Přejít na obsah

nejde nastartovat, motor vypl během jízdy


Snovotny

Doporučené příspěvky

Mám prosbu o radu. Stává se občas nepravidelně, že při dojezdu kolony, na červenou, kruhák dojde k zhasnutí motoru. Pak nejde nastartovat. Někdy se podaří třeba během minuty někdy i 15 minut. jednou jsem auto i odtáhl a nahodile zkusil asi za hodinu nastartovat a OK. Párkrát se mi také přihodilo, že při plynulé jízdě cca 120 motor najednou měl tendenci chcípnout a zase záškubem se rozběhl. Interval těchto příhod zcela nepravidelný a nahodilý.

Po zásahu servisu, chybové hlášení odkazovalo pouze na závadu kolem vzduchového filtru, byla vyčištěna škrtící klapka provedeno přenastavení vyměněn filtr. Vše se zdálo OK, ale bohužel to nepomohlo.

Nerad bych nechal servis provádět opravy pokus omyl výměnou dílů, čidel ..... až to zabere

Díky předem za tip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Mám problém,chcípe za jízdy,jen když je nahřátý motor.Octavia 97 1.8 20v agn

Když jedu tak z ničeho nic mi motor zhasne a už nejde natočit.Startér točí ale motor nenaskočí.Vysledoval jsem že stačí vyčkat do doby než motor trochu povychladne pak zase naskočí a jede se dál.Ale za chvíly se to celé opakuje.Vyměnil jsem čidlo teploty,na zkoušku dal jinou škrtící klapku a zapalovací modul,ale bezvýsledně.Vag nic nehlásí,dělal se pouze výpis závad.

Dnes jsem začal uvažovat o palivovým čerpadlu a nebo o relé.Které relé je pro čerpadlo jsem nezjistil ale zkontroloval jsem jen tak podle oka jak na tom jsou všechny a zdají se být ok.

Když mi to zase chcíplo tak jsem hned oddělal sedadlo a zkusil zabouchat na čerpadlo a ejhle motor naskočil.Když to chcíplo znovu tak jsem do čerpadla bušili jak blázen ale naskočilo až na 5tý pokus.

Chci se zeptat pokud by bylo čerpadlo přidřený je tam šance že když ho takhle pobouchám že naskočí?Nemělo by přidřený čerpadlo zlobit pořád a ne jen když je motor ohřátý(pod 90"C)

Že by se čerpadlo také trochu zahřvalo?

Každá rada dobrá,je to nahovno jet-stát-jet-stát-jet-............

Editováno: , autor: herrkomisar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Ahoj, mám problém, že nejde nastartovat motor. Pro přesné info. Se mi to vyplo během jízdy, když jsem šlápl na plyn tak auto nejelo a jen jako by se ještě tím přibrzdilo, po chvilce se mi rozsvítila baterka. Tak jsem zkusil znovu nastartovat, ale to už nešlo. Startér točí, ale nic se neděje. Po napojení Vagu mi hlásí: 

číslo chyby: 16486

Měřič hmotnosti vzduchu

 

číslo chyby: 00515

Halluv snímač - 30-00 - přerušení n zkrat na plus

 

číslo chyby : 16514

rada 1 - sonda 1 El závada v obvodu - sporadicky

 

filtry mám měněné asi před 2 měsíci, u škrtící klapky mám problém že po startu to drželo otáčky na 12OO a po chvíli nbo když jsem šlápl na plyn a otáčky protočil do 5000 tak to spadlo zas do normálu na nějakých 800ot. Škrtící klapku vyčistím u toho i váhu vzduchu, jen bych chtěl ještě poradit jestli s něčím takovým nemá někdo zkušenosti, nebo kde začít asi hledat tu hlavní zavadu nabo něco... Budu rád za každou radu... 

 

octavia 1.8 92kw rv. 97, LPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...