Hravec Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 ještě že tu máme ten brainstorming a hlavně miklíska a Napalma 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Kdo by to byl řekl že stačí otočit, selskej rozum by myslel že to vyjde nastejno.....holt odborník někdy lajka překvapí 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Únor 2014 Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 tak jeden z prodejců už na to taky přišel, že vzpěry patří obráceně a aktualizovali fotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 Hravče: šlapou vzpěry ok? myslím, máš nějaké nové postřehy po měsíci úzívání ? mimochodem plánuješ odělat ten "prut na ryby" co tam teď zůstal na nic, možná by to šlo jen vycvaknout v tom gumovém kloubu, asi to nižemu nevadí, ale proč to tam vozit a nedat to raději někam do garáže do regálu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 popravdě, motor jsem od té doby otevřel asi 4x a to pokaždé na ukázku, že tam jsou vzpěry... nicméně jsem si všimnul, že kapota je v zadní části trochu zapuštěná oproti blatníkům, ale není to vidět a nechce se mi s tím nic dělat, otázkou, zda se pohnuly blatníky, neb po vyšroubování šroubů se viditelně pohnuly, byly dost napružené a při dotahování jsem na ně sice tlačil do protivky, ale chtělo to pomocníka, ten nebyl k dispozici... nebo se to pohlo na pantech, což se mi až tak moc nezdá... ale netrápí mě to... jinak vzpěry fungují a prut šel hned do regálu, je tam přidělaný stejně jako na O II, tedy zasunutý v gumovém silentbloku (i ten šel pryč), stejně tak šel pryč i úchyt sklopeného prutu, je zacvaknutý v platovém krytu chladičové stěny.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 ok, myslel jsem si, že ten prut půjde snadno a rychle ven To zapuštění kapoty myslíš, že je kapota nepatrně níže než blatníky? Což by asi mohlo být, jak píšeš, že jsou blatníky málo dotažné ke karosérii (případně by stačilo "poladit"). No pokud by byla ale víše, tak bych měl akorát strach, aby stlačené vzpěry nepůsobily na panty kapoty a nevylamovaly je. Síla vzpěry je sice relativně malá, ale zase působí trvale... to první bych neřešil, ale to druhé bych pozoroval. Pokud to teda rovnou nevyloučíš ... podle fotek co jsem se díval, jsou vzpěry v zavřené poloze cca rovnobězně s pantem, takže k tzv. vzdouvání kapoty by docházet nemělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 21. Únor 2014 Sdílet Vloženo 21. Únor 2014 kapota je níž než hrany blatníků, ale je to max 1,5 mm v zadní části - nepostřehnutelné jen po hmatu znatelné ... nicméně nevím zda to tak nebylo před montáží vzpěr (moje auto je vyrobeno ve třetí stovce sériové výroby, třeba se to učili teprve slícovávat)... zkoušel jsem na dvou jiných autech jak to sedí (vždy bez aktivní kapoty - já vzhledem ke stáří auta aktivní kapotu mám) a blatníky s kapotou byly naprosto perfektně slícované... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Auto sice ještě nemám, ale ty vzpěry se mi líbí. Má ještě někdo nějaké postřehy? Ať už se jedná o montáž či funkci. Snad není Hravec jedinej co je namontoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 mám obavu že Hravec je jeden z mála betatesterů.... není to o tom, že by nevěděl co s penězama, ale rád poznávám nové.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 V autoškole otevíráme kapotu docela často a když vidím jak žáci šermují tím prutem, mám obavu o jejich bezpečí. Vzpěry to elegantně vyřeší. Tak to vypadá, že budu druhej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 (editace) Já bych jim tam tu klasiku nechal ať se to naučí, pak budou otevírat auto bez vzpěry a nebudou se stačit divit Editováno: 5. Březen 2014, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Jednou jsme při zkouškách stáli s kolegou co má golfa vedle sebe a při kontrole motoru vypadala moje OII právě v tomto ohledu jako chudá příbuzná. Já si myslím, že OIII má na ty vzpěry právo. To už tam mělo být z výroby, i když třeba jenom jako příplatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Můžeš říct, že jsi ji oddělal z výukových důvodů já se taky divil v autoškole u Peugeotu 207 z roku 2007, že nemá u řidiče asférické zrcátko a myslel jsem si, že to instruktor z výukových důvodů dal pryč na můj dotaz mi bylo řečeno: "No joo, co se divíte, je to Peugeot." