Kuldas Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Zdravím nedávno jsem si pořídil Supa 2.8 V6 a začal jsem pozorovat že při jízdě ve městě tak kolem 60ti auto začně mírně škubat, když přidám plyn tak všechno ok palubák nic nehlásí a VAG taky nic nevíte co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 To máš na plyn ??? Co filtry? palivový ? vzduchový ? vyměnené ? Při těch 60 km/h máš jaky kvalt? jaké máš otáčky ? Promiň, ale musím si rýpnout dáváš hodně málo informací a chceš hodně vědět..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 24. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Na plyn to nemám všechny filtry byly meněné před necelýma třema tisícema kilometrů. při 60km mám zařazenou na automatu zařazenou 4 otáčky kolem 1500. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 svíčky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 také meněny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladi Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Olej v automate? Pripade odchadza tesnenie na prestavovaci sania a to vie sklbat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Olej v automatu meněný nebyl ale do tohoto se mě moc nechce protože víc mechaniků nezávisle na sobě mě řeklo že v automatu by se olej měnit neměl, tak nevím, ale na to těsnění se podívám a vymněním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladi Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Tak vymen mechanikov jednoznacne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 dobře nejprv skusím vymněnit to těsnění a pak následně olej v automatu.. jenom doufám že mě nepotká to co známého u jeho Audi A6 že vymněnil olej v automatu a po 20 Km mu odešla převodovka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Stát se může vše Nejlepší je ji vyndat a vyčistit pořádně, ale do toho se vůbec lidem nechce :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 No právě :/ kdybych ho nepotřeboval každý den na ježdění do práce tak bych do toho šel... ale jenom vymněnit olej... nevím nevím :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tarantulas Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Mám stejný motor jako ty, a od výměny oleje v automatu už najeto přes 14tis km a v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladi Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Ja od vymeny uz 40...ale kto nechce nech si mysli ze tam je na veky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 (editace) jaký jsi tam dal svíčky? Mě tohle dělalo když jsem měl na svíčkách malej odtrh.. na benzín musej mít svíčky odtrh 1.1mm jinak to skube pri ustaleny rychlosti. Na benzín tam dej jedine origo... Ale ten olej v automatu to chce menit no.. kolik to ma najeto? a nejen v automatu, neni zaskodu ho vymenit i v manualu, sam o tom premejslim (nez se mi ohreje olej v prevodovce musim radit pomalu jinak to jde lehce pres "zuby" a nezalezi jakej kvalt to je) Editováno: 2. Prosinec 2013, autor: lukas.pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 3. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Svíčky měnil předchodí majitel při rozvodech, mám od toho faktruru bohužel z faktury nevyčtu jestli tam dal origo svíčky... Jinak auto má najeto 139 000 Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 Zdravím, je to snadné. Svíčky každých 60tkm, olej v automatu také a včetně filtru!, po 120tkm olej v diferenciálu. Můj sup atakuje 400tkm a mám ho od 150tkm, řadí a jede - zatim. - dělá to jen při těch 60 km/h, nebo to dělá vždy při 1500 ot/min a všech převodových stupních? a co to dělá když při těch 60 km/h dáš 3 nebo 2 - škube to i tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vadio Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 No tak já se samozřejmě přidávám se svým Anglickým superbem 2,8 V6 2004 nalítáno asi 101 000km také. Zpočátku problém jen se škubáním asi taky kolem 60km/h a pozvolné akceleraci, s tím, že mi občas jakoby luplo při nastartování a zařazení D. A nebo prudčejším rozjezdu ale bez kick down, kde jsem cítil cuknutí a slyšel kovové lupnutí. S pravděpodobností 98% to je samozřejmě problém s "levnou záležitostí" automatickou převodovkou. Dnes mi to asi už dolupalo, protože na palubnim počitači mi to ukazuje označené všechny polohy převodovky a to v jakékoliv zařazené poloze. Teď už tam lupe kdykoliv, když přeřadim z couvání R na jízdu dopředu D a samzřejmě při nastartování a zařazení D. K tomu ještě poblikává kontrolka na převodovce u páky, která notifikuje sešlápnutí pedálu pro zařazení. Dočetl jsem se tady na foru, že problém může být v převodovce s věncem, a že samozřejmě musím jako první věc vyměnit olej v převodovce. Je to logické protože budu vědět hned na čem jsem. Není tu ale mechanik, který tento problém řešil? Rád bych jel zítra do servisu o něco chytřejší. Sazby v servisech jsou tady v Londýně trochu jiné než v Česku. Zítra to ještě napíchnu na VAG ale obávám se že mi to zase nic neukáže. Je to škoda protože jsem byl se supíkem nad míru spokojenej. Až teda na toto issue :-P kde na to zpočátku nepřišili ani v originálním servise, tehdy jsem tam jel jen s tím cukáním při akceleraci. Budu rád také za jakékoliv info, Přeju všem škodovákům fajn večer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladi Vloženo 18. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2013 Fu to neznie velmi optimisticky daj vediet ako si dopadol ale obavam sa ze olej uz nepomoze 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuldas Vloženo 20. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2014 Zdravím po delší době. Na začátku Ledna jsem vyměnil olej v převodovce a rovnou i v motoru a všechno bylo ok (takže děkuji za dobrou radu, i když jsem se toho bál) ale bohužel se objevil další problém Při jízdě mám pocit jako by byl v převodovce nebo v diferenciálu písek a auto málo táhne, jinak všechno v pořádku... O víkendu ještě vyměním svíčky (koupil jsem NGK ) ale s tímto si opravdu nevím rady. Předem díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.