Archom Vloženo 28. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2013 Ahoj lidi. Mám problém se svojí Škodou Fabia 1.9SDI rv.00. Když chci nastartovat tak se rozsvítí žhavení na čtvrtý až desátý pokus. Původně jsem myslel že je to způsobeno vadným relé 109, tak jsem jej vyměnil, ale problém přetrvává. Prosím o pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Archom Vloženo 2. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 tak dneska u lidlu jsem stravil 10 minut otacenim klicku v zapalovani nez se rozsvitilo zhaveni...prosim o pomoc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 zkontroluj pojistky na baterce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Archom Vloženo 2. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 zkontrolovano ...jsou celé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 4. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2013 no takže máš buď v prdeli spínačku, nebo žhaviče, nebo kabeláž.. možná ještě zkusit vag jestli něco nepíše.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Archom Vloženo 9. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Tak jsem byl na VAGu a tam mi rekl ze je problem s napajenim ridici jednotky ze to bude bud kabel nebo jakesi rozdelovaci rele nebo co. Nevite co to je za rele?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 11. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2013 a máš aspoň číslo chyby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Archom Vloženo 15. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2013 Takže.... auto mám už v servisu měsíc a když jsem ho viděl šel jsem do kolen. Rozebraná elektrika a mechanik hledá drát po drátu kde je chyba... zkoušel novou spínací skříňku a tou to není. Řídící jednotku poslal na testy a tou to není, relé 109 ani relé řídící jednotky to taky není.Pojistková skříň co je na baterce to taky není. Je v koncích a tak zkouší jestli to není někde v el. svazku, ale mě se to nezdá. Když to dal na wag a nerozsvítilo se žhavení tak se do CPU nedostal. Když se rozsvítilo tak se tam dostal, ale chyba tam nebyla žádná. Nemá s tím někdo zkušenosti nebo nenapadá vás čím to může být??? Jiné auto se mi kupovat nechce...tohle mám celkem DOST rád... Díky za rady.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PohanM Vloženo 25. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2013 Zdravím.Mám ten jistý problém ,tak jestli by jste poradil,čím to je.DěkujiPohanm Lexamacek@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2013 Takže.... auto mám už v servisu měsíc ... ... Mechoš je v koncích. Když to dal na wag a nerozsvítilo se žhavení tak se do CPU nedostal. Když se rozsvítilo tak se tam dostal, ale chyba tam nebyla žádná. ... Díky za rady.... Ten mechoš je mešuge, nebo je navedenej. Rozhodně se nechová jako elektrikář. Má vzít do ruky schéma elektroinstalace auta, prohlídnout kudy jde elektrika od baterky do žhavení a zároveň do ŘJ resp. do komunikačního rozhraní a pak stačí jen jít po ovládacím přívodu k tomuhle obvodu. Já osobně bych tipoval "vořech" ve spínačce plus nějakej studeňák na konektorech k příslušnýmu relé spínajícímu při otočení spínačkou do 1. polohy (žhavení). Lozit drát po drátu je na houby, protože v drátech to není - je to v nějakejch pohyblivejch kontaktech, přes který teče relativně velkej proud a který jsou následkem toho vyhřátý = ztratily pružnost a nedotýkají se s potřebným přítlakem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr2515 Vloženo 10. Únor 2016 Sdílet Vloženo 10. Únor 2016 Dobry den, mám podobny problém. motor 1,9 TDI PD 74kw Vyměnil jsem žhavící svíčky a nepoznal jsem rozdíl. Jednu jsem vyndal a dal do konektoru žhavící svíčku jsem zapojil na mínus. Zapnul jsem klíček do první polohy a kontrolka žhavení se rozsvítila a za chvilku zhasla. žhavící svíčka nic. Koukal jsem na Relé na jedné straně +12V ale při měření nakonec nejde signál pro relé s ŘJ koukal jsem doVAG a vypsalo mi to poruchu : 1 Nalezeny chyby: 18027 - Rele zhavicich svicek (J52) Preruseni/zkrat ke kostre P1619 - 35-10 - - - Sporadicky po smazání jsem to zkoušel a signál s řídicí jednotky prostě neleze Co s tím ? Nemáte někdo nějaký typ ? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Vezmi jakýkoliv jiný relátko určený do auta, jeden vývod jeho cívky připoj na kostru auta, na druhej vývod dej přívod od ŘJ, NEPŘIPOJUJ K NĚMU PŘÍVODY KE ŽHAVICÍM SVÍČKÁM (spálil bys kontakty, nejvejš tam dej žárovku 10W abys měl spolehlivou indikaci sepnutí), vymaž závady VAGem - a pak zkus zapnout žhavení klíčkem A POKUD RELÉ CVAKNE (případná připojená žárovka by se měla rozsvítit) a na VAGu nebude znovu tahle závada (zkrat na kostru), tak je závada v původním relé žhavení. Ta hláška by měla sdělovat, že cívka toho původního relé je zkratovaná. Zkratovaná cívka samozřejmě žere proud, ale za kotvu netahá - tudíž ani nemůže sepnout výkonový kontakty a tím i spustit žhavení. Pokud se tohle potvrdí, musíš vyměnit žhavicí relé za originální typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 Přátelé okřídleného šípu, začíná mi asi zlobit žhavení. Před nedávnem se mi stalo, že jsem jel delší dobu a ukazatel teploty kapaliny se ani nepohnul. Po opravdu delší době skočil na obvyklou hodnotu. Stává se mi, že někdy žhavení svítí na teplém motoru, tak okolo cca 12.ti sekund. Potom startuji. Otáčky na volnoběh vyskočí tak okolo 1 200, drží pár sekund a potom opět padnou na obvyklou hodnotu. V elektrice a měření nijak nejsem zručný, proto se jistě obrátím na odborníky, ale jelikož mi to nějak vrtá v hlavě a jsem takový hloubavý kluk - starší hloubavý kluk, přemýšlím, zda nějak nemůže být tento problém spojený i s čidlem teploty kapaliny. Pokládám si otázku - kde bere ŘJ informace, zda je motor studený či teplý? Pokud si chybně ŘJ myslí , že je pod nulou, delší dobu žhaví i přidá na otáčkách i na palivu. Mýlím se? Ekkare, co Ty si o tom myslíš? Díky. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 Jj pravděpodobně je KO čidlo teploty. Je umístěný pod tandemovým čerpadlem v tom plastovým domku. Chtělo by to napíchnout na diag. když auto delší dobu stojí a zkouknout jednotlivý čidla teploty jestli ukazují přibližně stejnou hodnotu. Mám tím na mysli čidlo teploty vody, paliva a vzduchu. Podle doby žhavení to skoro vypadá, že to čidlo možná bude občas přerušený - mohl by být zápis v paměti závad řídící jednotky motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 Přátelé okřídleného šípu, pro: Jarda-k, díky Jardo za Tvůj příspěvek. Budu se pomalu na výměnu toho čidla připravovat. Dík. Radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 14. leden 2017 Sdílet Vloženo 14. leden 2017 Přátelé okřídleného šípu, čidlo teploty vyměněno, vše OK. Zase to PD šlape jak má! Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.