Přejít na obsah

Podtlaková houkačka pro F 1


chairmann

Doporučené příspěvky

Zdravím kolegové,

možná mi někdo dokážete poradit.

 

Mám následující problém:

Považuji se za slušného řidiče, který dává přednost všude kde má, pouští chodce na přechodu a zásadně nejezdí přes přejezd na červenou...

Jenomže situaci, kdy zastavíte na přechodu a ty tři puberťáci s cigárem u h.by jdou jako šneci, přestože vy spěcháte do práce a nechcete jet nad max. povolenou, znáte určitě všichni. A vyřvávat hlasivky si taky nechcete...

Tak jsem si říkal co takhle do Fabky 1 podtlakovou houkačku s dvěma nebo více trubkama? Když už bych musel někoho protroubit, ať si pěkně kákne do trenek!

Laicky mě napadá napojit ji přímo na napájení klaksonu (malá konzolka pro uchycení a klakson vyloučit) - jenomže ten je ovládaný přes jednotku a nedovolí větší ampéry.

Máte někdo zkušenosti s tímhle chodcoautoplachem? Pohledal jsem různá témata, všude jsou ale jen závady klaksonu. Pokud jste někdo na něco narazil, odkažte mě na ten správný link.

Díky moc za tipy nebo rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkné porovnání, díky. Já sem v tomhle asi fakt dost náročnej. Neříkám že potřebuju lodní sirénu aby to ženskejm zvedalo sukně (...ikdyž....hmmm...) a děti vyfukovalo z kočárků, ale to co dokáže občas kamión je fakt něco nádhernýho. Jenomže to už jsou drsný tlakovky napojený na vzduch. Něco na 12V a elektricky toho nikdy dosáhnout nemůže.

Jak rychlou reakci má 12V kompresorek kdybych nechtěl přímou elektriku? Než začne dávat správnej tlak tak to musí chvilku trvat a netroubí hned jak bouchnu do volantu... mám pravdu nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já pípák mám 86 dB a sekačka proti tomu je tichoučká.

 

Je jedno jestli máš eletrickou nebo pod-tlakovku. Legální hlasitost bude u všech kolem 110 dB. U eletrickejch záleží na frekvenci. Vyšší je votravnější. A u tlakovek na tónu. Takzvanej "parník" má hlubokej tón a přece je relativně potichej

 

Záleží jakej systém budeš mít. Jestli se zásobníkem-sou dražší a rozměrnější ale roubý hned. Ale... Záleží na tlaku a velikosti nádoby

Tady máš ukázku  :kol-149:  a návod:

Vzduchový klakson z T 148 (pouze provozuschopný jeden tón, další dvoutónová je v opravě) namontovaný ve Škodě Favorit. Na chladičové stěně je namontovaný vodní hasicí přístroj, který je natlakován stlačeným vzduchem (zatím je 7 atm). Přes elektromagnetický ventil je vzduch přepouštěn do klaksonu, který je umístěný pod spoilerem

 

Pokud máš jen kompresorek a trumpetu tak to je nic moc. Alespoň ty levný. To by musel bejt dobrej kompresorek.

 

 

 

PS.: odpoledne nahraju pípák vo 86 dB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...