Přejít na obsah

romaneek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    55
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 683 zobrazení profilu

Oznámení romaneek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Taky jsem pořád řešil dokola. Nakonec před dvěmi lety originální Hella (jedno tuším 1800 ze Škoda-díly) do toho kvalitní žárovky od Osramu a naprostá spokojenost. ---
  2. Na Passatu (BKC) jej mám zaslepený + sw vypnutý a před měsícem emise v pohodě. Byl jsem připraven, že neprojde, ale černá skříňka nic neodhalila ;-)
  3. Ahoj všem, potřebuju radu s tempomatem (téma mám celé pročtené).. Na autě (původně ATD 74kw combi s plně funkčním tempomatem) jsem vyměnil 5kv převodovku za 6kv, která nemá snímač rychlosti. Následně jsem měnil budíky za budíky z FRS a človíček, který mi je kódoval nastavil (do té doby rychlost neukazovali), aby brali signál pro rychlost z CANU, předpokládám tedy, že z ABS. Tempomat je od té doby nefunkční, při zapnutí naskočí: 17977 - spinac regulace rychlosti jizdy (E45) - neverohodny signal - P1569 - 35-10 Zkoušel jsem projít připojení kabeláže tempomatu a vše je kde má být, zkoušel jsem i přehodit kablík na příčné stěně z T11a pin10 do T11b pin6, ale to se nezobrazil ani ve vagu. Ve VAGU mi v jednotce motoru, v měřených hodnotách, skupina 006 normálně ukazuje aktuální rychost,spojkový a brzdový spínač také ukazují normálně, v dalším okně tempomat Re/Ac/ZAP skáčou nějaká procenta, v tempomat system je 0. Pokud tempomat zapnu, naskočí mi v posledním okně 1. Máte někdo nějaký nápad kde by mohl být problém? Nemůže to být pouze nějakým nastavením v diagnostice? Díky Roman
  4. Ahoj, nevím jestli jsi již vyřešil. Měl jsem podobný problém, jednotka mi nespínala mínus na relé žhavení a zjistil jsem to až tak, že jsem si z toho kontaktu vyvedl kontrolku, abych věděl jestli žhaví nebo ne. Pokud jsem tam při zaplém klíčku propojil mínus, normálně to žhavilo. Problém byl v softu, který bohužel toto způsoboval. Jinak když jsem odpojil čidlo teploty chladící kapaliny, tak to stejně vzalo údaje z čidla pro teplotu nafty.. Probliknutí, respektive zhasnutí kontrolky "žhavení" v budíkách pouze signalizuje připravenost motoru ke startu, nemá to nic společného s délkou žkavení apod. Auto si žhaví podle potřeby bez toho, že by jsi o tom věděl.. Třeba to pomůže.. R...
  5. Software máš upravený? Ten kdo Ti to dělal by to měl nalogovat a ukáže se kde je problém. Ještě mne napadá váha vzduchu..
  6. Tak co se mne týče, na klidnou rodinnou jízdu mám Passata. S fabií jezdím do práce 70km tam a 70 zpět, z toho 80% dálnice v DE, takže se rád svezu. To, že nejezdím za 4l na 100 mne netrápí, je to dar za pocit z jízdy. Průměrnou reálnou spotřebu mám 6,5 a nestydím se za ní.. Jo a pod 2tis ot se motor podívá možná tak ve městě a nebo když občas řídí žena (která jen tak mimochodem jezdí s fabčou raději než s passatem protože se nebojí s tím výkonem předjíždět ;-) ) Toliko za mne, ale jasně, že je to vše individuální a každý má pocit radosti z něčeho jiného.. Roman..
  7. Tak mi puknul malej hybrid :-( To jsem viděl poprvé.. Motor naštěstí ok, sací vrtule všude ve vedení vzduchu, docela jsem si dal než jsem to vyčistil. Zítra si jedu k Andrému pro set s GT1756VK, tak to snad vydrží :-)
  8. Ahojte, fabču jsem bohužel neměl možnost porovnat časy zrychlení po chipu a před (natož pak po dalších úpravách), ale pocitově to bylo znát mooc. Teď mám jako primární auto pašíka a toho jsem změřil. Pokaždé dvě měření na rovině, na 5ku, ze 100km/h cihla, a čas do 120,140,160 km/h. Natočil jsem si to na tel. a pak to z videa stopoval a vyšly mi časy. A vypadá to takto: Před chipem- 5,5 sec, 13 sec, 22,5 sec Po chipu- 3 sec, 7,5 sec, 17,5 sec Takže za mě spokojenost.. Ps: Jinak si myslím, že pro porovnání změny výkonu bude tento typ měření daleko přínosnější než z 0 na 100... Samozřejmě na stejném voze, ze stejně dlouhou převodovkou..
