brunoos Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Tak ja se přidam taky se spotřebou - dlouhodobě 5,3. Denně jezdím takových 50 kiláku (město, okrsky, kousek dalnice) a někdy jedu za 4,8 jindy za 6,5 - spotřeba podle nalady. Měl bych dotaz - kdo z vás už byl na vyměně řemenů - kolik to stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 že bych Váš trochu naštval minulou sobotu z Prahy 4 - Modřan na tun. sraz na Rozkoš 151 km. ráno jsem vyjížděl z Prahy v 5:40 - po Hradecký dálnici a pak po okreskách. V Obědovicích se mi rozsvítila kontrolka řízení. Jsem na chvíli zastavil, došel si na záchod a pokračoval dál, kontrolka nesvítila - průměrná spotřeba podle PP 4,1 l/100km. Cestou zpět za deště a v noci za hustčího provozu 152 km (kontrolka řízení se nerozsvítila ani jednou) jsem přijel domů za 3.9 l/100 km a mám změženo že PP přidává na spotřebě 0,1 l/100 km. Pro rejpaly - opravdu jsem nebyl brzda provozu! Auto je 1.9 TDI (74 kW) kombi (najeto 74.000) s úpravou motoru pouze sportovní vložka filtru BMC - najeto na ní asi 20.000 km (ještě nebyla praná), sériový podvozek, bez jakých koliv spojlerů na 14" plecháčích a 185/60 gumách Michelin Energy Jinak když jedu od táty z práce (firma na 11. km dálnice D1) a jedu zadem přes Jesenici do Modřan, tak se dá dojet za průměr PP 3.5 l/100 km. Cesta obráceně je za 4.5l/100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 že bych Váš trochu naštval minulou sobotu z Prahy 4 - Modřan na tun. sraz na Rozkoš 151 km. ráno jsem vyjížděl z Prahy v 5:40 - po Hradecký dálnici a pak po okreskách. V Obědovicích se mi rozsvítila kontrolka řízení. Jsem na chvíli zastavil, došel si na záchod a pokračoval dál, kontrolka nesvítila - průměrná spotřeba podle PP 4,1 l/100km. Cestou zpět za deště a v noci za hustčího provozu 152 km (kontrolka řízení se nerozsvítila ani jednou) jsem přijel domů za 3.9 l/100 km a mám změženo že PP přidává na spotřebě 0,1 l/100 km. Pro rejpaly - opravdu jsem nebyl brzda provozu! Auto je 1.9 TDI (74 kW) kombi (najeto 74.000) s úpravou motoru pouze sportovní vložka filtru BMC - najeto na ní asi 20.000 km (ještě nebyla praná), sériový podvozek, bez jakých koliv spojlerů na 14" plecháčích a 185/60 gumách Michelin Energy Jinak když jedu od táty z práce (firma na 11. km dálnice D1) a jedu zadem přes Jesenici do Modřan, tak se dá dojet za průměr PP 3.5 l/100 km. Cesta obráceně je za 4.5l/100 km Taky jsem už četl že se sport filtrama je to lepší. Mohl bys napsat jaky maš typ - označení a přibližnou cenu. Čeká mě vyměna tak o tom přemyšlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 že bych Váš trochu naštval minulou sobotu z Prahy 4 - Modřan na tun. sraz na Rozkoš 151 km. ráno jsem vyjížděl z Prahy v 5:40 - po Hradecký dálnici a pak po okreskách. V Obědovicích se mi rozsvítila kontrolka řízení. Jsem na chvíli zastavil, došel si na záchod a pokračoval dál, kontrolka nesvítila - průměrná spotřeba podle PP 4,1 l/100km. Cestou zpět za deště a v noci za hustčího provozu 152 km (kontrolka řízení se nerozsvítila ani jednou) jsem přijel domů za 3.9 l/100 km a mám změženo že PP přidává na spotřebě 0,1 l/100 km. Pro rejpaly - opravdu jsem nebyl brzda provozu! Auto je 1.9 TDI (74 kW) kombi (najeto 74.000) s úpravou motoru pouze sportovní vložka filtru BMC - najeto na ní asi 20.000 km (ještě nebyla praná), sériový podvozek, bez jakých koliv spojlerů na 14" plecháčích a 185/60 gumách Michelin Energy Jinak když jedu od táty z práce (firma na 11. km dálnice D1) a jedu zadem přes Jesenici do Modřan, tak se dá dojet za průměr PP 3.5 l/100 km. Cesta obráceně je za 4.5l/100 km Taky jsem už četl že se sport filtrama je to lepší. Mohl bys napsat jaky maš typ - označení a přibližnou cenu. Čeká mě vyměna tak o tom přemyšlím. I se seriovým filtrem se dá jezdit pod 4 litriky. Minulý víkend jsem na dálnici najezdil přes 600km většinou rychlostí kolem 140km/h, ale bylo tam i několik excesů přes 200km/h tachometrových a celková spotřeba 4,7l podle pp což bude v reálu tak okolo 4,5l. Nízká spotřeba je hlavně o plynulosti jízdy a sžití se s autem.Pro šťouraly-byla to německá dálnice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 je