Přejít na obsah

Škubání 2.8 V6


Kuldas

Doporučené příspěvky

jaký jsi tam dal svíčky? Mě tohle dělalo když jsem měl na svíčkách malej odtrh.. na benzín musej mít svíčky odtrh 1.1mm jinak to skube pri ustaleny rychlosti. Na benzín tam dej jedine origo...

 

Ale ten olej v automatu to chce menit no.. kolik to ma najeto? a nejen v automatu, neni zaskodu ho vymenit i v manualu, sam o tom premejslim (nez se mi ohreje olej v prevodovce musim radit pomalu jinak to jde lehce pres "zuby" a nezalezi jakej kvalt to je)

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 

je to snadné. Svíčky každých 60tkm, olej v automatu také a včetně filtru!, po 120tkm olej v diferenciálu. Můj sup atakuje 400tkm a mám ho od 150tkm, řadí a jede - zatim. 

 

- dělá to jen při těch 60 km/h, nebo to dělá vždy při 1500 ot/min a všech převodových stupních? a co to dělá když při těch 60 km/h dáš 3 nebo 2 - škube to i tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak já se samozřejmě přidávám se svým Anglickým superbem 2,8 V6 2004 nalítáno asi 101 000km také. Zpočátku problém jen se škubáním asi taky kolem 60km/h a pozvolné akceleraci, s tím, že mi občas jakoby luplo při nastartování a zařazení D. A nebo prudčejším rozjezdu ale bez kick down, kde jsem cítil cuknutí a slyšel kovové lupnutí.

S pravděpodobností 98% to je samozřejmě problém s "levnou záležitostí" automatickou převodovkou. 

 

Dnes mi to asi už dolupalo, protože na palubnim počitači mi to ukazuje označené všechny polohy převodovky a to v jakékoliv zařazené poloze. Teď už tam lupe kdykoliv, když přeřadim z couvání R na jízdu dopředu D a samzřejmě při nastartování a zařazení D. K tomu ještě poblikává kontrolka na převodovce u páky, která notifikuje sešlápnutí pedálu pro zařazení.

 

Dočetl jsem se tady na foru, že problém může být v převodovce s věncem, a že samozřejmě musím jako první věc vyměnit olej v převodovce. Je to logické protože budu vědět hned na čem jsem. 

Není tu ale mechanik, který tento problém řešil? Rád bych jel zítra do servisu o něco chytřejší. Sazby v servisech jsou tady v Londýně trochu jiné než v Česku. Zítra to ještě napíchnu na VAG ale obávám se že mi to zase nic neukáže.

 

Je to škoda protože jsem byl se supíkem nad míru spokojenej. Až teda na toto issue :-P kde na to zpočátku nepřišili ani v originálním servise, tehdy jsem tam jel jen s tím cukáním při akceleraci.

 

Budu rád také za jakékoliv info, 

Přeju všem škodovákům fajn večer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím po delší době.

Na začátku Ledna jsem vyměnil olej v převodovce a rovnou i v motoru a všechno bylo ok (takže děkuji za dobrou radu, i když jsem se toho bál) ale bohužel se objevil další problém :( Při jízdě mám pocit jako by byl v převodovce nebo v diferenciálu písek a auto málo táhne, jinak všechno v pořádku... O víkendu ještě vyměním svíčky (koupil jsem NGK ) ale s tímto si opravdu nevím rady.

Předem díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...