Přejít na obsah

rychloměr a otáčkoměr


NNNTomas

Doporučené příspěvky

Při akčních členech, kdy se hýbou ručičky otáčkoměru a rychlostiměru ;) se mají zastavit asi na 3tis otáčkách, resp. 100km/h. Takto to píší v DP.

Mě se ale zastaví otáčkoměrná ručička na cca 3200 a rychloměrná na cca 110km/h. Je to v toleranci nebo se zlepší přesnost(odchylka tachometrová vs. reálná rychlost) pokud bych ručičky přesadil, aby ukazovali přesně co dle DP mají? Nebudu pak mít rychloměrnou ručičku pod "0km/h" když stojím, když nyní vyjede správně na "0km/h" po zapnutí zapalování?

Editováno: , autor: NNNTomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ukazovat by ti to malo na 3000 tis a 100 km/h a ked to tak zoberies ani vtedy ti to nebude ukazovat realnu rychlost :) takze teraz ti to ukazuje podla mna o dost viacej ako by malo :) ja som si vsimol ked som este nemal zmenene podsvietenie tak mestsky radar mi ukazal 56,4 a ja som mal na tachometry 60 takze asi tak :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radarem sem se testovat nenechával,ale zoušel jsem to přes PP(nulovaním průměrné rychlosti - nevím jak je to ale přesné) a při 180km/h to ukazvalo 170km/h, při 50 asi 47km/h.

Stačí na tu ručičku zatlačit do strany (aby místo 110 ukazovala 100)když jsou spuštěný akční členy, nebo je to složitější? Jak tam jsou nasazený? Nerad bych to zničil (třeba ten servomotor).

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rucicku si nastavis tak ze : po troche ju otacas protismeru hodinovych ruciciek:) ak ju velmi pretocis vyber ju takto: vykrucas do protismeru hodinovych ruciciek a mierne tahas hore. Nasadis ju v smere hodinovych ruciciek :) a nastavujes ju znova kym ti nebude ukazovat presne:) ked zapnes zapalovanie mala by byt rucicka v tom bielom poli pri nule presne v strede to iste aj na otackomeri a potom by ti to malo ukazovat na akcnych clenou 3000 rpm. a 100 Km/h ;) vela stastia :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud auto ukazuje stejně jako GPS tak je někde chyba. :) Auto zná skutečnou rychlost (viz. měřené hodnoty ve VAGu), ale na rychloměr (rychlostiměr - jsem fakt ještě neslyšel :D ) dává záměrnou chybu.

Jinak pokud ručičky ukazují při AČ jinam než 3000 a 100 tak je potřeba je srovnat. Při vypnutém zapalování, ručičky jsou spadlé dolu, jimi otoč proti směru. Pokud přejedeš, tak je zase protoč proti směru až se trefíš. Pozor aby jsi je nedomačkl k podkladu, mohly by dřít a zasekávat se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud auto ukazuje stejně jako GPS tak je někde chyba. :) Auto zná skutečnou rychlost (viz. měřené hodnoty ve VAGu), ale na rychloměr (rychlostiměr - jsem fakt ještě neslyšel :D ) dává záměrnou chybu.

Jinak pokud ručičky ukazují při AČ jinam než 3000 a 100 tak je potřeba je srovnat. Při vypnutém zapalování, ručičky jsou spadlé dolu, jimi otoč proti směru. Pokud přejedeš, tak je zase protoč proti směru až se trefíš. Pozor aby jsi je nedomačkl k podkladu, mohly by dřít a zasekávat se

"skutecna" rychlost ve Vagu taky neni skutecna :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok. Půjdu na věc... jen sem se bál abych nějak netočil i s hřídelkou serva.

Jak se sundá plexi (bez prasknutí)? Nějak jsem nenašel ten správný způsob, a některým to tu už párkrát prasklo... :)

proboha, tak si to vyhledej, třeba u změny podsvícení, tam musí taky plexi dolů, případně v nějakém tématu o maxidotu, tam budou i fota, jinak "teoretiku" :) , až vyndáš budíky, tak zjistíš, že se ptáš zbytečně, páš nic jednoduššího už asi není,

to plexi, které prasklo "kolegům" prasklo z důvodu, že neumějí vyndat budíky z kapličky, taky je to popsané v tématu o maxidotech, takže šroubovák s torxem do ruky a bež něco dělat :)lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proboha, tak si to vyhledej, třeba u změny podsvícení, tam musí taky plexi dolů, případně v nějakém tématu o maxidotu, tam budou i fota, jinak "teoretiku" :) , až vyndáš budíky, tak zjistíš, že se ptáš zbytečně, páš nic jednoduššího už asi není,

to plexi, které prasklo "kolegům" prasklo z důvodu, že neumějí vyndat budíky z kapličky, taky je to popsané v tématu o maxidotech, takže šroubovák s torxem do ruky a bež něco dělat :)lol

Rozkaz šéfe... už držim a běžim...práce všeho druhu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si s tim pohrál. Nechápu, proč jsem se vyptával jak na to :))

Otáčkoměr mi nyní ukazije skoro přesně na "3000". Rychloměr jsem ale nastavil na cca "104km/h". Neboť při nastavení na "100", začínal pod nulou a do cca 80ti km/h ukazoval méně (při 50 jsem jel ve skutečnosti 55), nad 100km/h se to jakžtakž srovnalo.... Prostě záměrná odchylka se tím upravit nedá, aniž by to hodilo chybu jinde... jedině úpravou softu nebo čím je to dané...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Dobrý den. Mám takový dotaz. Koupil jsem si fábii r.v. 2005, 2.0 mpi a nějak sekavě se mi pohybují ručičky u rychloměru a otáčkoměru. Do 100 km/h se to pohybuje sekavě a od stovky normálně plynule. Ale když rychlost klesá tak je to plynule až na nulu, Seká se to jen když jde rychlost nahoru. To stejné otáčkoměr. Nějaké rady? Předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...