Srpen 24, 201312 r Očkový klíč a gola nádstavec je někdy VELKÝ rozdíl. Ale zrovna to povolíš jednoduchým plochým klíčem :-D To zahřátí může nahradit ten autogen, jak jsem psal výše.
Srpen 25, 201312 r Autor ano to je jsem zamečnik takže snima pracuji každý den akorát nemám kde vzit autogen jinak by to bylo snažší no ten plochy klič by taky šel ale přece jenom u toho očkového mám větší jistotu že mi jen tak nesjede Upraveno Srpen 25, 201312 r od Karlos93
Srpen 25, 201312 r Autor no včera jsem to zkoušel povolit ldyž to bylo studené a ani boh radši jsem se na to vykašlal než abych sjel matici ale budu to dělat na rampě takže to hude snažší než to dělat na zvedaku
Srpen 29, 201312 r Autor No takže jsem tu zde s dobrýma zprávama. lambda vyměněná naštěstí nademnou bylyvšichni svatí takže povolila, akorát jsem tam nedostal očkový klíč a musel jsem to povolit normalním klíčem. no bylo to teda tim auto jede o poznaní lépe dale filtr je taky vyměněný starý byl asi taky ještě dobrý ale mám na vas dotaz na tom filtru byla šipka a dotaz je ta šipka znazornuje směr prutoku benzinu??? jinak ještě jedna věc jak jsem byl kupovat ty dilý tak tam byl chlapek s emisí a řikal mi že bych mohl mít v háji i čidlo teploty co je za vzduchovým filtrem je možné že by to mělo vliv na chcipnutí motoru jak jsem vyměnil tu lambdu tak mi pak auto dvakrát zdechlo... diky za rady EDIT: ještě jeden dotaz všiml jsem si že když stojím tak když začnu rychle šlapat po brzdě tak auto jakoby začalo ztracet otačky je to tim že mám abs nebo to je něco jineho?? Upraveno Srpen 29, 201312 r od Karlos93
Srpen 29, 201312 r Šipka na fitru - ano směr proudění benzínu. Po výměně sondy auto zdechlo - může být to čidlo teploty, může být taky, že si musí ŘJ tzv. zvyknout na nové, správné, hodnoty. Do teď jezdila podle nějakých defaultních, přednastavených pro případ, že lambda odejde. Šlapání na brzdu - jednak se rozsvítí světla, což znamená zvýšenou zátěž pro alternátor, potažmo motor. A pak posilovač brzd využívá podtlaku vytvořeném v sání. Když rychle za sebou šlapeš na brzdu tak mírně změníš poměry v sání, nebo jak to napsat, a to se může na volnoběžných otáčkách mírně projevit taky. PS: Vidíš, já Ti říkal, že to budeš povolovat obyč. klíčem
Srpen 29, 201312 r Autor je to možné no ono mi to nezdechlo hned jak jsem nastartoval to až asi po ujetí 2 kilometru... no měl jsi pravdu no ale třeba ten chlapek co mi prodal ty dily tak taky opravuje sem tam auto a řikal že se mu dokonce ta matka na lambdě protočila ve svěraku jinak ty brzdy no hlavně to dělá při couvaní jak parkuju ptž to je brzda, plyn spojka a furt tak jo takže někdy se ten motor jakoby zadusí...
Srpen 30, 201312 r Však i to čidlo teploty se dá poměřit. Ve VAG-u se můžeš podívat na hodnotu při studeném a pak při teplém motoru a pokud hodnoty budou odpovídat přibližně reálným, tak bude OK, v opačném případě ho vyměníš taky.
Srpen 30, 201312 r Autor No tu jde o to že se snažim ušetřit každou korunu možná dělám špatně možná taky ne pravda je že bych zjistil více věci co je špatněho v autě... ta diagnostika trvá přibližně jak dlouho jestli by šlo třeba zkloubit měření tlaku valcu+ připojení na wag a připadně smazat chyby abyse to vlezlo do 1 hodiny prace mechanika... Upraveno Srpen 30, 201312 r od Karlos93
Srpen 30, 201312 r Podle toho jak rychle se mu budou střídat levá s pravou nohou Jinak do hodiny to co píšeš musí zkušený mechanik, který ví kam šáhnout, apod., hravě stihnout.
Srpen 31, 201312 r Autor vyborně tahle zpráva potěšila EDIT: ještě mám jeden dotaz co by mohlo zpusobovat to že neudržím konstatní rychlost to znamená že když chci třeba na 3 udržet 40km v hodině tak to není možné bez hubs hubs takzvanem cukaní auta není to silné ale spše nepřijemné... Upraveno Srpen 31, 201312 r od Karlos93
Září 1, 201312 r Autor takže nikdo neví co by to mohlo zpusobovat?? Upraveno Září 1, 201312 r od Karlos93
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.