Snovotny Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Mám prosbu o radu. Stává se občas nepravidelně, že při dojezdu kolony, na červenou, kruhák dojde k zhasnutí motoru. Pak nejde nastartovat. Někdy se podaří třeba během minuty někdy i 15 minut. jednou jsem auto i odtáhl a nahodile zkusil asi za hodinu nastartovat a OK. Párkrát se mi také přihodilo, že při plynulé jízdě cca 120 motor najednou měl tendenci chcípnout a zase záškubem se rozběhl. Interval těchto příhod zcela nepravidelný a nahodilý. Po zásahu servisu, chybové hlášení odkazovalo pouze na závadu kolem vzduchového filtru, byla vyčištěna škrtící klapka provedeno přenastavení vyměněn filtr. Vše se zdálo OK, ale bohužel to nepomohlo. Nerad bych nechal servis provádět opravy pokus omyl výměnou dílů, čidel ..... až to zabere Díky předem za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 20. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2008 Udělat znova diagnostiku a pak projít konektory, hlavně čidlo teploty, tam by to mohlo zlobit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 (editace) Mám problém,chcípe za jízdy,jen když je nahřátý motor.Octavia 97 1.8 20v agn Když jedu tak z ničeho nic mi motor zhasne a už nejde natočit.Startér točí ale motor nenaskočí.Vysledoval jsem že stačí vyčkat do doby než motor trochu povychladne pak zase naskočí a jede se dál.Ale za chvíly se to celé opakuje.Vyměnil jsem čidlo teploty,na zkoušku dal jinou škrtící klapku a zapalovací modul,ale bezvýsledně.Vag nic nehlásí,dělal se pouze výpis závad. Dnes jsem začal uvažovat o palivovým čerpadlu a nebo o relé.Které relé je pro čerpadlo jsem nezjistil ale zkontroloval jsem jen tak podle oka jak na tom jsou všechny a zdají se být ok. Když mi to zase chcíplo tak jsem hned oddělal sedadlo a zkusil zabouchat na čerpadlo a ejhle motor naskočil.Když to chcíplo znovu tak jsem do čerpadla bušili jak blázen ale naskočilo až na 5tý pokus. Chci se zeptat pokud by bylo čerpadlo přidřený je tam šance že když ho takhle pobouchám že naskočí?Nemělo by přidřený čerpadlo zlobit pořád a ne jen když je motor ohřátý(pod 90"C) Že by se čerpadlo také trochu zahřvalo? Každá rada dobrá,je to nahovno jet-stát-jet-stát-jet-............ Editováno: 28. Únor 2012, autor: herrkomisar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 Po tom, co jsi napsal, by to mohl dělat zanesený palivový filtr, popřípadě to čerpadlo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 Děkuju za reakci,ale filtr je starý cca 10tis.Spíš to čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Poradte mi v kterém místě najdu hadičku přívodu benzínu do motoru.Chci ještě zkusit ve chvíly když schcípne motor a nejde natočit odpojit hadičku a zkusit jestli čerpadlo dává nebo ne:......? nejlépe vyznačit na obrázku ke asi zhruba hledat.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipR6 Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 privod paliva jde videt na tve fotce, vlevo u toho odreneho ( lesteneho ) sani, jedna je vracecka a druha s privod paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Tak nakonec vyměněno na zkoušku palivové čerpadlo(při chcípnutí nedávalo),relé palivového čerpadla a problém se opakoval. Nakonec vyměněn na zkoušku snímač otáček na vačkové hřídeli(rok starý-replika)a byl to on co mi dělal starosti.Proběhne reklamace Vyřešeno!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarioPham Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Ahoj, mám problém, že nejde nastartovat motor. Pro přesné info. Se mi to vyplo během jízdy, když jsem šlápl na plyn tak auto nejelo a jen jako by se ještě tím přibrzdilo, po chvilce se mi rozsvítila baterka. Tak jsem zkusil znovu nastartovat, ale to už nešlo. Startér točí, ale nic se neděje. Po napojení Vagu mi hlásí: číslo chyby: 16486 Měřič hmotnosti vzduchu číslo chyby: 00515 Halluv snímač - 30-00 - přerušení n zkrat na plus číslo chyby : 16514 rada 1 - sonda 1 El závada v obvodu - sporadicky filtry mám měněné asi před 2 měsíci, u škrtící klapky mám problém že po startu to drželo otáčky na 12OO a po chvíli nbo když jsem šlápl na plyn a otáčky protočil do 5000 tak to spadlo zas do normálu na nějakých 800ot. Škrtící klapku vyčistím u toho i váhu vzduchu, jen bych chtěl ještě poradit jestli s něčím takovým nemá někdo zkušenosti, nebo kde začít asi hledat tu hlavní zavadu nabo něco... Budu rád za každou radu... octavia 1.8 92kw rv. 97, LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.