  9. Jj, vím.. Je to další věc, kterou zkusit nějak řešit.. Líbilo by se mi kdyby to ve 2000ot mělo aspoň 300Nm. Hlavně s tou dlouhou převodovkou, jej skoro nevyužiju. 5ka při 2000ot 100km/h, 6ka při 2000ot 120km/h a při 3000ot 180km/h. Max jsem ještě nezkoušel, ono se to při tom počasí jaké panuje ani nedá..
  10. Ahojte, také jsem potunil.. F1- combi, motor ASZ, VB turbo, FMIC, chip a odbrždění by Dragpower..
  11. Mám tam už 14 dní FJW z FRS a měřeno GPS s původním 5ti kvaltem při 3tis otáčkách 154 km/h, se 6ti kvaltem 172 km/h, takže spokojenost. Pouze u FJW neni čidlo měření rychlosti, takže než přijdu jak na to, nezbývá mi než jezdit pouze podle GPS :-( Jinak investice 15000 Kč za kulisu řazení, převodovku, spojku, starter, poloosy s těhlicemi a brzdy 288mm, přehodil jsem si to sám a stačil mi na to 1 den dovolené v práci. A pozor taky na šrouby, je potřeba to mít komplet, páč na poloosách, setrváku i spojce jsou jiné.. R..
  12. Takže jsem to včera prošel.. Vladoci, díky za "nakopnutí" po zapnutí klíčku dobíjení nesvítilo, ale já jsem si toho bl... nevšiml.. Procházel jsem kabely od alternátoru a v konektoru na převodovce přesně jak jsi napsal- upadlý modrý drát, takže jsem ho ucvakl v místě kde již vypadal ok a připájel.. Nastartoval jsem, procházel ten kabelový svazek a všechny kabely co jdou od baterky ( když už jsem to měl všechno rozhozené a odmotané) a zkoušel jimi různě hýbat jestli zase nevyskočí nějaká chybka.. Nic se neobjevilo, tak snad to bylo tím.. Dnes pro jistotu nechám proměřit dobíjení.. Ještě jednou díky moc za rady Roman..
  13. Takže na suchu najeto cca 250km bez problémů a dnes lehce mokrá silnice, na které ani nestálo moc vody a opět. Nejprve se zpomalil chod stěračů, a pak začly výpadky ABS,ASR, poté se sekl otáčkoměr i tachometr na hodnotě na které zrovna byl, podsvícení palubovky, servo, stěrače, blinkry. Jediné co šlo byly světla, když jsem je vypnul tak se ani nerozeběhly stěrače. Po vypnutí motoru šlo opět nastartovat až po cca 10 min. A pak po 5 km to samé. Při jízdě pak svítí světla dost málo, jako by nedobíjel alternátor. Zítra zkusím zavolat do jedné dílny kde se specializují na autoelektriku jestli na to budou mít čas. Jednou mi již řešili problém s nefunkčním ABS ( pomohla výměna jednoho drátu). Ještě mě napadá zkusit nechat proměřit ten alternátor, ale pořád mi nejde do hlavy, že na suchu vše šlape normálně. Další věc je, že jsem si dnes po jízdě svítil všude kolem motoru baterkou a bylo tam sucho.. Pořád si to spojuji s tím sundaným spodním krytem motoru, že se tam nějaká vlhkost dostala, takže mě ještě leda napadá sundat ho a celý motorový prostor pořádně vysušit.
  14. Odmotáno mám už cca. 2 roky. Pouze ležel na tom nosníku, tak jsem ho "vybindroval" do vzduchu a uvidím, jestli se problém ještě objeví..
×
×
  • Vytvořit nový...