Přejít na obsah

jiri.lapard

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jiri.lapard

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ahoj jde vydělat světlo, bez toho aniž bych sundal přední nárazník? Při výměně výbojky mi to celý povolilo pod rukou a ted se mi nenaklápí pravý přední. Díky za rady
  2. Ahoj, máte někdo zkušenosti se značkama jako je REUVILLE, LOBRO, SKF, METELLI, CIFAM ? Zajímá mě jestli z nich některá stojí za něco, nebo shánět vyloženě jenom SPIDAN. Díky moc
  3. Mě ten větrák pískal a vrzal taky, zvlášt když jsem jel do zatáčky. Ted si nevzpomenu jestli to byla pravá, nebo levá, ale to není důležitý. Demontáž je jednoduchá(popsáno výše od SUP1). Já jsem potom větrák opatrně rozebral, vyčistil uhlíky a lehce předepnul pružinky a je po problému. Bohužel mi skládání nešlo úplně bez problémů, protože je tam část na těle, která se demontáží trošku poškodila a už to nedrželo, tak jsem to zabodoval svářečkou. Když budete šikovnější než já, tak se obejdete i bez toho :-) Každopádně problém je vyřešen, větrák šlape potichu a pár tisíc za novej je ušetřeno.
  4. Ahoj, souhlasím, že není potřeba nic rozebírat a odpojovat. Tímto problémem trpí i Octavie. Stačí nechat vypnutý zapalování a dát páčku do krajních pozic a pořádně prostříkat kontaktolem nebo WD. A pořádně myslím pořádně.Nasadit tu prodlužovací hadičku na spray a zasunout do všech míst v páčce. Poteče z toho sajrajt, tak se na to nachystat s nějakou hadrou. Časem se na těch styčných ploškách spínače usadí špína a vytváří microspoje, který způsobují to cvakání. (Mě to přivádělo k šílenství). Samozřejmě necvaká páčka, ale to relé uprostřed palubky, ale tam problém nehledejte.
  5. Ahoj, zajímalo by mě, kdy se tyhle problémy se zámkama začnou projevovat. Samozřejmě přibližně. Mám S1 2003, 170 tis. km, tak jestli už mám být nervózní, nebo to má ještě čas. :-) Díky
  6. Ahoj, mám O1 (2001) a S1(2003) a rád bych si pořídíl nějakou diagnostiku na základní servisní kontroly a nastavení. Pochopil jsem, že bych si vystačil se základním kabelem a VAG COM 409. Opravte mě jestli kecám. Ted se mi naskytla možnost mít za dobrý peníze tohle: V-CHECKER V301 OBD2/ OBDII VAG Professional CANBUS Zajímalo by mě jestli si tím nějak pomůžu a jestli to umí něco navíc. Cenově je levnější samozřejmě kabel, ale tohle je pro mě jako celek celkem zajímavý a bez nutnosti tahat pc. Díky moc za názory a rady ps: ještě jeden dotaz. máte někdo zkušenosti jak tohle všechno komunikuje třeba s tabletem s OS Android?
  7. Díky za tipy. když to bude potřeba, tak se jim ozvu. Ceny mají pěkný. Já si dost dobře repasovanou spojku neumím představit. Ještě tak repasovanou lamelu, ale ten zbytek nevim nevim. Já už bych šel rozhodně do novýho zboží. Tohle se tak debilně spravuje, že tam není na experimenty moc místa. Ještě jsem se k opravě nedostal, ale nejdřív vyloučím ze hry ty homokineťáky, než se pustím do spojky a setrváku. ještě jednou díky
  8. Je to rok výroby 2003, 1,9TDI, 96kW, Budu vděčný za každý tip, nebo odkaz na nějakého prodejce. Každá kačka se hodí. Díky moc
  9. Jo díky za rady. Asi mi nezbyde než se do toho pustit.Jen by mě Doktorone zajímalo, kde jsi sehnal materiál za takový peníze? Vím, že na CC autodíly bych se dostal po slevě na nějakých 12 tis za spojku a setrvák. Jestli máš nějaký lepší zdroj a není to tajný, tak se pochlub :-)
  10. Řeším to na dvou vláknech, protože tohle fórum nabízí dvě vlákna, kde to řešit. Vím, že to není nejlepší a vzniká potom zmatek, ale když jsem hledal radu, tak jsem se zeptal tam kde jsem narazil na diskuzi o mým problému..toť vše. Omlouvám se jestli to někoho rozladilo..
  11. Kód motoru by měl být AWX myslím. Je to 96kW PD. r.v. 03
  12. Spojka mi zabírá celkem dost nahoře. rozhodně už by si zasloužila vyměnit, ale ještě se s tím dá bez problémů jezdit. V porovnání s Octavii 1 je to řazení o poznání horší. Bavil jsem se o tom s mechanikem a bylo mi řečeno, že to tak Superby mají, že si na to musel taky zvyknout, tak nevim..Kolik je rozumná cena za práci za výměnu spojky? Já na to nemám prostor v garáži a nechci si spouštět převodovku na pupek v leže pod autem..
  13. Já si tím taky jistej nejsem. Sbírám názory kde se dá a chci se vyhnout drahé opravě, která bude k ničemu. Zvlášt rozebrání spojky, abych se podíval na setrvák je docela dost práce a času. Propad ve výkonu to nemá vůbec. Táhne to opravdu hezky a po tom chipu i odspodu bez nějakých výkonových mezer.
  14. Ahoj, mám dotaz ohledně přípravků, který jsou potřeba na rozvody. Vím o pravítku na aretaci vačky, vrták nebo něco podobnýho na čerpadlo a něco na aretaci klikovky. Potom ještě něco na povolení napínací kladky. Je tam ještě něco navíc bez čeho se neobejdu? Díky
  15. Dělá to jenom v záběru. Nejvíc na 4 a 5 st. když přidám plyn a nechám to táhnout "odspodu" , tak právě při dosažení těch otáček se to rozvibruje. Je to prostě nejvíc poznat když jde z motoru největší síla na vyšší stupně. Pokud přidávám hodně plynule a pozvolna tak to skoro poznat není. Jinak auto má poctivých 170 tis, průměrná spotřeba 6,5 l a kouř žádnej. Všechno je v uplně v pohodě. Mě ta dvojhmota moc nejde do hlavy, když to je uplně v klidu třeba na volnoběh, nebo při rozjezdech a řazení.. Myslím, že pokud už je motor v záběru a spojka je seplá, tak už ten setrvák moc vliv nemá ne? Pravděpodobně mám načnutej homokineťák na pravé straně, protože při pravotočivé zatáčce pod plynem se mi tam ozývá rachot, ale to s tím podle mě nesouvisí.
×
×
  • Vytvořit nový...