NNNTomas Vloženo 3. Březen 2008 Sdílet Vloženo 3. Březen 2008 (editace) Při akčních členech, kdy se hýbou ručičky otáčkoměru a rychlostiměru se mají zastavit asi na 3tis otáčkách, resp. 100km/h. Takto to píší v DP. Mě se ale zastaví otáčkoměrná ručička na cca 3200 a rychloměrná na cca 110km/h. Je to v toleranci nebo se zlepší přesnost(odchylka tachometrová vs. reálná rychlost) pokud bych ručičky přesadil, aby ukazovali přesně co dle DP mají? Nebudu pak mít rychloměrnou ručičku pod "0km/h" když stojím, když nyní vyjede správně na "0km/h" po zapnutí zapalování? Editováno: 3. Březen 2008, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 4. Březen 2008 Sdílet Vloženo 4. Březen 2008 tak ukazovat by ti to malo na 3000 tis a 100 km/h a ked to tak zoberies ani vtedy ti to nebude ukazovat realnu rychlost takze teraz ti to ukazuje podla mna o dost viacej ako by malo ja som si vsimol ked som este nemal zmenene podsvietenie tak mestsky radar mi ukazal 56,4 a ja som mal na tachometry 60 takze asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 5. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 Radarem sem se testovat nenechával,ale zoušel jsem to přes PP(nulovaním průměrné rychlosti - nevím jak je to ale přesné) a při 180km/h to ukazvalo 170km/h, při 50 asi 47km/h. Stačí na tu ručičku zatlačit do strany (aby místo 110 ukazovala 100)když jsou spuštěný akční členy, nebo je to složitější? Jak tam jsou nasazený? Nerad bych to zničil (třeba ten servomotor). Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 Tak rucicku si nastavis tak ze : po troche ju otacas protismeru hodinovych ruciciek:) ak ju velmi pretocis vyber ju takto: vykrucas do protismeru hodinovych ruciciek a mierne tahas hore. Nasadis ju v smere hodinovych ruciciek a nastavujes ju znova kym ti nebude ukazovat presne:) ked zapnes zapalovanie mala by byt rucicka v tom bielom poli pri nule presne v strede to iste aj na otackomeri a potom by ti to malo ukazovat na akcnych clenou 3000 rpm. a 100 Km/h vela stastia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 5. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 Dík snad přežijou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 ja meriavam cez gps a ukazujem presne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 5. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 A zkoušel jsi srovnávat GPS s PP s nulovanou "průměrnou rychlostí"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Pokud auto ukazuje stejně jako GPS tak je někde chyba. Auto zná skutečnou rychlost (viz. měřené hodnoty ve VAGu), ale na rychloměr (rychlostiměr - jsem fakt ještě neslyšel ) dává záměrnou chybu. Jinak pokud ručičky ukazují při AČ jinam než 3000 a 100 tak je potřeba je srovnat. Při vypnutém zapalování, ručičky jsou spadlé dolu, jimi otoč proti směru. Pokud přejedeš, tak je zase protoč proti směru až se trefíš. Pozor aby jsi je nedomačkl k podkladu, mohly by dřít a zasekávat se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 6. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Ok. Půjdu na věc... jen sem se bál abych nějak netočil i s hřídelkou serva. Jak se sundá plexi (bez prasknutí)? Nějak jsem nenašel ten správný způsob, a některým to tu už párkrát prasklo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Pokud auto ukazuje stejně jako GPS tak je někde chyba. Auto zná skutečnou rychlost (viz. měřené hodnoty ve VAGu), ale na rychloměr (rychlostiměr - jsem fakt ještě neslyšel ) dává záměrnou chybu.Jinak pokud ručičky ukazují při AČ jinam než 3000 a 100 tak je potřeba je srovnat. Při vypnutém zapalování, ručičky jsou spadlé dolu, jimi otoč proti směru. Pokud přejedeš, tak je zase protoč proti směru až se trefíš. Pozor aby jsi je nedomačkl k podkladu, mohly by dřít a zasekávat se "skutecna" rychlost ve Vagu taky neni skutecna :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 Ok. Půjdu na věc... jen sem se bál abych nějak netočil i s hřídelkou serva.Jak se sundá plexi (bez prasknutí)? Nějak jsem nenašel ten správný způsob, a některým to tu už párkrát prasklo... proboha, tak si to vyhledej, třeba u změny podsvícení, tam musí taky plexi dolů, případně v nějakém tématu o maxidotu, tam budou i fota, jinak "teoretiku" , až vyndáš budíky, tak zjistíš, že se ptáš zbytečně, páš nic jednoduššího už asi není, to plexi, které prasklo "kolegům" prasklo z důvodu, že neumějí vyndat budíky z kapličky, taky je to popsané v tématu o maxidotech, takže šroubovák s torxem do ruky a bež něco dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 6. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 proboha, tak si to vyhledej, třeba u změny podsvícení, tam musí taky plexi dolů, případně v nějakém tématu o maxidotu, tam budou i fota, jinak "teoretiku" , až vyndáš budíky, tak zjistíš, že se ptáš zbytečně, páš nic jednoduššího už asi není, to plexi, které prasklo "kolegům" prasklo z důvodu, že neumějí vyndat budíky z kapličky, taky je to popsané v tématu o maxidotech, takže šroubovák s torxem do ruky a bež něco dělat Rozkaz šéfe... už držim a běžim...práce všeho druhu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 Tak jsem si s tim pohrál. Nechápu, proč jsem se vyptával jak na to ) Otáčkoměr mi nyní ukazije skoro přesně na "3000". Rychloměr jsem ale nastavil na cca "104km/h". Neboť při nastavení na "100", začínal pod nulou a do cca 80ti km/h ukazoval méně (při 50 jsem jel ve skutečnosti 55), nad 100km/h se to jakžtakž srovnalo.... Prostě záměrná odchylka se tím upravit nedá, aniž by to hodilo chybu jinde... jedině úpravou softu nebo čím je to dané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejza33 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Dobrý den. Mám takový dotaz. Koupil jsem si fábii r.v. 2005, 2.0 mpi a nějak sekavě se mi pohybují ručičky u rychloměru a otáčkoměru. Do 100 km/h se to pohybuje sekavě a od stovky normálně plynule. Ale když rychlost klesá tak je to plynule až na nulu, Seká se to jen když jde rychlost nahoru. To stejné otáčkoměr. Nějaké rady? Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 nemenil si nahodou v budikoch rucicky?? Mne to robilo ked som si menil rucicky a moc som ich zatlacil a drhli o ten podklad kde je potlac... a tiez iba pri zrychlovani to robilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krejza33 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 já jsem ted auto koupil takže já jsem s tím nic nedělal. No ale to bych musel rozdělat celou přístrojovku ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.