Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

 

jsem vlastníkem 1,6 MPI (najeto cca 81000) Poslední dobou cca (poslední 2-3 jízdy) mi nejspíš blbnou otáčky :( nestává se to ovšem vždy....

 

Normálně mívám volnoběh cca 900 otáček. nicméně se mi stalo, že po záběru na jedničky mi otáčky stouply něco nad 2000 (aniž bych přidával plynu, tak jsem tu spojku ještě v reflexu sešlápl, ale přesto to vyběhlo na ty 2000 plynu jsem se ani nedotkl).

 

Pak se mi stalo, že při dojezdu k semaforu, vyřadím a dojíždím k ostatním autům, že při snižování otáček se na cca 1 vetřinu otáčky zastaví na 1600 a pak klesnou na těch 900. Tohle se také děje jen někdy a jen když mám něco nad 2000 otáček.

 

Na diagnostice jsem ještě nebyl, ale třeba tady zkušení budete vědět ;) Mě samotného to dosti znerózňuje...

 

Dík moc za rady a názory ;)

Vypadá to na nějaký problém se škrtící klapkou, je potřeba to hodit na VAG...

  • Autor

Na VAGu to bylo, ale žádnou chybu to nehlásilo. Tak mi bylo doporučeno čas od času dát aditivum na pročištění přesný název si nepamatuju... Ale dává se to cca 4800km do 50l benzínu. tak uvidím.

  • 2 měsíce později...

Jedna z možností je spínač nad pedálem spojky, pokud nefunguje, řídící jednotka neví, že je spojka zmáčknutá a po ubrání plynu při řažení má tendenci ještě tak dvě vteřiny zvyšovat otáčky. V tom případě by oprava vyšla na pár desítek korun.

 

  • 5 měsíců později...

A nemáš náhodou kód motoru BSE?

A co BSE ?

No jestli máš BSE? Nebo něco jiného?

No a v tom je rozdíl ? Mám 2x BSE a pohoda tak jestli je jako náchylný nebo co ?

Nene to ne. Ale u BSE je problém s kabely ke škrtící klapce, je na to dokonce vydané i TPI. Mění se tam cca 10cm kabelu od klapky i s piny. A to dělá hodně. Spravuju denně tak 60% O2 s motorem BSE a není jich moc na kterých bych to nedělal. 

  • 4 týdny později...

Mimochodem kdyby někdo potřeboval kabely s piny, tak se stačí ozvat, zvládnu je sehnat originál s velkou slevou. 

  • 4 týdny později...

Aky problem..... sa prederu alebo zhniju ci ako

Nene, oklepou se ty kontakty v konektoru a pak to háže chyby. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.