Marek123 Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 Ahoj Prosím o Vaše zkušenosti, případně radu. Máme Octu 1.6, 74 kw, AKL, zakoupena jako zcela nová. Má najeto něco kolem 120 000 km. Je čerstvě po servise. Bylo mi řečeno, že brzdy vydrží ještě asi 15 000 km. Takže poprvé se brzdy dělaly v 75 000 km, a to tak, že kotouče i destičky. Teď to bude ve 135 000 km, a vypadá to zase na desky i kotouče. (S naším servisním technikem se známe přes 20 let, takže mohu vyloučit, že by si přilepšoval.) Provoz je zhruba 80 % město a 20% mimo město. Já chápu, že ve městě brzdy (destičky) odcházejí rychleji, ale to je fakt normál, že kotouče vydrží zhruba 75 000 km? A to jezdím velice zlehka a piánko. Zdá se mi to dost málo, kamarád má Hondu Civic 1993, 96 kw, a na kotoučích najel něco přes 180 000 km a většinou také po městě. Bavím se o předních brzdách, to jen pro upřesnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 28. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2006 Ja si myslim, ze pokud jezdis po meste tolik, kolik pises, ze je to normalni. Kotouce jsou jedna z nemoci Octavek a zdaleka ne jen jich. Hodne lidi koupilo novy kotouce a za 5000km uz meli zase zvlneno. Takze pri tom najezdu, kterej mas, je to klidne i mozny. Ale precejen je to driv, nez by to melo byt, zalezi asi hodne na stylu jizdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havran Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Ty km, které na tom máš nakroucený jsou celkem odpovídající. Ale souhlasím, že záleží hlavně na stylu jízdy. Znám i raply, kteří mohou měnit destičky i po 15 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek123 Vloženo 29. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Ja si myslim, ze pokud jezdis po meste tolik, kolik pises, ze je to normalni. Kotouce jsou jedna z nemoci Octavek a zdaleka ne jen jich. Hodne lidi koupilo novy kotouce a za 5000km uz meli zase zvlneno. Takze pri tom najezdu, kterej mas, je to klidne i mozny. Ale precejen je to driv, nez by to melo byt, zalezi asi hodne na stylu jizdy... Zvlněno jsem neměl nikdy. Jen mě překvapuje, že kotouče jdou spát po 75 kkm. Nemám zkušenost, neznám nikoho, kdo by měl stejný typ auta, takže nemůžu srovnávat. A jestli je to bolest Oktávek, tak by možná nevadilo podívat se, co se kotoučů týče po druhovýrobě. Možná budou lepší než origo, které tam mám. Tak se po tom kouknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek123 Vloženo 29. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Ty km, které na tom máš nakroucený jsou celkem odpovídající. Ale souhlasím, že záleží hlavně na stylu jízdy. Znám i raply, kteří mohou měnit destičky i po 15 000 km. Rapl asi fakt nejsem, mě ty první destičky (z fabriky) vydržely těch 75 000, a pak se to měnilo i s kotoučema. Překvapilo mě to měnění kotoučů, desky jsem samozřejmě neřešil, spíš mě překvapilo co vydržely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 me prvni kotouce vydrzely 17tis, proste jsem je utavil, ted mam 65tis a porad drzi... ty intervaly vymen jsou podle me odpovidajici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 29. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2006 Ja si myslim, ze pokud jezdis po meste tolik, kolik pises, ze je to normalni. Kotouce jsou jedna z nemoci Octavek a zdaleka ne jen jich. Hodne lidi koupilo novy kotouce a za 5000km uz meli zase zvlneno. Takze pri tom najezdu, kterej mas, je to klidne i mozny. Ale precejen je to driv, nez by to melo byt, zalezi asi hodne na stylu jizdy... Zvlněno jsem neměl nikdy. Jen mě překvapuje, že kotouče jdou spát po 75 kkm. Nemám zkušenost, neznám nikoho, kdo by měl stejný typ auta, takže nemůžu srovnávat. A jestli je to bolest Oktávek, tak by možná nevadilo podívat se, co se kotoučů týče po druhovýrobě. Možná budou lepší než origo, které tam mám. Tak se po tom kouknu Stava se to prave i u "poradnejch" kotoucu, bohuzel Ja menil prvni asi ve 120.000km (jednou stoceny), ale jezdim vetsinu casu prazdnej, ted mam 195.000km a kotouce stale druhy, origo. Tatik ma na TDi tedka tusim 120.000km, temer, a kotouce sou tak zvlneny a sjety, ze poletej co nevidet. Ale pri tech km je to asi uz normal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek123 Vloženo 30. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 me prvni kotouce vydrzely 17tis, proste jsem je utavil, ted mam 65tis a porad drzi...ty intervaly vymen jsou podle me odpovidajici Jsi to Ty, koho poměrně často potkávám na benzínce OMV, těsně před sjezdem na spořilovské OBI? Co se brzd týče, bylo mi řečeno, že na deskách jsem najel překvapivě hodně, na kotoučích překvapivě málo. Ale utavit to po 17 000? tisících? Co jsi s tím dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek123 Vloženo 30. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Ja si myslim, ze pokud jezdis po meste tolik, kolik pises, ze je to normalni. Kotouce jsou jedna z nemoci Octavek a zdaleka ne jen jich. Hodne lidi koupilo novy kotouce a za 5000km uz meli zase zvlneno. Takze pri tom najezdu, kterej mas, je to klidne i mozny. Ale precejen je to driv, nez by to melo byt, zalezi asi hodne na stylu jizdy... Zvlněno jsem neměl nikdy. Jen mě překvapuje, že kotouče jdou spát po 75 kkm. Nemám zkušenost, neznám nikoho, kdo by měl stejný typ auta, takže nemůžu srovnávat. A jestli je to bolest Oktávek, tak by možná nevadilo podívat se, co se kotoučů týče po druhovýrobě. Možná budou lepší než origo, které tam mám. Tak se po tom kouknu Stava se to prave i u "poradnejch" kotoucu, bohuzel Ja menil prvni asi ve 120.000km (jednou stoceny), ale jezdim vetsinu casu prazdnej, ted mam 195.000km a kotouce stale druhy, origo. Tatik ma na TDi tedka tusim 120.000km, temer, a kotouce sou tak zvlneny a sjety, ze poletej co nevidet. Ale pri tech km je to asi uz normal. 120 000km bych už neřešil. To dokážu akceptovat jako rozumnou životnost. Jen mě naštvalo těch 75 000 km, to je na kotouče prostě málo. Já jezdím vlastně skroro pořád taky prázdnej, občas vezu spolujezdce domů. No nevím, ale kotouče od pořádné firmy, by měly vydržet trochu déle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 moja kamoska prakticky na kazdom aute meni koplet brzdy + kotuce po cca 30 000 km, ci uz to bola thalia, ibiza, fabia.. jazdi hlavne po meste ale ked vystupim tak sa mi chce grcat.. proste furt brzda plyn.. vidi cervenu ze svieti ne ze by vyhodila rychlost ale pridava a potom tesne brzdi.. a to nehovoriac o firemnou aute.. vseetko zavisi od stylu jazdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Vloženo 30. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Mám najeto skoro 150 000km a kotouče ještě původní a destičky měněný ve 105 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek123 Vloženo 30. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 Mám najeto skoro 150 000km a kotouče ještě původní a destičky měněný ve 105 000km. NJN, ale to počítám jezdíš dlouhé trasy po dálnicích.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek123 Vloženo 30. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2006 moja kamoska prakticky na kazdom aute meni koplet brzdy + kotuce po cca 30 000 km, ci uz to bola thalia, ibiza, fabia..jazdi hlavne po meste ale ked vystupim tak sa mi chce grcat.. proste furt brzda plyn.. vidi cervenu ze svieti ne ze by vyhodila rychlost ale pridava a potom tesne brzdi.. a to nehovoriac o firemnou aute.. vseetko zavisi od stylu jazdy To ofšem není standardní styl jízdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.