Jump to content

Thief1

Uživatel
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About Thief1

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

646 profile views
  1. Thief1

    EGR ventil

    BKY už nemá EGR
  2. Ahoj ,reagujem na tvoj príspevok ohľadom slabého až mdlého rozbehu v nízkych otáčkach motor BKD,ako si to vyriešil mám totiž presne tie isté príznaky ako popisuješ,,ďakujem

  3. Ahoj ,reagujem na tvoj príspevok ohľadom slabého až mdlého rozbehu v nízkych otáčkach motor BKD,ako si to vyriešil mám totiž presne tie isté príznaky ako popisuješ,,ďakujem

  4. Podla mna si si spravne odpovedal, ta kombinacia to rozhodila. Ale da sa to doporiadku, posledne som odpojoval OII a podobne sa to spravalo aj mne.
  5. Niekde som cital mozno aj tu na fore, ze pri dorabke klimy to niekomu tiez neislo a problem bol v nepodporovanej BSG. Ci to nemoze byt nejaky podobny problem v can komunikacii
  6. Je tam rozdiel, symphony z Fabie je jemne zaoblene ako je vidiet na spodnej priehradke.
  7. Vraj to zvykne robit spinacka, na octavii 2 som tiez menil lebo vykazovala chyby viacerych jednotiek.
  8. Rychlost ukazuje dobre na tachometri? Ak ano, tak takto sa sprava vacsinoi vadny spinac spojkoveho pedalu. Da sa odkontrolovat diagnostikou.
  9. Mam podobny problem, pri FL to nejde jednoduchym odkliknutim. Vie niekto poradit co tam este nastavit okrem aktivacii corneru? Dakujem
  10. Rádio má na to prípravu, po zapojení by mali fungovať úplne bez problémov a bez kódovania. Treba len zapojiť kabeláž a doplniť iso piny do kocky za rádiom. Návody sú tu na fóre.
  11. Bikes: toto určite nebude o zanesenej klíme. Z toho som ešte nevidel bolieť hlavu alebo krk. Skôr si myslím, že tu ide o nastavenie výduchov klímy. Samozrejme, ak si niekto nastaví fúkanie priamo na hlavu alebo nohy, tak na druhý deň mu určite ide prasknúť tá hlava.
  12. Zameral by som sa na turbo, reguláciu a podtlak, prípadne pozrel tesnosť sania. To že váha ukazuje chyby, môže byť aj tým, že cez ňu v skutočnosti preteká menej vzduchu ako by malo. Inak bez toho, aby si urobil logovanie na vagu, to nepôjde. Bez toho je to iba hľadanie ihly v kope sena.
  13. No to budeš veľmi dobre počuť keď sa rozletí ten kompresor. Ale on sa skôr zadrie a trhacie nity na remenici sa pretrhnú, ako keby mal "explodovať od preťaženia". Takže jazdiť dokým chladí a keď nebude, potom riešiť že prečo nie
  14. Nič sa tomu nemôže stať je to dimenzované na max otáčky motora. Apropo... ten kompresor by sa mal "odpojiť-znížiť výkon" pri požiadavke maximálnej akcelerácií. Takže v tom momente ani nejde na 100%.
  15. Pajko: tiež som zvedavý na tvoje skúsenosti, toto leto sa tomu už nevyhnem. Už ma to vytáča do nepríčetnosti to bzučanie, vŕzganie a rezonovanie z dverí... Miesto ANS peny som premýšľal nad takou tiež penovou hmotou, ktorá má 2cm výšku a je samolepiaca. A na tapece by som použil buď ten sprej alebo bodyčko. Inak dosť veľký kravál robia predFL späťáky, tie mne svištia už od 50km/h
×
×
  • Create New...