Jump to content

Thief1

Uživatel
  • Posts

    315
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,160 profile views

Thief1's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

43

Reputation

  1. Esp tam asi nebude, ak máš na palubnej doske tlačidlo ASR. Začal by som kontrolou kabeláže, zameral by som sa na svorku DF. Najčastejšie býva pretrhnutá pri štartéri, ako vychádza zo zväzku káblov. Treba ísť po dvoch kábloch od alternatora, modrý a hnedý a nájsť kde to je poškodené.
  2. Podľa všetkého treba nastaviť dorazy okien. Vezmi kľúč a drž tlačidlo na otvorenie auta dokým nezídu všetky okná dole plus 3 sec, to isté následne s tlačidlom na zatvorenie a tiež drž cca 3 sekundy. Malo by to potom fungovať.
  3. Thief1

    Rezervní kolo

    Určite tam máš 195/60 R15? Originál sa snáď dáva 185/60 R15.
  4. Liftback alebo combi? Pri liftbacku najčastejšie prefukuje okolo malých okienok v zadných dverách.
  5. Skúsil by som prv to rádio, je to jednoduchšie, od niekoho požičať na skúšku.
  6. Rozmer pneu na to nemá vplyv. Ešte môže byt niekde vadná kabeláž k senzoru.
  7. Dobrú koninu ti povedali 🤣 ale hlavne, že to funguje
  8. FSI by som osobne neuvažoval, tie motory neboli také rozšírené a nie každý tomu rozumie, ak nastane nejaký problém. Bolo by to asi mimo rozpočtu, ale ak dvojkovú octaviu, tak RS benzín. Tie 2.0 tfsi do 2008 roku, sú to celkom držiaky. Poprípade v rámci koncernu by som sa pozrel po 1.8 turbo 20V. S tým by si chybu neurobil určite.
  9. Ono pri aktuálnom veku a km čo majú tie Octavie za sebou, je to lotéria. Buď narazíš na dobrý kus alebo nie. Určite si ale treba nechať nejaké money bokom na riešenie problémov. Začínajú sa objavovať bežné choroby ako korózia, starnutie a oxidovanie rôznych káblových zväzkov, odchádzajú elektronické veci. Všetko, na čom sa podpisuje zub času. Motory sú stále individuálna záležitosť daného kusu, avšak dnes celkom lacno servisovateľné. Ja osobne mám BKD 2008, čiže ten lepší, viacmenej ten motor má nikdy nesklamal za tú dobu a skôr odchádzajú tie veci okolo čo som spomenul vyššie. Jazdí to pekne, žiadne eko blbosti na tom nie sú a nevadí mu ani mesto a kratšie trasy.
  10. Ja sa pripájam k názoru, že je to okej. Robí mi to podobné zvuky aj na 1.2tsi. Skús nahrať video alebo zvuk, aby sme mohli bližšie porovnať. Apropo, máš pravdu v tom, že aj ta klíma vie pridať svojím zvukom, hlavne pri tom nábehu po štarte.
  11. Ten O krúžok si už našiel takto natrhnutý ako je na prvej fotke? Bolo rozoberané to sanie v minulosti?
  12. Ak chceš zachovať vlastnosti auta, jedine originál kúp. Z mojich skúseností, ani jeden aftermarket nemá podobnú charakteristiku originálu.
  13. Svorka X je elektrický obvod spínačky. Tu je potrebné vymeniť práve celú elektrickú časť spínačky, ktorá sa nachádza na stĺpiku riadenia za zámkom.
  14. Môžeš si to opäť deaktivovať, bez tlačidla to nebude fungovať.
  15. To bude asi tým, že octavia 2 nemala nikdy ovládanie tempomatu na volante. Nepochádza ten volant zo Superbu 1 FL?
×
×
  • Create New...