Přejít na obsah

Vzpěry kapoty


MichalRr

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Hravče: šlapou vzpěry ok? myslím, máš nějaké nové postřehy po měsíci úzívání ? :kol-47:

 

mimochodem plánuješ odělat ten "prut na ryby" co tam teď zůstal na nic, možná by to šlo jen vycvaknout v tom gumovém kloubu, asi to nižemu nevadí, ale proč to tam vozit a nedat to raději někam do garáže do regálu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

popravdě, motor jsem od té doby otevřel asi 4x a to pokaždé na ukázku, že tam jsou vzpěry...

 

nicméně jsem si všimnul, že kapota je v zadní části trochu zapuštěná oproti blatníkům, ale není to vidět a nechce se mi s tím nic dělat, otázkou, zda se pohnuly blatníky, neb po vyšroubování šroubů se viditelně pohnuly, byly dost napružené a při dotahování jsem na ně sice tlačil do protivky, ale chtělo to pomocníka, ten nebyl k dispozici... nebo se to pohlo na pantech, což se mi až tak moc nezdá... ale netrápí mě to...

 

jinak vzpěry fungují a prut šel hned do regálu, je tam přidělaný stejně jako na O II, tedy zasunutý v gumovém silentbloku (i ten šel pryč), stejně tak šel pryč i úchyt sklopeného prutu, je zacvaknutý v platovém krytu chladičové stěny....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok, myslel jsem si, že ten prut půjde snadno a rychle ven :)  

 

To zapuštění kapoty myslíš, že je kapota nepatrně níže než blatníky? Což by asi mohlo být, jak píšeš, že jsou blatníky málo dotažné ke karosérii (případně by stačilo "poladit"). No pokud by byla ale víše, tak bych měl akorát strach, aby stlačené vzpěry nepůsobily na panty kapoty a nevylamovaly je. Síla vzpěry je sice relativně malá, ale zase působí trvale... to první bych neřešil, ale to druhé bych pozoroval. Pokud to teda rovnou nevyloučíš ... podle fotek co jsem se díval, jsou vzpěry v zavřené poloze cca rovnobězně s pantem, takže k tzv. vzdouvání kapoty by docházet nemělo...  :mellow:   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kapota je níž než hrany blatníků, ale je to max 1,5 mm v zadní části - nepostřehnutelné jen po hmatu znatelné ... nicméně nevím zda to tak nebylo před montáží vzpěr (moje auto je vyrobeno ve třetí stovce sériové výroby, třeba se to učili teprve slícovávat)... zkoušel jsem na dvou jiných autech jak to sedí (vždy bez aktivní kapoty - já vzhledem ke stáří auta aktivní kapotu mám) a blatníky s kapotou byly naprosto perfektně slícované...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jednou jsme při zkouškách stáli s kolegou co má golfa vedle sebe a při kontrole motoru vypadala moje OII právě v tomto ohledu jako chudá příbuzná. Já si myslím, že OIII má na ty vzpěry právo. To už tam mělo být z výroby, i když třeba jenom jako příplatek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeš říct, že jsi ji oddělal z výukových důvodů :D já se taky divil v autoškole u Peugeotu 207 z roku 2007, že nemá u řidiče asférické zrcátko a myslel jsem si, že to instruktor z výukových důvodů dal pryč :D na můj dotaz mi bylo řečeno: "No joo, co se divíte, je to Peugeot." :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo překáží, když už nedali rovnou vzpěry, tak nechápu proč to nenechali alespoň jako u OIIFL, malej klacek postraně a skládat ho do kapoty...

 

> foto <

s tím postranním byly na začátku výroby problémy, hodně lidí si ho "zapíchlo" do blatníku, otočili uchycení (měl jsem r.v. 2004 tedy jednu z prvních a opravdu jsem s tím někdy zápasil, než jsem dal vzpěru), pak úchyt otočili, ale stejně si dost lidí stěžovali že na boční nedosáhnou nebo že se špiní kalhoty od předního nárazníku aby dosáhli na tyčku.... podobně byl problém s dolíváním vody do ostřikovačů, kde hrdlo bylo utopené v prostoru motoru... proto údajně dnes ergonomicky vhodněji vepředu, nicméně se to potkalo s vhodněji umístěným hrdlem nádržky ostřikovače....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jsou tam, fungují velmi dobře, ale mám trochu obavu z délky závitu u kloubu pro uchycení kapoty. Originál šroub má závit delší a to drží pouze kapotu. Nyní na něj tlačí i plynová vzpěra. Asi by se měl výrobce zamyslet, možná že ty originální šrouby ani neviděl.

post-87302-0-74327300-1395214992_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...

A v akej farbe by tie plechy mali byt?Snad nechces,aby ich Milotec lakoval do kazdej farby kasne.To by este len bola cena.Kazdopadne nieje problem ich dat do farby frcnut,prima napad.Bude to ako origo.

Ja som praveze rad tym podlozkam a tomu srobovaniu navyse.Hravec ich tusim musel pracne zhanat a chybali mu.Navod tiez podrobny,Milotec ma myslim seriozne veci.Jedine minus zatial fakt cena.

No uvidime,ja som ich na skus objednal.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...