vikyviky Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 (editace) Tak jsem pořát řešíl problem z vibracemi volantu , několikrát vyvažování kol na ruzných vyvažovačkach, tedy když jsem dal letní 16" original z fabie1 rs gumy brigestone 205/16/45 furt to bylo dokola menší nebo větší vibrace volantu , nakonec jsem byl i dvakrat v servisu škoda (ceny zlodějské za vyvážení) poprvé se nic moc nezmněnilo na vibracích volantu ale v jiné škoda servisu to vyvažily tak že vibrace nejsou skoro poznat, a na kolech je daleko mín zavaží než davaly jinde , tak to jsem asi jelen všude na jiných vyvyžovačkách byla zavaží na kolech od 25g do 65g jak na kterém kole , ale v tomposledním škoda servisu bolo na kolech máx 10g do 30g tak najk nechapu jak to dělaji si myslím že na vyvažování u rapida je najký figl který znají , jinak si to vysvětlit neumím :kol-32: a nebo že by jiné pneuservisy mněly vadné vyvažovačky ale to se mi nezdá tak nevím pardon překlep 205/45/16" Editováno: 23. Březen 2014, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lunas Vloženo 21. Březen 2014 Sdílet Vloženo 21. Březen 2014 Gumy 195/45 R16 ? Na Rapid v 16-tkovém rozměru patří 215/45 R16 .... Jinak u mě jak letní set kol tak zimní absolutně bez vibrací při jakékoliv rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 (editace) Tak problem vyřešen letní jsem mněl z fabie1 rs (jak jsme psal UP ) ale nechal jsem je stříkat na jinou barvu , tak že gumy musely dolu , vibrace se po tom pesledním pneuservisu vratily cca po 100 km dalnice , tak jsem si pujčil jiné kola z letníma gumama a hele všechno po pořadku , tak jsem nechal zhodit gumy ze svojich kol a prohližel a prohlížel gumu co sněma muže být opticky byly ok tak jsem prohmatal a hele obě co byly puvodně na zadku fabie mněly prasklý to kde sedí guma na rávku ,(na fabii byly ty gumy ok ) takže ten krypl co mi je sundaval před střkaním a pak nasazoval , jim při nasazovaní musel narvat to kde sedí guma na ravku , při prohmatavání mněly obě gumy mněké místo na tem kde sedí guma na ravku v delce cca 5 cm , tak nevím jak se to mohlo jinak stat než při zezouvaní a nazouvaní , takže dvě skoro nové gumu v haj** jsem z toho nadšený navíc podle toho co vím když se guma nasazuje a omylem narve/praskne to kde guma sedí na rafku tak je to slyšet hm aspon mohla zabučet že se mu to stalo , aspon bych nelítal po pneuservisech jako debil a nechával vyvažovat kola (mno jedno pozitivum ale bylo dal jsem vydělat pneuservisum ve svém okolí ) oprava KORD/T je něco jiného nevím jak se přesně nazývá to místo kde sedí guma na ravku (patka ? ) co ja vím Editováno: 25. Březen 2014, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.