MatteoRadl Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Ahoj zdravím, prosím o radu, mám Octavii Combi 1,9 77 kW typ BXE najeto 222 500 km Dnes začal motor hlasitě klepat a při akceleraci auto škube (jako když brzdíte a máte zvlněné kotouče), pokud vyřadím na neutrál tak se klepaní utiší ale nepřestane úplně. Shodou okolností jsem byl v autorizovanym servisu a na výpisu z diagnostiky je pouze slabá baterka jinak nic víc. Rovněž jsem doplňoval olej, který byl na spodní rysce. Prosím poraďte Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 asi prodrene zdvihatko a nebo praskle vahadlo, muze toho byt vic, sundej viko a hned vis na cem ses Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 (editace) zhodte veko ventilov a skontrolujte vačku a zdvihátka...aký to je ročník/MR? ..tá strata oleja bola v akom časovom úseku?? ..ešte by som skúsil zhodiť hadicu na sacej strane turba a pozrel či nie sú poškodené lopatky turba,poprípade zvýšená vôla na hriadelke EDIT:tak Jakub bol rýchlejší Editováno: 15. Srpen 2013, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatteoRadl Vloženo 15. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 (editace) Oběma moc diky. Nicméně auto přestalo jet uplně. Skončil jsem cca 200 m od domova. Zitra přijede znamej s plaťakem a veze do dílny.. napišu sem co s tím bylo až to zjistíme.. Editováno: 15. Srpen 2013, autor: MatteoRadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatteoRadl Vloženo 15. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2013 Ještě doplnění pro libera, ztrata oleje byla po 5500 km.. A jinak je to 2009. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 tak jak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 to len boh vie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatteoRadl Vloženo 30. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 Takže hlásím, že motor je zadřený na klice :-( nicméně jsem sehnal nový a teď se akorát dostrojuje, takže od příštího týdne bych měl auto mít opět v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 takže zasa BXE ...vieš aj v ktorých miestach/na ktorom válci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatteoRadl Vloženo 3. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2013 Na tehle fotce je to videt asi nejlip. Je to na druhe a treti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 hmmm...nepríjemné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 (editace) Zdravim, nieco podobne trapi aj mna, tak hladam nejaku radu od odbornikov... Octa 2 1.9 Tdi, BXE, 4x4 , 320 000 . Menil sa zotrvak so spojkou, lozisko. Po tom ako som sa vracal dom zo servisu, pri rychlosti tak cca 80 km/h, autom zacalo ako keby trhat, stracalo vykon, po chvilke sa rozvietila cervena kontrolka oleja. Odtstavil som auto na okraj, zhasol motor a uz sa nedalo nastartovat. Kedze to bolo kusok od domu, prisiel brat a odtiahol ma domov, este som skusil a auto normalne nastartovalo, no nechcel som riskovat, tak sme sli na lane... Po prichode domov som pripojil auto k VCDS a podme citat chyby. V motore bola jedna chyba vid nizsie, zmazal som ju. Auto normalne nastartovalo, tak som skusal pridavat plyn, auto normalne zvysovalo otacky, no od cca 2700 otacok auto zacalo trhat (strati vykon), ale poriadne, celkom pekne je to vidiet dole na grafe ako skakaly otacky. Vidim, ze turbo tlaci viac ako ma, no auto nedymi...... Prilozeny je obrazok s grafom a textak s logom, prva chyba je ta, ktora bola zapisana ked som prisiel domov, dalej su hodnoty vstrekov a turba (ak to teda hovorim spravne) a na konci je chyba ktora sa zapisala pocas diagnostiky... Nejaky napad? Kazda rada dobra, samo ze to pojde do sevisu, len chcem vediet na com asi som, chcem predist tomu, ze mi v servise vymenia pol auta a to stale nepojde ... log.txt Editováno: 6. Září 2013, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 snimac otacek G28, tam bych videl problem. Ta olejnicka se ti rozsvitila protoze zdechl motor. Muze byt problem v kabelazi poradne to zkontroluj a mrkni se do pojistek v motoru obcas to tam zelana Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 Můj dotaz nepatří přímo sem, ale chtěl bych se vás zeptat: před několika dny jsem tu na fóru v diskusi našel odkaz na porovnání olejů, byla zde tabulka včetně technické specifikace olejů, a nemohu ten přehled za žádnou cenu najít, můžete mě někdo sem odkaz přehrát. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Zdravim, nieco podobne trapi aj mna, tak hladam nejaku radu od odbornikov... Octa 2 1.9 Tdi, BXE, 4x4 , 320 000 . Menil sa zotrvak so spojkou, lozisko. Po tom ako som sa vracal dom zo servisu, pri rychlosti tak cca 80 km/h, autom zacalo ako keby trhat, stracalo vykon, po chvilke sa rozvietila cervena kontrolka oleja. Odtstavil som auto na okraj, zhasol motor a uz sa nedalo nastartovat. Kedze to bolo kusok od domu, prisiel brat a odtiahol ma domov, este som skusil a auto normalne nastartovalo, no nechcel som riskovat, tak sme sli na lane... Po prichode domov som pripojil auto k VCDS a podme citat chyby. V motore bola jedna chyba vid nizsie, zmazal som ju. Auto normalne nastartovalo, tak som skusal pridavat plyn, auto normalne zvysovalo otacky, no od cca 2700 otacok auto zacalo trhat (strati vykon), ale poriadne, celkom pekne je to vidiet dole na grafe ako skakaly otacky. Vidim, ze turbo tlaci viac ako ma, no auto nedymi...... Prilozeny je obrazok s grafom a textak s logom, prva chyba je ta, ktora bola zapisana ked som prisiel domov, dalej su hodnoty vstrekov a turba (ak to teda hovorim spravne) a na konci je chyba ktora sa zapisala pocas diagnostiky... Nejaky napad? Kazda rada dobra, samo ze to pojde do sevisu, len chcem vediet na com asi som, chcem predist tomu, ze mi v servise vymenia pol auta a to stale nepojde ... Zdravim, takze problem je zda sa vyrieseny, len som nemal cas pisat skor... Hned na druhy den prisiel mechanik co menil spojku, vyzeralo to, ze ide na istotu, zhodil vzdyhovy filter a pod nim je snimac, ktory mal roztrhnuty kablik (zlty), spojil ho a islo sa na testovaciu jazdu, no auto malo po zohriati stale rovnake priznaky. Diagnostika vyhazdovala snimace G28 (snimac otacok klukoveho hriadela) a G40 (snimac otacok vackoveho hriadela) - ak som si to teda dobre zapamatal... Potom niekde zavolal, auto zobral do dielne a o dve hodiny bolo na spat a funkcne... Zial nemohol som byt pri oprave a jedine co mi povedal bolo ze "bol uvolneny a zaoxidovany snimac na prevodovke, tak sa ocistil a upevnil tak ako ma byt" ... jedine co ma napada je, ze to mohol byt ten G28, aj ked ten je podla mna na rozhrani prevodovky a motora... tiez ma prekvapilo, ze sa vyriesila zavada s cuvacimi svetlami, ktoru som popisoval vo vlakne nizzie, aj ked neviem posudit, ci sa odstranila ked sa menila spojka, alebo az tou druhou opravou... Kazdopadne auto zatial slape, uvidime co dalej Odkaz na problem s cuvacimi svetlami: http://forum.skodahome.cz/topic/5813-parkovaci-senzory/page-27#entry1801320 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sunar Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 Ahoj lidi, prosim o pomoc. Jsem v Italii 1000km od domova a vyskocila mi na Octavii II 1.9 TDi 77kW rv: 2004 chybova hlaska "emise do dilny" a zustala svitit kontrolka motoru. dojel jsem s tim cca.200 km po dalnici a neco malo po meste. Auto v zaberu skube, nebo jakoby lehce vynechavalo v zaberu. na volnobeh lehce vibruje v nepravidelnem intervalu motor. Chyba vsak nebyla vazna, po startu vyskoci oznamovaci hlaska, ktera zmizi a ani neproblikava, je jen v logu na maxidotech. Co by to mohlo byt? EGR ventil? je lehce poblity od oleje a mozna je i citit smrad z oleje po zahrati motoru. Co se s tim da takhle na rychlo udelat abych s tim dojel? Dekuju moc za rady, mam sice asistenci v zahranici zaplacenou, ale posledni co chci je abz se mi nejaky levoruky Ital hrabal v motoru =D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 základ je napojenie na diagnostiku..od nej sa bude odvíjať ďalší postup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 23. Září 2013 Sdílet Vloženo 23. Září 2013 Já bych odpojil váhu vzduchu (konektor), tím pošleš auto do režimu defaultních hodnot, přestane to poslouchat čidla. Takhle bych dojel domu a řešil doma!(bude to mí t logicky trochu vyšší spotřebu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.