Přejít na obsah

Sytém kontroly výfukových plynov / Emise do dílny - nouzový režim, motor netáhne


Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Kluci dotaz. 2.0 tdi kod bkd. Vynechava turbo. Z niceho nic. Poprve pomohlo odpojit a zapojit vahu vzduchu. Pak dalsich 400km najeto po kouskach klid. Ted zase z niceho nic blbne. Nevypadne uplne ale na sekundu zatahne pak zase zdechne. Proste vubec nezabere, mam plny plyn, nic, najednou na pul sec zabere a zase vypadane. Udelalo me to kdyz jsem jel do prace na odpoledni, kdyz jsem jel domu tak zase v pohode. Cestou do prace nepomohlo motor chcipnout ani odpojit vahu. Po praci jsem jen nastartoval a jel... Nejakej napad?

Byl jsem na diagnostice a byly tam chyby na zhavici svicky, ty jsou asi dve v haji a vaha vzduchu, ale to rikal ze jsem to mohl udelat tim ze jsem ji odpojoval. Byli tam ty chyby na vahu dve ruzny.

Mezi tim se mi rozsivitila kontrolka motoru a pise emise do dilny.

Chyby vymazal a opet se objevila chyba emise do dilny, diag opet ukazuje vahu, zhavice uz ne, ty asi byli meneny ale chyba nesmazana, nebo ze by ted nezhavili???

U vahy se ukazali dve chyby, neverohodny a slaby signal....

Vahu mi pujcil jinou ale taky jetou, s tou se me zda ze turbo zabira pri vyssich otackach, zabiralo kolem 1800, ted tak 2100, vaha je ze superba.

Ale jeden poznatek, kdyz je venku chladno auto jede normalne, jak se udela teplo a dusno auto se dusi....

 

Napada nekoho neco? Auto mam 14 dni a asi tak 600km jsem najel krasne

Udelal jsem teda jednu chybu a to tu ze jse, vyjel do prazdna nadrz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zameral by som sa na turbo, reguláciu a podtlak, prípadne pozrel tesnosť sania. To že váha ukazuje chyby, môže byť aj tým, že cez ňu v skutočnosti preteká menej vzduchu ako by malo. Inak bez toho, aby si urobil logovanie na vagu, to nepôjde. Bez toho je to iba hľadanie ihly v kope sena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem v tomhle laik, s jednickovou octavii jsem jezdil k jednomu starsimu mechanikovi, poctivej starej chlap.

Ale moc se mu nelibi ze jsem tu jednicku prodal po tom co jsem na ni vsechno vymenil, nicmene diagnostiku ma.

O co ho mam poprosit?

Nicmene jsem se i s jinou od nej pujcenou vahou presvedcil o tom, ze za chladna auta jede a turbo taha uplne normalne, tento tyden kdyz bylo do 25stupnu to trochu jezdilo, dnes je prez 28 a je to v haji, dusi se to jako blazen... Trochu pomohlo to chcipnout a natocit, to to nejdriv zabiralo chvilema a pak poslednich pet km domu to zase jelo. Jezdim teda po okraskach, moc moznosti tomu nalozit tam neni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 1 rok později...

Prosím o pomoc s moji O2 2.0 tdi 103kw BKD r.v. 2004.

 

Při jízdě okolo 140 km/h auto padá do nouzového režimu a občas doprovází hláškou emise se dílny. Diagnostika hlásí chybu 16618 regulace plniciho tlaku: meze regulace překročeny. Pouze doplním, že turbem to není, protože se dalo nové a problém přetrvává. Dokáže někdo vyčíst z logu, který příkladam čím by to mohlo být? 

LOG-01-010-003-011.CSV

LOG-01-xxx-xxx-003.CSV

LOG-01-xxx-xxx-010.CSV

Octavie2nemávýkon.CSV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 14. 1. 2014 na 23:17, scheiner napsal:

ahoj lidi,

mám problém potřebuji se dozvědět co by to mohlo být? Auto mi stále padá do mouzáku,svítí mi kontrolka EPC motoru a EMISE do servisu a při jízdě od třetího rychlostního stupně při 1500 až po 3000 otaček mi auto hrozně škube,když stojím na místě tak motor je strašně neklidný.Někdo mi říká že je to setrvák další že to jsou vstřiky.tak nevím ke komu se přiklonit?Porad te

Mě to dělalo na passatu. Porad svitila kontrolka Emise do dilny. Nakonec to byl vadny vstrik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, mám Octavii 2,0 TDi PD 103 Kw (BKD) r.v. 2007. Mám problém s tím že z auta nedostanu víc než 125km/h. Když té rychlosti dosáhnu je to jako omezovač prostě motor přestane táhnout. Pak začne jančit automatická převodovka tím že neví jakou rychlost zařadit a točí klidně 2500 ot. než přeřadí. Do rychlosti 110 se motor chová normálně turbo taky táhne hezky. Mám podezření na EGR ventil. Filtr pevných částic nemá... Podle velkého TP. Nemáte někdo zkušenosti? Jen ještě dodám že na palubce se žádná kontrolka nerozsvítí. Děkuji za rady... 

Editováno: , autor: tomas.krenek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj mám problém na svém RS 2.0 TDI 125kw, kód BMN.. Poslední dobou se mi stává, že motor spadne do nouze nebo přestane úplně reagovat na plyn a chcipne.. Je to doprovázeno cinknutím a rozblikane žhavení. Na diagnostice to napsalo pouze kód 8215, 8512..bez jakekohokoliv dodatku.. V servise si neví rady.. Podotýkám, že auto jede třeba měsíc v pohodě a pak to začne a pak zase klid.. DPF to není, jelikož je pryč a jsou prehrane mapy v rj.. Nesetkal se s tím někdo? Děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...