisty E85.Jedina nevyhoda je ze dele startuje kdyz bylo pod bodem mrazu,ale jinak v pohode.Spotreba jde nahoru o 1 litr podle pal.pc.Motor jede lepe nez na benzin.Ma vyssi vykon a lepe reaguje na plyn.A taky se stisil.Mam odskouzeno ze najedu skoro stejne km jak na benzin coz je nejakych 650km na plnou nadrz s E85 1:1.S lehkou nohou na plynu a bez zbytecneho vytaceni motoru.O skodlivosti tohoto paliva sem slysel uz dost ale neni to jeste moc nejspis odskousene.Zatim sem spokoneny a budu na takto redenou smes jezdit i nadale. .Motor jede jak hodinky zatim.Jezdim tak uz na to pres rok.Tak uvidime casem jestli to bude mit na neco vliv nebo jsou to jen dohady a domenky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.