Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Konečně došlo na demontáž klapky. Po rozebrání samozřejmě taky plná oleje. Vyčištění, ale jak se zdá, to nepomohlo, zřejmě bude v háji nějaká součástka na plošňáku. Motorek po napojení ke zdroji se točil OK, tam problém nebude. Pojistku mě to házelo pořád včerá. Dneska jsem to znova prohlídl a zkusil přeletovat součástky, pojistku to zatím nevyhodilo, klapka se stejně nepohne při zhášení motoru. Dojde zřejmě na koupi New parts.

post-68701-0-09591700-1336860423_thumb.j

post-68701-0-38295700-1336860459_thumb.j

post-68701-0-20306100-1336860486_thumb.j

post-68701-0-95446400-1336860510_thumb.j

post-68701-0-33200400-1336860534_thumb.j

post-68701-0-98498900-1336860568_thumb.j

post-68701-0-79850500-1336860592_thumb.j

ja mam pocit ze ten olej ta ma byt, protoze jsem uz videl nekolik techto klapek v podobnym stavu :D a byly taky plny oleje :)

Tak dneska konečně dorazila klapka, dlouho se zabalená neohřála , hnedka valila na motor. Už to chcípání je kultivovanější. Chyba Vagem se smazla a už je všecko Ok. A teda ještě nakonec jsem vrtnul do spodní části krycího plechu dvojku dírku na odtok oleje jestli se tam někdy zase objeví.

post-68701-0-73595500-1337282068_thumb.j

post-68701-0-37335200-1337282102_thumb.j

post-68701-0-50256000-1337282169_thumb.j

Ahoj, mám podobný problém s klapkou. Když jsi jí vyměnil, musel jsi nastavovat nějaké hodnoty vagem??

Ne , nic nastavovat nemusíš, jenom přehodit a chybu smáznout diagnostikou. :kol-47: Na vrakálu v Holubicich za něho chtěli 3 litry, takže to nemělo cenu brát použitej. :kol-29:

Díky za info.

  • 1 měsíc později...

SingleOu: egr ventil si mal dobry? mne tiez pise emise do dielne no ja mam podozrenie na ten egr ventil.ale ako pozeram tak nakonec to moze byt aj tou skrciacou klapkou.

  • 2 týdny později...

Sundej hadici ze sání u klapky a pří vypnutí klíčku se zaplého zapalování se klapka zavře na chvilku asi 3 vteřiny. Jestli ne tak by to mělo byt klapkou , samozřejmě jestli je dobrá pojistka ještě.

  • 2 roky později...

Podarilo sa uz niekomu opravit tu klapku?

  • 2 týdny později...

zdravím na fórum.

vedel by mi niekto povedať originálne čisla na klapku sania a na EGR ventil?

mam: Škoda octavia 2,0 TDi DSG, 16V, 100kw, kod motora AZV.

 

vopred ďakujem.

Peter.

dobrý večer,

 

zabudol som dopísať rok. mam 2007. ale aj tak Vám pekne ďakujem za ochotu.

 

prajem príjemné sviatky.

 

Peter.

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek.

no a je to tu ...u 2007 je klapka V157 číslo 038128063L

  • 3 týdny později...

zdravím,

 

tak moj problem s kontrolkou emise do dílny sa mi vyriešil sam natankovaním verva nafty na benzine a pridaním aditív značky VIF.

po ceste domou (600km) mi kontrolka zhasla a viac sa neobjavila.

predtým, ako sa mi problem objavil, tak som natankoval naftu na nejakej benzinke značky PRIM.

a moje podozrenie je na nekvalitnú naftu. no už sa takým benzínkam budem vyhýbať.

 

s pozdravom Peter.

  • 1 měsíc později...

zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli nemáte někdo zkušenosti s jinou klapkou než pierburg...našel jsem ještě Hans Pries za 3200,- a Vika za 3450,- ..pořád váham jestli pierburg který jsem našel nejlevněji za 4100,- nebo jednu z těch 2 předchozích..samo že chci co nejvíce ušetřit,už tak jsem nas...ný,že opět musím něco spravovat..

