Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Co ta sranda s kontrolou a čištěním vyšla? Kolik máš najeto?

dík

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Demontáž vstřikovačů, jejich čištění, přetěsnění, montáž zpět 6.000,-. V té době mělo auto najeto 470.000km. Jsem první majitel, na hlavě nebylo nikdy nic měněno. Ještě mě tehdy upozorňovali, že mám dost vydřenou vačku. Výměnu jsem neschválil, chtěli dost peněz a já nevěděl, jestli se oprava špatného startování vůbec povede. Nu, je to 9 měsíců, auto šlape dalších 20.000 km.

A taky mi řekli, že žádné vložkování vedení vstřikovačů nebylo nikdy provedeno a ani není potřeba. Takže mě v minulém servisu pěkně pohoupali na bidýlku a já jim to pohoupání zaplatil. :kol-28:

Už na to nechci myslet, to období špatných startů bylo fakt příšerný. Felicii na krátký jízdy jsem daroval švagrovi a já mám jistotu, že když přijdu k autu, otočím klíčkem doprava, motor do VTEŘINY naskočí. Pak za jedna, plyn, dva, tři plýýýýýýýýýýýýýn a jedu jak o závod. :kol-47:

Vydřená vačka je způsobena špatným olejem, nebo pozdními výměnami.

Za to ale nemůžeš, i kdybys dodržoval servisní intervaly LONG Life (to je právě ten průser)

Nicméně dodržuj předepsanou specifikaci a měň po 15tis a aspoň ty vačky udržíš tak, jak jsou.

Nebylo by na škodu přidávat nějaké kvalitní aditivum do oleje. mě se to osvědčilo na 2,5, kde jsou ty vačky ještě více náchylnější

  • Autor

Ne vždy je vydřená vačka z důvodů, které uvádíš. A olej do PéDéčka je jenom jeden. 505.01. Samozřejmě ještě je LONGLIFE, ale ten tam lije jen sebevrah, jak jsi správně podotknul. Pravdou je, že u těch našich motorů se prostě vačka vydírá na jednom válci (nevím přesně kterej to je, tak nechci kecat) a nikdo neví proč. Pokud je vačka vydřená všude, platí první věta tvého příspěvku. Já mám naštěstí vačku jenom jednu, takže oprava je poloviční než u tebe, ale stejně tehdy chtěli majlant...

Zatím jezdím bez problémů, ptal jsem se na poškození motoru, když sedřená vačka proděraví hydroštely. Pak to jede na tři válce a k žádnému dalšímu poškození motoru prý nemůže dojít. Tak jsem v klidu. Až to příjde, tak to příjde. :kol-48:

  • 2 měsíce později...

U studených startů mi mechanik potvrdil možnost netěsnění těsních kroužků u vstřikovačů. Pokud ale  studený motor chytne bez problémů a blbne jen při ohřátí, podávací elektrické čerpadlo dává těch 0,5 Bar, pak je možnost vadného čidla teploty motoru vzadu u tandemového čerpadla. Už mi v servisu chtěli dávat startér ( sice točí jak pila ) ale nechtěl jsem to. Odpojil jsem konektor teplotního čidla a nadrb.

Tyto pitomé pasti na majitele aut mi už přijdou jako záměrné.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.