Březen 15, 201411 r Keď píšeš, že si sa dostal ku klapke, vyskúšaj, či po stlačení tlačidla vnútornej cirkulácie vzduchu servomotor otvorí / uzavre klapku. Ak nie, tak vyskúšaj premerať tlačidlo multimetrom a potom napájanie servomotora. Niečo z tohoto by mohlo byť zlé. Ak nie, tak chyba bude niekde v RJ (neviem, či je na to špeciálna RJ, alebo nie). Každopádne ak sa to dá (a má to pre Teba zmysel), skús zatiaľ zaaretovať klapku v pozícii, keď do auta prúdi čerstvý vzduch z vonku. Má to síce určité nevýhody (napríklad keď ideš za V3S a nedá sa predbehnúť), ale asi budeš radšej, keď sa Ti to nebude hmliť. Alebo možno budú iba konektory z tlačidla ovládania klapky / motora vytiahnuté a máš to vyriešené za chvíľku Upraveno Březen 15, 201411 r od miggy
Březen 21, 201510 r Zdravím pánové, Mám podobný problém s rosením okna,ale dělá mi to jen v pravé třetině předního okna před spolujezdcem,pylový filtr je nový,nikde žádná voda,tak jsem zkusil zavřít všechny ofuky,aby šlo co nejvíc vzduchu na sklo,ventilátor na 4 a řekl bych že na část okna kde se rosí šlo podstatně méně vzduchu ,chtěl bych se zeptat je nějaká možnost že by ta třetina byla přivřená nějakou klapkou,popřípadě nemáte z etky nákres jak to je celé propojené a co bych s tím mohl udělat,samozřejmě servis je poslední možnost.Díky předem za každou radu. F2 1.4 16V 2010.
Květen 1, 20187 r Ani nám nič nepomáhalo, kým sme nezistili pri výmene prasknutého čelného skla, že to predchádzajúce bolo zle nalepené a cez fugu akurát v strede naspodku skla prenikala vlhkosť. Nám už zamŕzala zvnútra. Bolo to teraz v zime. Odvtedy pokoj. Ale je to jedna z možností.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.