  • 3 týdny později...

Zdarec, tak nakonec jsem koupil tu pierburg za 4100,-..vypnuti motoru je ted uplne o necem jinem.

  • 8 měsíců později...

Ahojte,

Tiez mam asi tu klapku DEAD, ale pri odeklovani klapky mi s toho vypadli dva vykonove tranzistory a vytieklo kopu oleja, ale tie sa chcem teraz pokusit tam napajkovat...len problem je ten ze neviem ako vybrat tu zatku na klapke...mate volake finty? dik

post-56561-0-46395600-1448470130_thumb.j

nazdar. dnes som nastartoval auto a pocul som divný zvuk od motora.ten zvuk ide zo skrtiacej klapky sania.ide to po celú dobu chodu motora a prestane to az cca.15sec.po vypnutí motora.je to taký rapkavý zvuk.motor 2,0TDI 100kv AZV,rv2008.má skrtiaca klapka nejaké čidlo ktoré ju ovláda?na prístrojovke ziadna kontrolka nesvieti.

co sa stane ked odpojim skrtiacu klapku od elektriny?mozem nieco odpalit?

Tak uz jsem taky vyresil problem s klapkou (musim zaklepat)..... Jezdil jsem s tim asi mesic s tim,ze klapka je KO.Ale nejak me zacala stvat ta kontrolka motoru,tak jsem se kouk na pojistku v mot.prostoru a vymenil 10A a co se nestalo,auto ted chcipa v klidu a po treti jizde dokonce zhasla i kontrolka.Huraaa  :kol-24:

len ako dlho  :kol-32:

  • 1 měsíc později...

Zdar. Chlapci vymenil jsem skrtici klapku a i presto hlasa komp nespravnou fukcnost klapky. Mam o2 2008 fl. Jak provedu pres pc zakladni nastaveni? Kdyz se napojim na vcds tak na pozici 060 nemam nastaveni klapky. Poradte prosim...

  • 11 měsíců později...

Tak u mě taky padla klapka, rychle jsem ji vytáhl abych zjistil ze není plna oleje, vlastně vypadá jako úplně nová :-)) takže pojistky- ty byli dobrý. Proměření kabeláže - HA, někde mezi E-Boxem a konektorem klapky se ztratilo plus. Ostatní viz fotky...

IMG_1143.JPG

IMG_1144.JPG

IMG_1302.JPG

IMG_1303.JPG

IMG_1304.JPG

IMG_1305.JPG

IMG_1308.JPG

IMG_1309.JPG

  • 4 týdny později...

Ahoj, tak se mi při vypnutí zapalování motor zaklepe, takže asi KO klapka, za 12dnů jedu domů a v garáži to rozeberu. No další radosti. :) Pak napíšu jak to dopadlo, protože ji nejdříve zkusím vyčistit. Občas se mi zdá, jako by zafungovala a někdy zas ne.  

  • 2 týdny později...

ahoj mam taky problém s klapkou sání teda celkově se svojí octávkou. Když začala zima auto mi začalo samo chcípat. Tak jsem se o víkendu pustil do toho že jsem rozebral celej ebox a sundal jsem z něj všechny plusové kabely co do něj jdou a očistil jsem je. vše jsem dal zpátky dohromady nic nesvítilo ale zdálo se mi že když vypnu motor je to hlučnější. Druhý den nastartuju auto a svítí mi kontrolka motoru. dal jsem to na diagnostiku a vyskočily mi chyby co zkopíruju nakonci. pojistku v e boxu byla v pohodě pokud je to číslo F24. je mi divný že by odešla klapka sání takhle z ničeho nic?ale hlavně mi vyskakuje i chyba větráku.

zdě jsou chyby

17075 - Fan 1 Control Circuit 
            P0691 - 000 - Short to GND
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 46.4 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 6.3°C
                    Duty Cycle: 9.6 %

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
            P3102 - 000 - No Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 46.4 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Torque: 153.7 Nm
                    Torque: 0.0 Nm

 

Upraveno od radekkk

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.