Přejít na obsah

Vibrace při vyšších rychlostech nad 120 a při otáčkách 1900/min


spacewerk

Doporučené příspěvky

Zdravim Vás pánové, už dlouho pasivně sleduju a čerpám Vašich zkušeností, tímto Vám za toto děkuji a vážím si toho.

 

Jsem šťastným majielem S1 -po přechodi z O1  :-)

 

Je tam hodne veci stejnejch ale podvozek je jina :-)

 

Mám takový poblem ze pri rychlostech cca nad 120 mi vibruje cely auto jak pri rovnym tak jeste vic pri zataceni...

 

navic mi zaclo neco mlatit pri 50km na tempomoat tedy ot cca 1900/min tal max korutak

 

je mozny ze to vse delaj polosy-pri vyssich rychlostech ostrejsi klepani a pri nizsich na max korutak zase takovy mekci klepani

 

navic pri rozjezdu jdou nad 1200 ot vibrace celym autem pod 1200 ot je to ok...

 

ze zacatku mlatily kotouce nad 120km/h  ted po 4TKm zacinaj zase.....

 

 

mam S1 96kW na 115 kW 300tkm nalitano s jednohmotou

 

u O1 jsem mel od toho vylagreny polosy ale byly na tom stejne 150tkm co sem ji mel

 

tady je to horsi vzdy po svizne jizde kdy se vsew uvolni...

 

muze to delat volny kryt pod motorem- pripad vyssi rychlosti

 

nebo poloosy + naboj + ramena tzv plnopalebne vse ok pri tomto najezdu

 

auto bylo servisovany ramena 10tkm zpet poolsy asi nikdy

 

Dekuji Vám napřed za Vaše názory

 

co jsem zde cetl muze ot bejt vpodstate vse od ložisek naboju polos ramen a tycek rizeni

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vnitřní kineťáky na poloosách

Časem vyschnou a vazelína už není vazelína, ale bláto. Časem je to i zničí.

Co můžeš prozatím zkusit, sundat spony a v prostoru mezi poloosou a manžetou tam  stříknout olej, ať se to rozředí.

Výměna je ale samozřejmě lepší

(předpokládám, že kola máš vyvážený)

A psát si snad může každý jak chce ne? Nebo odstavci porušuje nějak pravidla?

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cusss pánové,

díky moc za rady. vagínka ukazuje MAFku v cajku resp dáva vždy u krapet víc než je požadováno, takže to vypadá OK.

Asi to budou ty vnitřní -NEMĚNÝ homokinetáky v pátek to jdu polečit k autodoktorovi tak se uvidi, dam sem vedet diagnosu na co jsme přišli.....

 

Dik MOC  napřed všem....zdravi viktor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsi to napsal, jako bys tím autem šoustal. :kol-48:

Nic nediagnostikuj u pana doktora, vykašli se na MAFky a vagínky, kup vniřní klouby, vyměň je a buď trochu chlap kol1

Laický rozum Ti snad musel napovědět, že to je mechanická záležitost.

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cusss, myslel sem si to tak trochu, u O1 jsem mel to samy taky po chipu ale tam se to nezhoršovalo...

 

to je jasný, že káru mrdám :-) i kdxyž ne přímo jí ale v ní :-)

Mám k autum trochu odlišnej vztah než k jinejm spotřebnim věcem.

No řekni muže te kavovar dovezt treba do prace?

nebo da ti mobil  pocit svobody?

 

me auto tohle dává a proto je mám rád :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cusss vespolek, tak auto převáženo, na předku chybelo  na každym 25g. poloosy zkontrolovány, pravá dlouhá je ok, krátká levá u řidiče má axiální vůli cca 2mm a radiální cca 1mm tak snad v norme

 

auto je ted do 140 klidný ale nad 140 vibruje stále- v přímým smeru ale nejvíc v pravým rejdu....