to BMC http://www.bmcairfilter.com/VisDetail.asp?ID=280 cena v Car Art Technology na Praze 4 asi 2200,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanik Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Někdo se tu ptal na turbo, já dával 12000,- za nový, ale ne přímo FRS, ale je to Oktavka II, 140 PS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Už jsem se na to sice ptal ale žadna odpověď tak doufam že tentokrat budu uspěšnější. Vyměna rozvodu - cena v škoda servise??? sem něco zaslech že jenom rozvody kolem 8000,- - je to pravda - ja počital tak kolem 5000 i z praci ale.... dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Přidám se se spotřebou-dlouhodobá podle pp-6,2l,podle dojezdu a opětovného tankování doplna něco mezi 5-5,7..Jednou už se mi povedlo najet na nádrž 890km a to mi ještě podle pp zbývalo v nádrži na 28km..Ale možná to bylo i zčasti tím,že takových 500km s tím ujela moje mladá a ta má malinko jinačí styl jízdy(nee,že by brzdila provoz,ale zkrátka tolik neřadí) Jinak cena těch rozvodů by mne taky docela zajímala vzhledem ktomu,že mám najeto 94500km... Co jsem se koukal na netu,tak se dá materiál včetně vodní pumpy sehnat kolem 3000-4000tis a výměnu by mi udělal známej za 1500kč.. Jen pro info-výměna předního ložiskau něj stála-600kč... Ve škodovce jsem se na to radši ani neptal v zhledem k tomu,že vždy když jsem s nimi měl co do činění,tak se mě snažili opakovaně pěkně natáhnout.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Přidám se se spotřebou-dlouhodobá podle pp-6,2l,podle dojezdu a opětovného tankování doplna něco mezi 5-5,7..Jednou už se mi povedlo najet na nádrž 890km a to mi ještě podle pp zbývalo v nádrži na 28km..Ale možná to bylo i zčasti tím,že takových 500km s tím ujela moje mladá a ta má malinko jinačí styl jízdy(nee,že by brzdila provoz,ale zkrátka tolik neřadí) Jinak cena těch rozvodů by mne taky docela zajímala vzhledem ktomu,že mám najeto 94500km... Co jsem se koukal na netu,tak se dá materiál včetně vodní pumpy sehnat kolem 3000-4000tis a výměnu by mi udělal známej za 1500kč.. Jen pro info-výměna předního ložiskau něj stála-600kč... Ve škodovce jsem se na to radši ani neptal v zhledem k tomu,že vždy když jsem s nimi měl co do činění,tak se mě snažili opakovaně pěkně natáhnout.... kde se da sehnat tak levně a tak ochotneho člověka - eventualně bych měl zájem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
...GeOrGe... Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 (editace) Ja mel vymenu loziska za 1000.. Ale na vadnym lozisku jsem najel 6000 km a reknu vam, ze me z toho vzdy tak bolela hlava, ze to hucelo,jako krava.. Jinak mi to lozisko nemohl vylisovat..diky me hlouposti a trvalo mu to 3 hodky..pak kdyz jsem videl lozisko,tak jsem neveril vlastnim ocim..mel jsem moznost porovnat nove vs. stare ... Editováno: 17. Říjen 2006, autor: ...GeOrGe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Zdravicko, taky se pochubil s aktualni spotrebou. 2 lide ve voze a stoupani ... 35-40l jednicka a dvojka max. do 2000ot. a pak 3ka plnej. Jinak 220 neni probelm a slo by to jeste vic .... asi. prumerne jezdim za 5.3 mesto + vejlety po okoli. Peknej vecer s TDI motorem ---------------------------------------------------------- poznamka : v praci jsem jel s fabkou combi 1,4 TDI 59kW a na jednicku pri rozjezdu neni problem donutir PP ukazat 99l kdyz se na to tolik nespape tak jen kolem 60l, ale zase se s ni da jet bezproblemu kolem 3,5 - 4l kombinovane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 25. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2006 ... dneska na jednicku rozjezd 52l aktualni .... a to jsem to neprislap az na podlahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakk Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 Zdravicko, taky se pochubil s aktualni spotrebou. 2 lide ve voze a stoupani ... 35-40l jednicka a dvojka max. do 2000ot. a pak 3ka plnej. Jinak 220 neni probelm a slo by to jeste vic .... asi. prumerne jezdim za 5.3 mesto + vejlety po okoli.Peknej vecer s TDI motorem ---------------------------------------------------------- poznamka : v praci jsem jel s fabkou combi 1,4 TDI 59kW a na jednicku pri rozjezdu neni problem donutir PP ukazat 99l kdyz se na to tolik nespape tak jen kolem 60l, ale zase se s ni da jet bezproblemu kolem 3,5 - 4l kombinovane. A co že jako není problém..? 