Leden 24, 201411 r Kdo by to byl řekl že stačí otočit, selskej rozum by myslel že to vyjde nastejno.....holt odborník někdy lajka překvapí
Únor 3, 201411 r tak jeden z prodejců už na to taky přišel, že vzpěry patří obráceně a aktualizovali fotky
Únor 21, 201411 r Hravče: šlapou vzpěry ok? myslím, máš nějaké nové postřehy po měsíci úzívání ? mimochodem plánuješ odělat ten "prut na ryby" co tam teď zůstal na nic, možná by to šlo jen vycvaknout v tom gumovém kloubu, asi to nižemu nevadí, ale proč to tam vozit a nedat to raději někam do garáže do regálu...
Únor 21, 201411 r popravdě, motor jsem od té doby otevřel asi 4x a to pokaždé na ukázku, že tam jsou vzpěry... nicméně jsem si všimnul, že kapota je v zadní části trochu zapuštěná oproti blatníkům, ale není to vidět a nechce se mi s tím nic dělat, otázkou, zda se pohnuly blatníky, neb po vyšroubování šroubů se viditelně pohnuly, byly dost napružené a při dotahování jsem na ně sice tlačil do protivky, ale chtělo to pomocníka, ten nebyl k dispozici... nebo se to pohlo na pantech, což se mi až tak moc nezdá... ale netrápí mě to... jinak vzpěry fungují a prut šel hned do regálu, je tam přidělaný stejně jako na O II, tedy zasunutý v gumovém silentbloku (i ten šel pryč), stejně tak šel pryč i úchyt sklopeného prutu, je zacvaknutý v platovém krytu chladičové stěny....
Únor 21, 201411 r ok, myslel jsem si, že ten prut půjde snadno a rychle ven To zapuštění kapoty myslíš, že je kapota nepatrně níže než blatníky? Což by asi mohlo být, jak píšeš, že jsou blatníky málo dotažné ke karosérii (případně by stačilo "poladit"). No pokud by byla ale víše, tak bych měl akorát strach, aby stlačené vzpěry nepůsobily na panty kapoty a nevylamovaly je. Síla vzpěry je sice relativně malá, ale zase působí trvale... to první bych neřešil, ale to druhé bych pozoroval. Pokud to teda rovnou nevyloučíš ... podle fotek co jsem se díval, jsou vzpěry v zavřené poloze cca rovnobězně s pantem, takže k tzv. vzdouvání kapoty by docházet nemělo...
Únor 21, 201411 r kapota je níž než hrany blatníků, ale je to max 1,5 mm v zadní části - nepostřehnutelné jen po hmatu znatelné ... nicméně nevím zda to tak nebylo před montáží vzpěr (moje auto je vyrobeno ve třetí stovce sériové výroby, třeba se to učili teprve slícovávat)... zkoušel jsem na dvou jiných autech jak to sedí (vždy bez aktivní kapoty - já vzhledem ke stáří auta aktivní kapotu mám) a blatníky s kapotou byly naprosto perfektně slícované...
Březen 3, 201411 r Auto sice ještě nemám, ale ty vzpěry se mi líbí. Má ještě někdo nějaké postřehy? Ať už se jedná o montáž či funkci. Snad není Hravec jedinej co je namontoval.
Březen 3, 201411 r mám obavu že Hravec je jeden z mála betatesterů.... není to o tom, že by nevěděl co s penězama, ale rád poznávám nové....
Březen 5, 201411 r V autoškole otevíráme kapotu docela často a když vidím jak žáci šermují tím prutem, mám obavu o jejich bezpečí. Vzpěry to elegantně vyřeší. Tak to vypadá, že budu druhej.
Březen 5, 201411 r Já bych jim tam tu klasiku nechal ať se to naučí, pak budou otevírat auto bez vzpěry a nebudou se stačit divit Upraveno Březen 5, 201411 r od HjM
Březen 5, 201411 r Jednou jsme při zkouškách stáli s kolegou co má golfa vedle sebe a při kontrole motoru vypadala moje OII právě v tomto ohledu jako chudá příbuzná. Já si myslím, že OIII má na ty vzpěry právo. To už tam mělo být z výroby, i když třeba jenom jako příplatek.