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 (editace) no, všimli jste si již i další podstatné výhody vzpěr? už jste dolévali někdy kapalinu do ostřikovačů? nezavazel vám ten zahnutý klacek umístěný těsně u nalévacího otvoru? Editováno: 5. Březen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 (editace) Jo překáží, když už nedali rovnou vzpěry, tak nechápu proč to nenechali alespoň jako u OIIFL, malej klacek postraně a skládat ho do kapoty... Editováno: 6. Březen 2014, autor: viewer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 Pořád jsou ty škodovky trochu DODO (dodělej doma), ale možná nám to dělá Boleslav proto abychom se mohli realizovat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 (editace) Jo překáží, když už nedali rovnou vzpěry, tak nechápu proč to nenechali alespoň jako u OIIFL, malej klacek postraně a skládat ho do kapoty... > foto < s tím postranním byly na začátku výroby problémy, hodně lidí si ho "zapíchlo" do blatníku, otočili uchycení (měl jsem r.v. 2004 tedy jednu z prvních a opravdu jsem s tím někdy zápasil, než jsem dal vzpěru), pak úchyt otočili, ale stejně si dost lidí stěžovali že na boční nedosáhnou nebo že se špiní kalhoty od předního nárazníku aby dosáhli na tyčku.... podobně byl problém s dolíváním vody do ostřikovačů, kde hrdlo bylo utopené v prostoru motoru... proto údajně dnes ergonomicky vhodněji vepředu, nicméně se to potkalo s vhodněji umístěným hrdlem nádržky ostřikovače.... Editováno: 6. Březen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 Vzpěry jsem hned v pátek koupil přímo v HK. Dokonce mi je tam, shodou okolností, někdo s bílým RS předvedl. Tímto dotyčného zdravím. Po montáži dodám foto či video. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 16. Březen 2014 Sdílet Vloženo 16. Březen 2014 (editace) to je tuším majitele ta bílá RS, je nafocená i na e-shopu Editováno: 16. Březen 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda RS Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Jsou tam, fungují velmi dobře, ale mám trochu obavu z délky závitu u kloubu pro uchycení kapoty. Originál šroub má závit delší a to drží pouze kapotu. Nyní na něj tlačí i plynová vzpěra. Asi by se měl výrobce zamyslet, možná že ty originální šrouby ani neviděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 Možná by bylo dobrý koupit originál čep kulový ve Škodovce!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 já jsem to měl obráceně, viz výše jsem to psal, musel jsem dávat pod šroub do kapoty 2 podložky ... (ale mám kapotu aktivní na chytání chodců a trochu a tedy jinou variantu vzpěr) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrontVypla Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 10. Únor 2016 Sdílet Vloženo 10. Únor 2016 Milotec ponuka tiez vzpery kapoty.Su cice asi o 30 eur drahsie,ale su tam navyse tie tu spominane,chybajuce podlozky a prima navod na montaz.Nema ich niekto realne otestovane? http://www.milotec.net/plynove-vzpera-kapoty-motoru-skoda-rapid.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 (editace) A v akej farbe by tie plechy mali byt?Snad nechces,aby ich Milotec lakoval do kazdej farby kasne.To by este len bola cena.Kazdopadne nieje problem ich dat do farby frcnut,prima napad.Bude to ako origo. Ja som praveze rad tym podlozkam a tomu srobovaniu navyse.Hravec ich tusim musel pracne zhanat a chybali mu.Navod tiez podrobny,Milotec ma myslim seriozne veci.Jedine minus zatial fakt cena. No uvidime,ja som ich na skus objednal. Editováno: 11. Únor 2016, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.