Publikováno Říjen 6, 201311 r Zdravim Vás pánové, už dlouho pasivně sleduju a čerpám Vašich zkušeností, tímto Vám za toto děkuji a vážím si toho. Jsem šťastným majielem S1 -po přechodi z O1 :-) Je tam hodne veci stejnejch ale podvozek je jina :-) Mám takový poblem ze pri rychlostech cca nad 120 mi vibruje cely auto jak pri rovnym tak jeste vic pri zataceni... navic mi zaclo neco mlatit pri 50km na tempomoat tedy ot cca 1900/min tal max korutak je mozny ze to vse delaj polosy-pri vyssich rychlostech ostrejsi klepani a pri nizsich na max korutak zase takovy mekci klepani navic pri rozjezdu jdou nad 1200 ot vibrace celym autem pod 1200 ot je to ok... ze zacatku mlatily kotouce nad 120km/h ted po 4TKm zacinaj zase..... mam S1 96kW na 115 kW 300tkm nalitano s jednohmotou u O1 jsem mel od toho vylagreny polosy ale byly na tom stejne 150tkm co sem ji mel tady je to horsi vzdy po svizne jizde kdy se vsew uvolni... muze to delat volny kryt pod motorem- pripad vyssi rychlosti nebo poloosy + naboj + ramena tzv plnopalebne vse ok pri tomto najezdu auto bylo servisovany ramena 10tkm zpet poolsy asi nikdy Dekuji Vám napřed za Vaše názory co jsem zde cetl muze ot bejt vpodstate vse od ložisek naboju polos ramen a tycek rizeni Upraveno Říjen 6, 201311 r od spacewerk
Říjen 6, 201311 r len tak mimo témy,neber to v zlom..prečo píšeš každú vetu s odstavcom??..pozri ako sa to naťahuje
Říjen 6, 201311 r Zajed k nekomu na VAGÍNU ať se mrkne co ti dává za signály váha vzduchu... měl sem ted podobny problem.... :-) Teda jeste ho mám ale pracuji na něm :-)
Říjen 7, 201311 r Vnitřní kineťáky na poloosách Časem vyschnou a vazelína už není vazelína, ale bláto. Časem je to i zničí. Co můžeš prozatím zkusit, sundat spony a v prostoru mezi poloosou a manžetou tam stříknout olej, ať se to rozředí. Výměna je ale samozřejmě lepší (předpokládám, že kola máš vyvážený) A psát si snad může každý jak chce ne? Nebo odstavci porušuje nějak pravidla? Upraveno Říjen 7, 201311 r od SUP1
Říjen 7, 201311 r hej môže...neviem čo som mu zlé také napísal,len som ho upozornil...môžme skúsiť písať v niektorom vlákne takto všetci,uvidíme ako to bude vyzerať....
Říjen 9, 201311 r Autor Cusss pánové, díky moc za rady. vagínka ukazuje MAFku v cajku resp dáva vždy u krapet víc než je požadováno, takže to vypadá OK. Asi to budou ty vnitřní -NEMĚNÝ homokinetáky v pátek to jdu polečit k autodoktorovi tak se uvidi, dam sem vedet diagnosu na co jsme přišli..... Dik MOC napřed všem....zdravi viktor
Říjen 9, 201311 r Jsi to napsal, jako bys tím autem šoustal. Nic nediagnostikuj u pana doktora, vykašli se na MAFky a vagínky, kup vniřní klouby, vyměň je a buď trochu chlap Laický rozum Ti snad musel napovědět, že to je mechanická záležitost. Upraveno Říjen 9, 201311 r od SUP1
Říjen 10, 201311 r Autor Cusss, myslel sem si to tak trochu, u O1 jsem mel to samy taky po chipu ale tam se to nezhoršovalo... to je jasný, že káru mrdám :-) i kdxyž ne přímo jí ale v ní :-) Mám k autum trochu odlišnej vztah než k jinejm spotřebnim věcem. No řekni muže te kavovar dovezt treba do prace? nebo da ti mobil pocit svobody? me auto tohle dává a proto je mám rád :-)
Říjen 15, 201311 r Autor Cusss vespolek, tak auto převáženo, na předku chybelo na každym 25g. poloosy zkontrolovány, pravá dlouhá je ok, krátká levá u řidiče má axiální vůli cca 2mm a radiální cca 1mm tak snad v norme auto je ted do 140 klidný ale nad 140 vibruje stále- v přímým smeru ale nejvíc v pravým rejdu.... vibruje k tomu i řadící páka a clý auto k tomu......
Říjen 17, 201311 r Autor Cusss pánové, tak problém vyřešen - vše zpusobovalo jelito na běhounu zadní pravý gumy. Plocha cca 10 na 5 cm o 1 cm vyboulená nad povrch běhounu, olitaná až za vzorek---> a já si pohrával s přední nápravou atd...o on to zadek.....:-)
Říjen 23, 201311 r Ježíš. To nechápu. My tu hledáme závady všude možně, vlákno tady 14 dní a oni to jsou pneu. Nic proti kámo, ale to je přeci základ mít v pořádku gumy. Pak teprve hledat jinde... No aspoň je to snad ponaučení i pro ostatní... Upraveno Říjen 23, 201311 r od SUP1
Říjen 23, 201311 r No stane se... Důležité je,že sem kolega spacewerk napsal výsledek. To tu bohužel není pravidlem.