 

vibruje k tomu i řadící páka a clý auto  k tomu......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ježíš. To nechápu. My tu hledáme závady všude možně, vlákno tady 14 dní a oni to jsou pneu.

Nic proti kámo, ale to je přeci základ mít v pořádku gumy. Pak teprve hledat jinde... :kol-32:

No aspoň je to snad ponaučení i pro ostatní...

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem měl ze začátku na supákovi dunlopy a jednou jsem to fláknul na zvedák,protože to házelo jak kobyla a ejhle.Na pravé straně střelil kord jak na přední tak na zadní gumě.A to podotýkám že jsem si nebyl vědom toho že bych někde vletěl do nějaké pořádné ďoury.Jen samé klasiky.Každopádně jsem to tehdy vyřešil prasácky protože jsem neměl u sebe děngy na nové pneu.Proto šla ta přední jebnutá guma dozadu abych aspoň mohl odjet a na předek putovala bredgestone.Bylo samozřejmě pouze chvilkové řešení.Pak jsem sehnal sadu nových michelinů za 10 000kč no a jezdím na nich dodnes.Klep klep klep

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim Vas panove, jo jsem jelito, že jsem nezkoušel i gumy na zadku, přiznavam.  žil jsem v domeni ze zadni gumy nemuzou takhle rozvibrovat auto a jeste navic mlatit do rizeni...

 

mel jsem neco podobnyho i na patrolu tam byla boule napředni paravý gumě, tak jsem to vyřešil podobně jako kolega a dal je dozadu...auto super nehazelo, ztichlo, super, akorát jak je zadní hnaná náprava, tak asi po cca 40km ta guma praskla-spíš vybuchla a to u 32" gum na 15/ diskách  je kurva znát :-) auto se nahlo guma se začla žvejkat z rázfku ven- jo to byla prdel. samozřejme to bylo v noci a v dešti jinak bych se nezminoval :-)

 

tim jsem jen chtel rici me osobni  ponaučeni ze zadni guma na nizkoprofilech musi bejt v cajk vzdy stejne jako predni.. ten nizkoprofil skoro nic neodfiltruje

 

ted tam mam odlitany micheliny na odzkoušeni a vibrace jsou temer neznatelný, cos to obcas trochu skáče ale to bude tema slupkama co tam ted mám.do výmeny na zimu..

 

Apropó- jak jste spokojeni se 17kama???? pro me je to teda nestesti (225 45 r17) skáče to jak kozel, každá vlnka na silnici je cejtit, na koleje je to haklivy jak 32"....

přemýšlel nekdo z Vás nebo již i zkusil rozmer 225 55 r17 je to atyp za ranec (kolem 3t kus) ale mohlo by to fungovat...

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak moje řeč.Jinak v rozměrech které jsi uváděl ty spacewerku bys měl rozdíl ve výšce profilu 1cm.Tak nevím jestli to stojí za tu námahu nechat to zapsat do TP a kupovat atyp gumy a nebo to udělat jak píše SUP1.

Já jezdím na 225/40/18 a na komfort si nestěžuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj,

rád bych se vrátil k původnímu tématu tohoto vlákna a poprosil o radu. Mám S1 96 kW a nechal jsem to chipnout na 121kW. Zvýšil se krouťák a začaly se projevovat silné vibrace v otáčkách 1800-2000. Nejsilnější je to na 4 a 5 rychlost. Je to jako by se podtáčel motor a rozvibruje se celý auto. Na volnoběh a při rozjezdech to nedělá nic. Přede jako kočka. Jeden mechanik mi říkal, že je to setrvačník, ale nějak se mi to nezdá. Auto má najeto 170000 km. Pořád mám podezření na vnitřní kloub poloosy. Vnější je načnutej taky, protože mi to při pravým rejdu pod plynem klepe. Bez plynu je to potichu.

Takže má otázka je jak spolehlivě poznám, že je vnitřní kloub (popř. i vnější) na poloose po smrti. 

Díky za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...