84 topics v tomto fóru

    • 1 468 odpovědí
    • 112 673 zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 7 378 zobrazení
    • 233 odpovědí
    • 39 282 zobrazení
    • 309 odpovědí
    • 48 231 zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 2 272 zobrazení
  1. Akce - Litá kola 16" Italia/Dione

    • 14 odpovědí
    • 275 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1 212 zobrazení
  2. Opticka kontrola kol

    • 2 odpovědi
    • 178 zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 2 769 zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 4 525 zobrazení
  3. Zvuky od podvozku

    • 139 odpovědí
    • 17 489 zobrazení
    • 87 odpovědí
    • 9 184 zobrazení
  4. Original kola v TP

    • 81 odpovědí
    • 21 442 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 1 469 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 817 zobrazení
  5. Ruční brzda

    • 39 odpovědí
    • 5 588 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 5 834 zobrazení
  6. Tlumiče a pružiny

    • 86 odpovědí
    • 13 353 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 2 633 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 506 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 544 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 5 810 zobrazení
  7. Vibrace pri brzdeni.

    • 14 odpovědí
    • 1 923 zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 12 845 zobrazení
  8. Nexen - zkušenosti ?

    • 9 odpovědí
    • 2 433 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?