Přejít na obsah

spojka


The Driver

Doporučené příspěvky

opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) :unsure: , navíc bych rád ušetřil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo už jsem je měnil ..

ještě musim vyměnit kotouče a destičky a silentbloky nápravy

a pravděpodobně i kosti přední nápravy.

Ještě teda budu měnit i tlumiče za tlumiče sachs plynové ..všechny 4 protže ty co tma jsou taky měněné nebyly a už tam skoro nejsou a mam to jak pirátskou lod která v zatáčce když tma je díra má tendenci vesele odskákat do příkopu :-))

mam taky kombíka .. jinak když si necháš tlumiče změřit tak ti napíšou že jsou v pohodě a přitom jsou uplně v pytli .. to jejich měření fakt nechápu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo a jinak když jsi to právě koupil má to servisní knížku ?

pokud ne doufám že už jsi nechal vyměnit rozvodovej řemen v motoru ?

ten když je ojetej tak pak muže prdnout a motor ti řekne pápá a mužeš shánět nové tdi .

mění se tušim po 90tis km

a vyměnil bych i olej aby se ti to nezadřelo .. pokud teda nevíš kdy byl měněnej

jo a jinak kolem 90tis km mi odešla váha vzduchu tak to tě možná taky čeká ..

stojí 3500kč

poznáš to tak že to auto jede jako by bylo plně naložené cihlama .. a nevytáhneš to na

190km/h co to ted normálně už zase jede

prostě to od 3000 otáček uplně ztratí zrychlování

a normálně to právě má v těch otáčkách největší sílu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo a jinak když jsi to právě koupil má to servisní knížku ?

pokud ne doufám že už jsi nechal vyměnit rozvodovej řemen v motoru ?

ten když je ojetej tak pak muže prdnout a motor ti řekne pápá a mužeš shánět nové tdi .

mění se tušim po 90tis km

a vyměnil bych i olej aby se ti to nezadřelo .. pokud teda nevíš kdy byl měněnej

jo a jinak kolem 90tis km mi odešla váha vzduchu tak to tě možná taky čeká ..

stojí 3500kč

poznáš to tak že to auto jede jako by bylo plně naložené cihlama .. a nevytáhneš to na

190km/h co to ted normálně už zase jede

prostě to od 3000 otáček uplně ztratí zrychlování

a normálně to právě má v těch otáčkách největší sílu

Servisku to nemá, rozvoďák s kladkou sem měnil, váhu vzduchu už taky, dále všechny oleje a kapaliny, tlumiče sem taky kupoval Sachs plynové (drahé ale kvalitní:), čepy, filtry, brzdové obložení - ale bez těch kotoučů a to byla chyba! Když sem tam měl disky plecháče tak ty kotouče neházely....jen sem tam dal elektrony a už to blbne....myslíš může to na to mít nějakej vliv?

p.s.:je to TDi - já to zas tak moc netočim - táhne už od 1500ot./min ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to budeš mít v pohodě ..

to s těma elektronama nevim

no jestřli jsi ted brzdil tak budeš mít možná zničený zase i ty destičky ..

ale jeslti měněný ložiska nebyly a máš najeto 100tis tak by se je před těma kotoučema vyplatilo vyměnit protže jinak na té nápravě máš ty věci co by to ještě mohli rozvybrovat vyměněné ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...