leo_pipes Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 caute, mam 1.3 MPI , r.v.97, 50kw jak ted prsi, nebo kdyz je vlhko a auto stoji pres noc, tak rano nastartuju jen na dva valce, kdyz to drzim v otackach, tak to sice skube ale asi to jede na vic nez dva, pak to je pomalu lepsi, cuka to na volnobeh a pri rozjezdu se to jakoby dusi,,, kdyz po peti-deseti minutach se auto zahreje , tak to jede naprosto normalne i volnobeh naprosto klidny.... vubec nevim kde hledat, kam se muze dostavat vlhkost ? nebo jestli tu takove tema je tak by mi pomohl treba i jen link na nej .... dííík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 napadá mě zkusit si půjčit od někoho lištu co je na svíčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 28. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 to me taky napadlo, znamej ma na zahrade vrak deldy, je to taky 1.3MPI , ale je to uz ta s novym ksichtem... nejak mysim rok 2000 nebo co, ta lista bude asi jina co ? jeste mi obcas natece do pojistek, ale zrovna kdyz tohle zacalo delat, tak pojistky byly suchy a navic by to nevyschlo zaroven se zahratim motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 MPIčka to měly všechny stejné, tu pojistkovku bych ale také vyjmul, opatrně rozebral a vysušil (pro jistotu), ovšem chce to zároveň i odstranit příčinu zatékání, tedy alespoň silikonovým tmelem objet těsnící gumu u skla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 ... tedy alespoň silikonovým tmelem objet těsnící gumu u skla. Kámoš tohle udělal u Fáčka na zadním skle a na druhý den ho vybíral lopatkou a smetáčkem z plata. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 no já to udělal i s novou těsnící gumou, ta stará bývá už ztvrdlá a silikonem nešetřit, dát ho mezi gumu a kastli a také mezi gumu a sklo, přebytečný, vytlačený tmel otřít ... jinak to je pech, objet to silikonem a druhý den tam mít potopu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 29. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 to predni okno, je tutove uz nekdy meneny, takze predpokladam ze tam tece kolem okna... na ty kanalky v predu sem se teda nedival, ale cetl sem tu ze kdyz je nachcany pod nohama u ridice a spolujezdce, ze je to pod oknem ta guma ... ale vytahovat ven okno fakt nemam v planu, naprosto netusim jak se to dela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Jednoduše Podebereš zevnitř gumu u horní hrany a zatlačíš nohama (pozice jak u gynekologa ). Postupně tlačíš a prstama uvolňuješ gumu. Zpátky pomocí provázku a mýdla nandáš zpátky. Ale je fakt, že jsem se u toho, když jsem vyndával sklo, pěkně zpotil. Praskne to jen jednou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ASPIRE Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Jsem ten samy problem resil na minulem aute a vzdy nez jsem dojel do servisu tak to slapalo jak melo. Tak jsem se jim sveril s timto problemem a oni ze si tam auto nechaji a rano nastartuji a projedou a pak mi rikali ze se stim autem ani nedalo poradne rozjet. A zavada byla ze to pry museli neco vycistit jelikoz to bylo za karbonizovane, ale co to bylo si uz nejak nepamatuji nevim jestli vstriky nebo neco jineho a faktury uz bohuzel nemam abych se koukl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2013 Zakarbonovaná může bejt klapka, ale ta by se tak projevovala furt - nezmizelo by to s ohřátím. Tohle je jasně příznak vlhkosti, která dělá kraťas a po ohřátí motoru se odpaří. To znamená, že to nebude v pojistkovce, tam odpaření vody netrvá 10km jízdy, tohle bude někde v elektrice přímo v motoru - nejspíš porušený nějaký těsnění na zapalovací liště, případně prasklej samotnej ten plast - a jak to navlhne, dochází ke svodům vn, tudíž k vynechávání zápalů. Zkusil bych jinou lištu, půjčenou od někoho, kdo auto pár dní nepotřebuje - namontovat a auto popřípadě polít větším množstvím vody, klidně i postříkat hadicí, aby se vlhkost dostala až do motorovýho prostoru. Když to cukání s jinou lištou dělat nebude, máš na 95% nalezenýho viníka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 30. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2013 jojo urcite zkusim tu listu, je to fakt jen kdyz to stoji dyl a prsi, nebo je rano takovy to vlhko co by se dalo krajet.... do okna se poustet nebudu, na to nemam koule a jezdit pak v brejlich na cirkularku nechci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.