Říjen 24, 201311 r Jojo pravda pravda, někdo má nějaký průser, hodí registraci někam, vytahá rozumy a už se neozve
Říjen 24, 201311 r taky jsem měl ze začátku na supákovi dunlopy a jednou jsem to fláknul na zvedák,protože to házelo jak kobyla a ejhle.Na pravé straně střelil kord jak na přední tak na zadní gumě.A to podotýkám že jsem si nebyl vědom toho že bych někde vletěl do nějaké pořádné ďoury.Jen samé klasiky.Každopádně jsem to tehdy vyřešil prasácky protože jsem neměl u sebe děngy na nové pneu.Proto šla ta přední jebnutá guma dozadu abych aspoň mohl odjet a na předek putovala bredgestone.Bylo samozřejmě pouze chvilkové řešení.Pak jsem sehnal sadu nových michelinů za 10 000kč no a jezdím na nich dodnes.Klep klep klep
Říjen 25, 201311 r Autor zdravim Vas panove, jo jsem jelito, že jsem nezkoušel i gumy na zadku, přiznavam. žil jsem v domeni ze zadni gumy nemuzou takhle rozvibrovat auto a jeste navic mlatit do rizeni... mel jsem neco podobnyho i na patrolu tam byla boule napředni paravý gumě, tak jsem to vyřešil podobně jako kolega a dal je dozadu...auto super nehazelo, ztichlo, super, akorát jak je zadní hnaná náprava, tak asi po cca 40km ta guma praskla-spíš vybuchla a to u 32" gum na 15/ diskách je kurva znát :-) auto se nahlo guma se začla žvejkat z rázfku ven- jo to byla prdel. samozřejme to bylo v noci a v dešti jinak bych se nezminoval :-) tim jsem jen chtel rici me osobni ponaučeni ze zadni guma na nizkoprofilech musi bejt v cajk vzdy stejne jako predni.. ten nizkoprofil skoro nic neodfiltruje ted tam mam odlitany micheliny na odzkoušeni a vibrace jsou temer neznatelný, cos to obcas trochu skáče ale to bude tema slupkama co tam ted mám.do výmeny na zimu.. Apropó- jak jste spokojeni se 17kama???? pro me je to teda nestesti (225 45 r17) skáče to jak kozel, každá vlnka na silnici je cejtit, na koleje je to haklivy jak 32".... přemýšlel nekdo z Vás nebo již i zkusil rozmer 225 55 r17 je to atyp za ranec (kolem 3t kus) ale mohlo by to fungovat... Upraveno Říjen 25, 201311 r od spacewerk
Říjen 25, 201311 r tak myslím že to nebude nějaká extra změna.Vyjeté koleje budou pořád stejný problém a nebude mít na to vliv to že guma bude o trošku vyšší.
Říjen 26, 201311 r Autor mne jde hlavne o zvyšeni pohodli a soucasne i snizeni namahani podvozku- docielnim vetsim profilem gumy.. ale ten rozmer neni v TP takze je ho tam nutny nechat dopsat Upraveno Říjen 26, 201311 r od spacewerk
Říjen 26, 201311 r Pokud Ti jde o to, co píšeš, nevymýšlej hovadiny a experimenty a dej tam origo, co tam patří, tedy 205/55 R16 Upraveno Říjen 26, 201311 r od SUP1
Říjen 26, 201311 r tak tak moje řeč.Jinak v rozměrech které jsi uváděl ty spacewerku bys měl rozdíl ve výšce profilu 1cm.Tak nevím jestli to stojí za tu námahu nechat to zapsat do TP a kupovat atyp gumy a nebo to udělat jak píše SUP1. Já jezdím na 225/40/18 a na komfort si nestěžuju.
Říjen 29, 201311 r Autor pánové rozumim a díky za rady ted tam mám zimni 205/55/R16 a je to lahoda :-) 17tky jsou hezký ale uvidim jak se mi po nich bude stejskat na jare :-)
Duben 30, 201411 r Ahoj, rád bych se vrátil k původnímu tématu tohoto vlákna a poprosil o radu. Mám S1 96 kW a nechal jsem to chipnout na 121kW. Zvýšil se krouťák a začaly se projevovat silné vibrace v otáčkách 1800-2000. Nejsilnější je to na 4 a 5 rychlost. Je to jako by se podtáčel motor a rozvibruje se celý auto. Na volnoběh a při rozjezdech to nedělá nic. Přede jako kočka. Jeden mechanik mi říkal, že je to setrvačník, ale nějak se mi to nezdá. Auto má najeto 170000 km. Pořád mám podezření na vnitřní kloub poloosy. Vnější je načnutej taky, protože mi to při pravým rejdu pod plynem klepe. Bez plynu je to potichu. Takže má otázka je jak spolehlivě poznám, že je vnitřní kloub (popř. i vnější) na poloose po smrti. Díky za pomoc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.