ahres Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) Ahoj,za chvilku bude jaro a tak se chci podívat trošku do motoru (najeto cca 200 000 km), kouknout na pístní kroužky, sedla ventilů a výměna gufer ventilů a dumám že bych na motoru když už v tom budu snížil hlavy. Nemá s tím někdo zkušenost? Představoval bych si jen cca o pár desetinek. Dík za každou radu. Editováno: 26. leden 2014, autor: Pawouk Upraven název vlákna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Kolik tim získáš když vezmeš pár desetinek ? A jsi si jistý, že je to třeba když to slouží dobře ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ahres Vloženo 27. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Ještě jsem nepočítal o kolik by vzrostl kompresní poměr, ale myslím si že když se to udělá s rozumem tak to nemůže být motoru moc na škodu. Mám motor předělaný na LPG a chip nepřipadá v úvahu z důvodu záruky. Tohle mi přijde jako nejlevnější možnost jak pohnout výkonem motoru. Jinak děkuji za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 (editace) Ještě jsem nepočítal o kolik by vzrostl kompresní poměr, ale myslím si že když se to udělá s rozumem tak to nemůže být motoru moc na škodu. Mám motor předělaný na LPG a chip nepřipadá v úvahu z důvodu záruky. Tohle mi přijde jako nejlevnější možnost jak pohnout výkonem motoru. Jinak děkuji za názor tak samozrejme to pomuze, zvlast na lpg kde se vyšší KP hodí, je k tomu ale potreba i ten motor nachipovat jinak to bude neznatelny. A otazkou je jaky ma ten motor rezervy, v zakladu ma KP 10:1 ? Jinak to ze je motor na LPG vubec nema vliv na to jestli se bude chipovat nebo ne..Treba u 1.8T bejva problem kvuli delce vstriku, u 2.8ky je ta rezerva benzinovejch vstrikovacu doost velka. TJ mechanicky upravit, pote nachipovat primo s odladenim na ty upravy a nasledne doseridit lpg ;-) Ja premejslim nad kat off (v jednotce mam deaktivovane lambdy za katalyzatorama), nicmene stejne mi to pripada jako prasarna (katy bych si nechal asi na emise a pak to vzdycky prehodil) a hlavne nevim jestli to vubec prida nejak znatelne vykon/snizi spotrebu Pro ekoteroristy, mam to na lpg ktery produkuje mnohem mensi emise a ani nesmrdi jako benal bez katu ;-) Editováno: 27. leden 2014, autor: lukas.pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 Kat vyndej a na emise nechod nech si jen udělat razitko a nalepku Pokud máš samozřejmě známé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 tak s emisema by nemel bejt problem, zatim.. nicmene ma to vubec smysl? zkousel jste to nekdo na benzinovy atmosfere? nejlip na supovi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 Já bych se do toho moc nerejpal. Ty hlavy jsou dvě, jakmile hlavu sundáš, už musí na rovnání a stojí to dost prachů. Na bavorácích jsme to řešili ani ne tak snižováním hlavy, ale tenčím těsněním. Ani netuším, jestli se něco takového na SUPa dělá Dále nevím, proč koukat na pístní kroužky. Prostě proč zbytečně rozebírat motor, když olej a vodu nežere a fachčí, jak má. Pohrát si s LPG, jednotkou, atd. je asi lepší ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 (editace) jako jestli je tech 200tis real a ne po meste tak je to blbost, to pockej az to bude mit nalitano 300-400, mozna i pul mega nicmene jestli ti to olej zere pres gufera ventilu tak ty se daj vymenit bez sundání hlav Editováno: 28. leden 2014, autor: lukas.pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ahres Vloženo 28. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2014 AMX má KP 10,6 :1 (142 kw), ten starší motor BBG má KP 10,1:1 (140 kw). Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. No a když už by to bylo dole tak proč jí nesnížit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbit Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 Ahres a co máš v zaruce, že nechceš chip, ale snižování hlavy to mu nevadí??? Nějak to nechápu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 (editace) AMX má KP 10,6 :1 (142 kw), ten starší motor BBG má KP 10,1:1 (140 kw). Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. No a když už by to bylo dole tak proč jí nesnížit. ten BBG motor je v dilensky prirucce, ale do supa se realne nedaval ne? Splnuje pouze euro 2 tak by mohl mit s vetsím KP vetsi vykon, nevite nekdo jaky tam jsou presny rozdily? Editováno: 28. leden 2014, autor: lukas.pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ahres Vloženo 28. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2014 V záruce je system LPG. Takže při zásahu do ŘJ LPG příjdu o záruku. Chip motoru při provozu na benzín pro mě nemá smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 (editace) to je blbost, kdyz chipnes motor tak je to i poznat na lpg, protoze lpg jednotka bere delku vstriku z benzinovy jednotky (tj u chipnuty bude brat delsi), nehlede na to ze se tam nastavuje casovani vacek, predstih apod a na to lpg jednotka nema vliv uz vubec do ty lpg jednotky nemusis lezt, ale je dobre s tim po chipu zajet ke svemu plynari aby ti to poprípadne doseridili Editováno: 28. leden 2014, autor: lukas.pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 (editace) Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. Co myslíš že je asi levnější? Vyměnit to s přípravkem, nebo shodit obě hlavy? Ty vole mám takový dojem, že nevíš co chceš a jenom si vymýšlíš hovadiny LPG, snížení hlav, chip, záruka... To je zase debata o hovně.... Editováno: 28. leden 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ahres Vloženo 29. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Takže těsnění pod hlavy 2 x 500 kč (vím že je nové a mám na pár km vystaráno že nenastane potíž). Když budu kupovat přípravek na podepření ventilů tak se budu pohybovat v minimálně ve stejné částce a pak si s ním můžu dělat tak možná krásný fotky. Já zase mám dojem SUP1 že tady se spíš řeší problém jaký dát kola na superba abych byl kurva frajer... . Myslel jsem si že když se zeptám na stránkách, který aspoň podle názvu asi řeší věci kolem motoru 2,8 V6 tak že se něco dozvím ! Jinak Všem ostatním moc děkuji za jejich příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 No sup zrovna kola vubec neresi :-D ale je to tak proc rypat do motoru ktery je dobry a spolehlivy abys nahnal par konu ktere vubec nepoznas... abys pak nezaplakal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 Asi tak motor si konečně pořádně sednul a zajel se a už ho zas týrat nižší hlavou :-) Pokud ot máš na denní ježděňí buď rád, že jsi rád..Pokud to máš jen na sprinty vybral sis špatné auto Ono časem bys zjistil,že to byla zbytečnost a vyhozene penize uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 30. leden 2014 Sdílet Vloženo 30. leden 2014 (editace) To ahres: jestli myslíš, že je to jenom o těsněních za litr, tak se mýlíš. Jakmile se jednou hlava sundá, tak by se měla zkontrolovat a dorovnat Šance, že bez kontroly to bude OK je tak 50/50. A bylo by dobré si zjistit, kolik to stojí My třeba hlavy vozíme do Slaného a cena je od 3 do 5tis za jednu Nevím, kolik motorů jsi už udělal, ale určitě víš, že každý druhý/třetí šteft na výfuku zlomíš nebo ožvejkáš, ať máš sebelepší vercajk Ale jdi do toho, však je to tvoje kára, jen se snažím lidským hlasem podělit o svojí zkušenost Psal jsi: Myslel jsem si že když se zeptám na stránkách, který aspoň podle názvu asi řeší věci kolem motoru 2,8 V6 tak že se něco dozvím ! Tak ses dozvěděl. A když tu koukám na ty kluky, kteří Ti odpovídali, tak to jsou známá jména, čili kluci, kteří už mají Superba zmáklého, nikdo z nich Ti neradí špatně Editováno: 30. leden 2014, autor: SUP1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrChodny Vloženo 1. Únor 2014 Sdílet Vloženo 1. Únor 2014 litr za tesneni, litr za srovnani hlav, petikilo za srouby, petikilo za chladici kapalinu, pokud nejsi hned po rozvodech, mel bys vymenit drazkovy i ozubeny remen - petikilo za kazdy... A to jsou ceny z rise snu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.