220 čeho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 (editace) niekde pisal, ze to ma ciple na 100kW. Potom to fakt neni problem... Len ta spotreba je trosku nizka. Tie vylety po okoli musia byt min 50% celkovej trasy a aj to po okreskach a predpisovo... Editováno: 30. Říjen 2006, autor: fabka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 Zeptam se tady na uplně něco jiného. Zahřivání motoru ve studeném počasí. Jka dlouho vám trva než auto začne topit a než se motor zahřeje. Dneska u nás bylo -3°C a zdálo se mi nekonečný než se to zahřálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 (editace) To je normál... bohužel -10°C asi 15 km - 20km na zahřátí 0°C asi 10km na zahřátí Editováno: 30. Říjen 2006, autor: Fíla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 30. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2006 JOJo, Ti s TDI se holt budou muset zacit trosku vice oblekat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakk Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 Zeptam se tady na uplně něco jiného.Zahřivání motoru ve studeném počasí. Jka dlouho vám trva než auto začne topit a než se motor zahřeje. Dneska u nás bylo -3°C a zdálo se mi nekonečný než se to zahřálo. Přesně tak. Loni když byly mrazy jsem myslel, že mi odešel termostat... Nešlo to zahřát na provozní teplotu.. po 15km to teprve ukazovalo první čárku. V servise na kontrole mi řekli, že je to O.K. Neřešil to někdo kartonem před chladič? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dattel Vloženo 31. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 a co řešíte?? Ohřev vody nebo kdy Vám začně foukat teplej vzduch z výdechů. Já mám Fabuly 1,9 TDi PD rv 2001 a v -10°C mi začne vlahý vzduch foukat tak po 1-2 km a horký tak po 5 km a to je diesela dost dobrý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dattel Vloženo 31. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 Tak ja se přidam taky se spotřebou - dlouhodobě 5,3. Denně jezdím takových 50 kiláku (město, okrsky, kousek dalnice) a někdy jedu za 4,8 jindy za 6,5 - spotřeba podle nalady.Měl bych dotaz - kdo z vás už byl na vyměně řemenů - kolik to stojí. já platil 10 táců což je docela v poho.... V autorizáku samozřejmě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 no taky jsem jednou nechal tudle sumu v servise a uz neplanuju opakovat kdyz jsem zjistil ze to jde stejne dobre udelat jinde za polovinu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 220km/h a po meste mam spotrebu od 5.5 az 6.5 podle zacpanosti mesta ... tocim maximalne 2000ot./min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 31. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2006 a co řešíte?? Ohřev vody nebo kdy Vám začně foukat teplej vzduch z výdechů. Já mám Fabuly 1,9 TDi PD rv 2001 a v -10°C mi začne vlahý vzduch foukat tak po 1-2 km a horký tak po 5 km a to je diesela dost dobrý... Tak foukat to začne celkem brzo ale spiš ten ohřev vody - taky jak piše RAKK po 15 km se ručička dostane tak do poloviny - pak to sice jde rychleji ale myslel jsem si že se to bude zahřivat rychlejc - jak vidim neni to asi závada ale normální stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 1. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 Tak foukat to začne celkem brzo ale spiš ten ohřev vody - taky jak piše RAKK po 15 km se ručička dostane tak do poloviny - pak to sice jde rychleji ale myslel jsem si že se to bude zahřivat rychlejc - jak vidim neni to asi závada ale normální stav. Asi jsem trochu výjimka, ale ani v největších mrazech se mi voda na 90 stupňů nezahřeje za víc než 12-13 km...Asi je to tím, že už má trochu víc najeto a tak se rychlejc spotí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 1. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 No, i kdyby se to zahralo po 10km, tak je to hruza Zlaty stary Pickuap Felicia 1.9D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.