Březen 5, 201411 r Můžeš říct, že jsi ji oddělal z výukových důvodů já se taky divil v autoškole u Peugeotu 207 z roku 2007, že nemá u řidiče asférické zrcátko a myslel jsem si, že to instruktor z výukových důvodů dal pryč na můj dotaz mi bylo řečeno: "No joo, co se divíte, je to Peugeot."
Březen 5, 201411 r no, všimli jste si již i další podstatné výhody vzpěr? už jste dolévali někdy kapalinu do ostřikovačů? nezavazel vám ten zahnutý klacek umístěný těsně u nalévacího otvoru? Upraveno Březen 5, 201411 r od Hravec
Březen 6, 201411 r Jo překáží, když už nedali rovnou vzpěry, tak nechápu proč to nenechali alespoň jako u OIIFL, malej klacek postraně a skládat ho do kapoty... Upraveno Březen 6, 201411 r od viewer
Březen 6, 201411 r Pořád jsou ty škodovky trochu DODO (dodělej doma), ale možná nám to dělá Boleslav proto abychom se mohli realizovat.
Březen 6, 201411 r Jo překáží, když už nedali rovnou vzpěry, tak nechápu proč to nenechali alespoň jako u OIIFL, malej klacek postraně a skládat ho do kapoty... > foto < s tím postranním byly na začátku výroby problémy, hodně lidí si ho "zapíchlo" do blatníku, otočili uchycení (měl jsem r.v. 2004 tedy jednu z prvních a opravdu jsem s tím někdy zápasil, než jsem dal vzpěru), pak úchyt otočili, ale stejně si dost lidí stěžovali že na boční nedosáhnou nebo že se špiní kalhoty od předního nárazníku aby dosáhli na tyčku.... podobně byl problém s dolíváním vody do ostřikovačů, kde hrdlo bylo utopené v prostoru motoru... proto údajně dnes ergonomicky vhodněji vepředu, nicméně se to potkalo s vhodněji umístěným hrdlem nádržky ostřikovače.... Upraveno Březen 6, 201411 r od Hravec
Březen 16, 201411 r Vzpěry jsem hned v pátek koupil přímo v HK. Dokonce mi je tam, shodou okolností, někdo s bílým RS předvedl. Tímto dotyčného zdravím. Po montáži dodám foto či video.
Březen 16, 201411 r to je tuším majitele ta bílá RS, je nafocená i na e-shopu Upraveno Březen 16, 201411 r od Hravec
Březen 19, 201411 r Jsou tam, fungují velmi dobře, ale mám trochu obavu z délky závitu u kloubu pro uchycení kapoty. Originál šroub má závit delší a to drží pouze kapotu. Nyní na něj tlačí i plynová vzpěra. Asi by se měl výrobce zamyslet, možná že ty originální šrouby ani neviděl.
Březen 19, 201411 r já jsem to měl obráceně, viz výše jsem to psal, musel jsem dávat pod šroub do kapoty 2 podložky ... (ale mám kapotu aktivní na chytání chodců a trochu a tedy jinou variantu vzpěr)
Únor 10, 20169 r Milotec ponuka tiez vzpery kapoty.Su cice asi o 30 eur drahsie,ale su tam navyse tie tu spominane,chybajuce podlozky a prima navod na montaz.Nema ich niekto realne otestovane? http://www.milotec.net/plynove-vzpera-kapoty-motoru-skoda-rapid.htm
Únor 11, 20169 r A v akej farbe by tie plechy mali byt?Snad nechces,aby ich Milotec lakoval do kazdej farby kasne.To by este len bola cena.Kazdopadne nieje problem ich dat do farby frcnut,prima napad.Bude to ako origo. Ja som praveze rad tym podlozkam a tomu srobovaniu navyse.Hravec ich tusim musel pracne zhanat a chybali mu.Navod tiez podrobny,Milotec ma myslim seriozne veci.Jedine minus zatial fakt cena. No uvidime,ja som ich na skus objednal. Upraveno Únor 11, 20169 r od Patrik1971
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.