Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím nedávno jsem si pořídil Supa 2.8 V6 a začal jsem pozorovat že při jízdě ve městě tak kolem 60ti auto začně mírně škubat, když přidám plyn tak všechno ok palubák nic nehlásí a VAG taky nic :( nevíte co by to mohlo být?

To máš na plyn ???

Co filtry? palivový ? vzduchový ? vyměnené ?

 

Při těch 60 km/h máš jaky kvalt? jaké máš otáčky ?

 

Promiň, ale musím si rýpnout dáváš hodně málo informací a chceš hodně vědět.....

  • Autor

Na plyn to nemám všechny filtry byly meněné před necelýma třema tisícema kilometrů. při 60km mám zařazenou na automatu zařazenou 4 otáčky kolem 1500.

svíčky?

  • Autor

také meněny

Olej v automate? 

 

Pripade odchadza tesnenie na prestavovaci sania a to vie sklbat

  • Autor

Olej v automatu meněný nebyl ale do tohoto se mě moc nechce protože víc mechaniků nezávisle na sobě mě řeklo že v automatu by se olej měnit neměl, tak nevím, ale na to těsnění se podívám a vymněním :)

Tak vymen mechanikov jednoznacne :)

  • Autor

:D dobře nejprv skusím vymněnit to těsnění a pak následně olej v automatu.. jenom doufám že mě nepotká to co známého u jeho Audi A6 že vymněnil olej v automatu a po 20 Km mu odešla převodovka...

Stát se může vše ;) Nejlepší je ji vyndat a vyčistit pořádně, ale do toho se vůbec lidem nechce :-)

  • Autor

No právě :/ kdybych ho nepotřeboval každý den na ježdění do práce tak bych do toho šel... ale jenom vymněnit olej... nevím nevím :/

Mám stejný motor jako ty, a od výměny oleje v automatu už najeto přes 14tis km a v pořádku.

Ja od vymeny uz 40...ale kto nechce nech si mysli ze tam je na veky :D

jaký jsi tam dal svíčky? Mě tohle dělalo když jsem měl na svíčkách malej odtrh.. na benzín musej mít svíčky odtrh 1.1mm jinak to skube pri ustaleny rychlosti. Na benzín tam dej jedine origo...

 

Ale ten olej v automatu to chce menit no.. kolik to ma najeto? a nejen v automatu, neni zaskodu ho vymenit i v manualu, sam o tom premejslim (nez se mi ohreje olej v prevodovce musim radit pomalu jinak to jde lehce pres "zuby" a nezalezi jakej kvalt to je)

Upraveno od lukas.pce

  • Autor

Svíčky měnil předchodí majitel při rozvodech, mám od toho faktruru bohužel z faktury nevyčtu jestli tam dal origo svíčky... Jinak auto má najeto 139 000 Km

Zdravím,

 

je to snadné. Svíčky každých 60tkm, olej v automatu také a včetně filtru!, po 120tkm olej v diferenciálu. Můj sup atakuje 400tkm a mám ho od 150tkm, řadí a jede - zatim. 

 

- dělá to jen při těch 60 km/h, nebo to dělá vždy při 1500 ot/min a všech převodových stupních? a co to dělá když při těch 60 km/h dáš 3 nebo 2 - škube to i tak?

No tak já se samozřejmě přidávám se svým Anglickým superbem 2,8 V6 2004 nalítáno asi 101 000km také. Zpočátku problém jen se škubáním asi taky kolem 60km/h a pozvolné akceleraci, s tím, že mi občas jakoby luplo při nastartování a zařazení D. A nebo prudčejším rozjezdu ale bez kick down, kde jsem cítil cuknutí a slyšel kovové lupnutí.

S pravděpodobností 98% to je samozřejmě problém s "levnou záležitostí" automatickou převodovkou. 

 

Dnes mi to asi už dolupalo, protože na palubnim počitači mi to ukazuje označené všechny polohy převodovky a to v jakékoliv zařazené poloze. Teď už tam lupe kdykoliv, když přeřadim z couvání R na jízdu dopředu D a samzřejmě při nastartování a zařazení D. K tomu ještě poblikává kontrolka na převodovce u páky, která notifikuje sešlápnutí pedálu pro zařazení.

 

Dočetl jsem se tady na foru, že problém může být v převodovce s věncem, a že samozřejmě musím jako první věc vyměnit olej v převodovce. Je to logické protože budu vědět hned na čem jsem. 

Není tu ale mechanik, který tento problém řešil? Rád bych jel zítra do servisu o něco chytřejší. Sazby v servisech jsou tady v Londýně trochu jiné než v Česku. Zítra to ještě napíchnu na VAG ale obávám se že mi to zase nic neukáže.

 

Je to škoda protože jsem byl se supíkem nad míru spokojenej. Až teda na toto issue :-P kde na to zpočátku nepřišili ani v originálním servise, tehdy jsem tam jel jen s tím cukáním při akceleraci.

 

Budu rád také za jakékoliv info, 

Přeju všem škodovákům fajn večer.

Fu to neznie velmi optimisticky :( daj vediet ako si dopadol ale obavam sa ze olej uz nepomoze :(

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Zdravím po delší době.

Na začátku Ledna jsem vyměnil olej v převodovce a rovnou i v motoru a všechno bylo ok (takže děkuji za dobrou radu, i když jsem se toho bál) ale bohužel se objevil další problém :( Při jízdě mám pocit jako by byl v převodovce nebo v diferenciálu písek a auto málo táhne, jinak všechno v pořádku... O víkendu ještě vyměním svíčky (koupil jsem NGK ) ale s tímto si opravdu nevím rady.

Předem díky za rady

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.