BMM 8V Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Hele co napsala diagnostika . Začal bych čištěním turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libelius Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Ahojte, trocha obnovim temat: svieti kontrolka vyfukovych plynov, auto pada do nudzaku, netaha, a nasledovné dve chyby mi vyhodila diagnostika p0299 a p0101, mate niekto daky napad, kde presne hladat ak sa vyskytnu obe chyby naraz. Chyby.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Red Devil Vloženo 4. Září 2016 Sdílet Vloženo 4. Září 2016 Kluci dotaz. 2.0 tdi kod bkd. Vynechava turbo. Z niceho nic. Poprve pomohlo odpojit a zapojit vahu vzduchu. Pak dalsich 400km najeto po kouskach klid. Ted zase z niceho nic blbne. Nevypadne uplne ale na sekundu zatahne pak zase zdechne. Proste vubec nezabere, mam plny plyn, nic, najednou na pul sec zabere a zase vypadane. Udelalo me to kdyz jsem jel do prace na odpoledni, kdyz jsem jel domu tak zase v pohode. Cestou do prace nepomohlo motor chcipnout ani odpojit vahu. Po praci jsem jen nastartoval a jel... Nejakej napad? Byl jsem na diagnostice a byly tam chyby na zhavici svicky, ty jsou asi dve v haji a vaha vzduchu, ale to rikal ze jsem to mohl udelat tim ze jsem ji odpojoval. Byli tam ty chyby na vahu dve ruzny. Mezi tim se mi rozsivitila kontrolka motoru a pise emise do dilny. Chyby vymazal a opet se objevila chyba emise do dilny, diag opet ukazuje vahu, zhavice uz ne, ty asi byli meneny ale chyba nesmazana, nebo ze by ted nezhavili??? U vahy se ukazali dve chyby, neverohodny a slaby signal.... Vahu mi pujcil jinou ale taky jetou, s tou se me zda ze turbo zabira pri vyssich otackach, zabiralo kolem 1800, ted tak 2100, vaha je ze superba. Ale jeden poznatek, kdyz je venku chladno auto jede normalne, jak se udela teplo a dusno auto se dusi.... Napada nekoho neco? Auto mam 14 dni a asi tak 600km jsem najel krasne Udelal jsem teda jednu chybu a to tu ze jse, vyjel do prazdna nadrz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Zameral by som sa na turbo, reguláciu a podtlak, prípadne pozrel tesnosť sania. To že váha ukazuje chyby, môže byť aj tým, že cez ňu v skutočnosti preteká menej vzduchu ako by malo. Inak bez toho, aby si urobil logovanie na vagu, to nepôjde. Bez toho je to iba hľadanie ihly v kope sena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Red Devil Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Jsem v tomhle laik, s jednickovou octavii jsem jezdil k jednomu starsimu mechanikovi, poctivej starej chlap. Ale moc se mu nelibi ze jsem tu jednicku prodal po tom co jsem na ni vsechno vymenil, nicmene diagnostiku ma. O co ho mam poprosit? Nicmene jsem se i s jinou od nej pujcenou vahou presvedcil o tom, ze za chladna auta jede a turbo taha uplne normalne, tento tyden kdyz bylo do 25stupnu to trochu jezdilo, dnes je prez 28 a je to v haji, dusi se to jako blazen... Trochu pomohlo to chcipnout a natocit, to to nejdriv zabiralo chvilema a pak poslednich pet km domu to zase jelo. Jezdim teda po okraskach, moc moznosti tomu nalozit tam neni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Red Devil Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 (editace) Ahoj kluci trochu to tu zkusim ozivit, ikdyz mam uz vedle zalozeny tema............... Editováno: 8. Září 2016, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Září 2016 Sdílet Vloženo 8. Září 2016 Dodržuj pravidla fora - nelze zakládat stejné příspěvky do vícero témat! Smazáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Red Devil Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Jeste jeden poznatek jsem zjistil, zda se ze kdz je chladno a auto jede tak jak ma je mensi spotreba na volnobeh 0.5l, kdyz nejede je to 0.9l... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalMastny Vloženo 26. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 Ahoj. Po nastartovani se mi objevilo ,,emise do dilny" a nasledna ztrata vykonu. Po nastartovani jede normalne a po chvili vetsinou na 3. kvalt zase ztrata vykonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 diagnostika ...čo iné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 zkontroluj si podtlaky a regulaci turba jak píše libero diagnostika napoví víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikhogh Vloženo 8. leden 2018 Sdílet Vloženo 8. leden 2018 Prosím o pomoc s moji O2 2.0 tdi 103kw BKD r.v. 2004. Při jízdě okolo 140 km/h auto padá do nouzového režimu a občas doprovází hláškou emise se dílny. Diagnostika hlásí chybu 16618 regulace plniciho tlaku: meze regulace překročeny. Pouze doplním, že turbem to není, protože se dalo nové a problém přetrvává. Dokáže někdo vyčíst z logu, který příkladam čím by to mohlo být? LOG-01-010-003-011.CSV LOG-01-xxx-xxx-003.CSV LOG-01-xxx-xxx-010.CSV Octavie2nemávýkon.CSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milun Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 V 14. 1. 2014 na 23:17, scheiner napsal: ahoj lidi, mám problém potřebuji se dozvědět co by to mohlo být? Auto mi stále padá do mouzáku,svítí mi kontrolka EPC motoru a EMISE do servisu a při jízdě od třetího rychlostního stupně při 1500 až po 3000 otaček mi auto hrozně škube,když stojím na místě tak motor je strašně neklidný.Někdo mi říká že je to setrvák další že to jsou vstřiky.tak nevím ke komu se přiklonit?Porad te Mě to dělalo na passatu. Porad svitila kontrolka Emise do dilny. Nakonec to byl vadny vstrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas.krenek Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 (editace) Ahoj, mám Octavii 2,0 TDi PD 103 Kw (BKD) r.v. 2007. Mám problém s tím že z auta nedostanu víc než 125km/h. Když té rychlosti dosáhnu je to jako omezovač prostě motor přestane táhnout. Pak začne jančit automatická převodovka tím že neví jakou rychlost zařadit a točí klidně 2500 ot. než přeřadí. Do rychlosti 110 se motor chová normálně turbo taky táhne hezky. Mám podezření na EGR ventil. Filtr pevných částic nemá... Podle velkého TP. Nemáte někdo zkušenosti? Jen ještě dodám že na palubce se žádná kontrolka nerozsvítí. Děkuji za rady... Editováno: 4. Duben 2018, autor: tomas.krenek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fortys Vloženo 15. Září 2018 Sdílet Vloženo 15. Září 2018 Ahoj mám problém na svém RS 2.0 TDI 125kw, kód BMN.. Poslední dobou se mi stává, že motor spadne do nouze nebo přestane úplně reagovat na plyn a chcipne.. Je to doprovázeno cinknutím a rozblikane žhavení. Na diagnostice to napsalo pouze kód 8215, 8512..bez jakekohokoliv dodatku.. V servise si neví rady.. Podotýkám, že auto jede třeba měsíc v pohodě a pak to začne a pak zase klid.. DPF to není, jelikož je pryč a jsou prehrane mapy v rj.. Nesetkal se s tím někdo? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin488 Vloženo 18. Září 2018 Sdílet Vloženo 18. Září 2018 asi bych nechal nahrát origo soft aby si se mohl od něčeho odpíchnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.