Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Thief1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    165
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

8 Neutrální

O uživateli Thief1

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

482 zobrazení profilu
  1. Thief1

    Možnosti kódování u OIII

    Mam podobny problem, pri FL to nejde jednoduchym odkliknutim. Vie niekto poradit co tam este nastavit okrem aktivacii corneru? Dakujem
  2. Thief1

    Reproduktory zapojení / výměna

    Rádio má na to prípravu, po zapojení by mali fungovať úplne bez problémov a bez kódovania. Treba len zapojiť kabeláž a doplniť iso piny do kocky za rádiom. Návody sú tu na fóre.
  3. Thief1

    Hospodský pokec

    Bikes: toto určite nebude o zanesenej klíme. Z toho som ešte nevidel bolieť hlavu alebo krk. Skôr si myslím, že tu ide o nastavenie výduchov klímy. Samozrejme, ak si niekto nastaví fúkanie priamo na hlavu alebo nohy, tak na druhý deň mu určite ide prasknúť tá hlava.
  4. Thief1

    Emise do dílny - nouzový režim, motor netáhne

    Zameral by som sa na turbo, reguláciu a podtlak, prípadne pozrel tesnosť sania. To že váha ukazuje chyby, môže byť aj tým, že cez ňu v skutočnosti preteká menej vzduchu ako by malo. Inak bez toho, aby si urobil logovanie na vagu, to nepôjde. Bez toho je to iba hľadanie ihly v kope sena.
  5. Thief1

    Klimatizace-zvýšená hlučnost

    No to budeš veľmi dobre počuť keď sa rozletí ten kompresor. Ale on sa skôr zadrie a trhacie nity na remenici sa pretrhnú, ako keby mal "explodovať od preťaženia". Takže jazdiť dokým chladí a keď nebude, potom riešiť že prečo nie
  6. Thief1

    Klimatizace-zvýšená hlučnost

    Nič sa tomu nemôže stať je to dimenzované na max otáčky motora. Apropo... ten kompresor by sa mal "odpojiť-znížiť výkon" pri požiadavke maximálnej akcelerácií. Takže v tom momente ani nejde na 100%.
  7. Thief1

    Vytlumení dveří

    Pajko: tiež som zvedavý na tvoje skúsenosti, toto leto sa tomu už nevyhnem. Už ma to vytáča do nepríčetnosti to bzučanie, vŕzganie a rezonovanie z dverí... Miesto ANS peny som premýšľal nad takou tiež penovou hmotou, ktorá má 2cm výšku a je samolepiaca. A na tapece by som použil buď ten sprej alebo bodyčko. Inak dosť veľký kravál robia predFL späťáky, tie mne svištia už od 50km/h
  8. Thief1

    Chcípání motoru během jízdy 2.0TDI 16V 103kw BKD

    Ja by som skúsil odpojiť tú škrtiacu klapku, prípadne ju rozobral a prečistil. Možno sa len seká v zavretej polohe a preto sa auto dusí za jazdy alebo po štarte nechytá.
  9. Thief1

    neoriginální rádio

    A nebude tam obdobný princíp ako pri OII a novších modeloch? Teda v kocke nebude spínaných 12V a bude treba použiť CAN prevodník.
  10. Thief1

    motáž neorigo rádia - problém (Alpine 173)

    Ešte je možnosť, že je zatečený antenný zosilňovač. Ten sa nachádza priamo v základni antény. Chcelo by to vyskúšať inú anténu. Inak na správne zapojenie antény za rádiom je potrebným fantómový konektor. Tam potom treba napojiť práve ten modrý drátik, ktorý vychádza z rádia. Ale základ je vylúčiť chybu v anténe najprv.
  11. Thief1

    Climatronic - jak pracuje s kompresorem?

    Bojler, zaujímavá informácia, že pri nábehu manual klímy ostal zachovaný kompresor. Ale podľa čoho reguluje potom výkon kompresoru, ak si to neriadi teplotu tak ako to vedel climatic?
  12. Thief1

    osazeni 1,9 77kw komponenty 2,0 103kw

    Nie som študovaný odborník, ale na to by som zabudol. Ak si doteraz mal BKD 16V, tak ten je oproti 1.9tdi úplne odlišný a neviem, či sa nájde jeden diel rovnaký. Skôr bude lepšie nájsť rovnaký motor v dobrej kondícii, ako variť z ničoho niečo.
  13. Thief1

    Jaká kola máte? FOTO

    Nie sú to zrovna kolesa a hlavne veľkosť na chválenie, ale niekomu to možno pomôže pri výbere. Výber padol na origo Pyxis aj z dôvodu šírky disku 6,5 palca. Pneu 195/65 R15. Takto to teda vyzerá na predface OII.
  14. Thief1

    2.0 TDI 103KW malý výkon v otáčkách do 2500

    Zdravím, riešim teraz podobný problém na svojom zánovnom BKD. Motor sa mi zdá pocitovo mdlí do 2500ot a leniví na rozbehoch oproti známeho Golfu V 1.9TDI. Po prekročení týchto otáčok vystrelí tak ako má. Žiadne závady na vagu niesu, auto sa inak správa v poriadku. Najazdené poctivé km, 72tis. Teraz k otázke. Podľa indícií by to mohla byť váha vzduchu, ale nesedí mi ešte jedná vec. Od cca 1800 do tých 2500ot je počuť jemné syčanie od sania, po prekročení 2500 otačiek to pomynie a auto vystrelí vpred. Príde mi to ako keby si sám vypuštal pretlak dokiaľ sa v tých 2500ot nechytí váha. Je to možné? Turbo nehúka, zdá sa byť v dobrej kondícií a nije cítiť žiadne zašklby na ťahu od nízkych otáčiek, takže predpokladám že VGT regulácia funguje. Hadičky podtlaku som letmo skontroloval a nevyzerali byť nijak poškodené. Viete mi potvrdiť vadnú váhu, poprípade čo by som mal zmerať alebo skontrolovať na VAGu. Vopred ďakujem za každú radu a prikladám video v ktorom je slabo počuť to syčanie a nábeh krutiaku od 2500ot: https://onedrive.live.com/redir?resid=e6152b54e99817f7!10186&authkey=!AOLJ6yk8fe3GFMU&ithint=video%2cmp4 Edit: Dneska prebehla výmena váhy vzduchu a je to hneď o 100% lepšie
  15. Thief1

    Osvětlení climatronicu před FL

    Je to úplne v poriadku, mám to podobne na MR2008. Pri daylight svieti iba klíma, nič iné. Bol by som ale radšej, ak by svietil STREAM miesto climatronicu.
×