sk0d@ Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 (editace) Nizke otacky mozu znizit zivotnost 2-hmot zotrvacnika. Editováno: 1. Září 2016, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 (editace) před 3 hodinami, MBDusan napsal: Také jsou období, kdy je nafta dražší než benzín. byla myšlena cena auta s tímto motorem, né cena paliva Editováno: 1. Září 2016, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effective Vloženo 1. Září 2016 Sdílet Vloženo 1. Září 2016 před 20 minutami, sk0d@ napsal: Nizke otacky mozu znizit zivotnost 2-hmot zotrvacnika. jojo, tam co TSI v pohodě jede na 3ku tak s TDI už musím jezdit za 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sněhurka Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 (editace) Je hodně věcí, které ovlivňují výběr, ale pokud budu brát ekonomiku provozu a profil tratě u normálního motoristy, který tankuje na pumpě za své a je odkázaný na služby servisu včetně jejich cen + si chce nechat auto na "furt" a ne jen na dva tři roky, tak nafta u menšího lehkého vozu jako je Rapid není moc dobrá volba. Ušetřené peníze za palivo se časem rozpustí v servisu. Muselo by se najet opravdu hodně kilometrů a auto poslat do světa dříve, než bude nutné měnit vstřiky, čerpadlo atd. Měl jsem poslední tři auta na naftu, u dvou ročně najel okolo třiceti a naftu na pumpě kupoval jen výjimečně. V průměru po 200 t km jsem dával repas vstřiků a čerpadla což bylo okolo 30-40 t za každé. To nemluvím o ceně žhaviček a p. filtru a věcí okolo. Teď mám 1,2 66kw model 2017 a sám jezdím za 4,5 - 5 litru mezi dědinami rychlostní průměr 45km, vzdálenost 25km tam a 25 zpět p rovině. Tamtéž Renault Megane 1,5 Dci 4,5 lity, Renault Thalia 1,5 Dci 5 litry, Fabia II kombik 1,4 Tdi 3,5-4 litry a momentální služebák Opel Astra SW 1,6 Cdti 4,5 litru. I v obsazení dvou dospělých + dvě malé dětí + kočárek a různé krámy se s klimou spotřeba na cestě ze Vsetína do Ostravy a zpět přes Bílou (docela stoupání) nepřehoupla spotřeba u Rapida přes 5,5 litrů. Takže úspora ceny na palivu nafta vs benzin je opravdu malá a stojí to za zvážení. A to nemluvím o zimě. Benzín bude asi určitě komfortnější, jak na startování, tak na topení. Aspoň doufám :-) Ještě bych doporučil při koupi ojetého auta nechat motor projet na diagnostice. Sice to něco stojí, ale cena za opravu nafty je potom o dost vyšší. Toť mé postřehy. Editováno: 2. Září 2016, autor: Sněhurka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 a naftu na pumpě kupoval jen výjimečně. ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarosu.gr Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Myslím si že pokud tankuješ kvalitní naftu tak vstřiky vydrží. měli jsme už několik aut na naftu a vždy se dávají pryč když měli 350-400 tisíc najeto a nikdy jsme tento problém neměli. A to jsou auta autoškoly kde dostávají zabrat. V neděli nebo v pondělí se jdu podívat na dvě auta jeden benzín a jedenu naftu obě 2015 nafta o 25 tisíc dražší. Takže svezu se a uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sněhurka Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 před 11 hodinami, Voice napsal: a naftu na pumpě kupoval jen výjimečně. ???? Měl jsem jednorázové karty jako příspěvek na cestovné od zaměstnavatele a zbytek vždy po známosti za levno od strojníků ze stavby. Bohužel stačí pár kanystrů nějakého šmejdu a vstřiky jdou do kytek. Nějak jsem na tu naftu zanevřel. Pro mě osobně to nemá význam, ale jiný to třeba ocení. Chtěl jsem tím jen říct, že když jsem si zhruba spočítal náklady na servis nafťáků, tak v porovnání s benzínem mi to nevycházelo nijak zázračně úsporně, ale možná jsem měl jen smůlu na auta. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. Září 2016 Sdílet Vloženo 3. Září 2016 s naftou se komfortneji jezdi,hlavne pri plnem zatizeni se pozna rozdil nafta-benzin,ikdyz zrovna 1,6ka neni zadny zazrak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub84138 Vloženo 3. Září 2016 Sdílet Vloženo 3. Září 2016 Rapid nemá 2 hmotu u TDI, když jsem měl půjčený TSI 63kw, tak mi chyběl krouticí moment a musel jsem ho točit, což bude umocněno úpravou..... Spotřeba dlouhodobá 5,2l přičemž je tam Praha, dálniční přesuny s rychlostí, které se těžko věří,..... U TSI nechápu spotřeby okolo 5l, protože sám s Fabií 63kw jsem jezdil za 6,9l ty samé silnice, jinak s Rapidem v ustálené jízdě mimo město se dá jet klidně z 4l - vyzkoušeno z Prahy do Kutné Hory. Při nájezdu 50km denně bych šel do benzinu a určitě 1.2 77kw kvůli 6kvaltu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Září 2016 Sdílet Vloženo 3. Září 2016 před 1 hodinou, foxdivemaster napsal: s naftou se komfortneji jezdi,hlavne pri plnem zatizeni se pozna rozdil nafta-benzin,ikdyz zrovna 1,6ka neni zadny zazrak ono záleží jak to porovnáváš. Aby to bylo fér, musíš porovnat stejné objemy. Pokud se porovnávají stejné objemy, tak si dovolím tvrdit, že v dnešní době jsou ty benzíny lepší - spotřeba u TDI už také není co bejvala a to samé životnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarosu.gr Vloženo 19. Září 2016 Sdílet Vloženo 19. Září 2016 Děkuji za odpovědi a názory. Rapid už je doma. Zůstal jsem u nafty tak doufám že nebudu litovat. Zatím jsem najel asi 2000 km a spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.