Publikováno Leden 26, 201411 r Ahoj,za chvilku bude jaro a tak se chci podívat trošku do motoru (najeto cca 200 000 km), kouknout na pístní kroužky, sedla ventilů a výměna gufer ventilů a dumám že bych na motoru když už v tom budu snížil hlavy. Nemá s tím někdo zkušenost? Představoval bych si jen cca o pár desetinek. Dík za každou radu. Upraveno Leden 26, 201411 r od Pawouk Upraven název vlákna.
Leden 27, 201411 r Kolik tim získáš když vezmeš pár desetinek ? A jsi si jistý, že je to třeba když to slouží dobře ?
Leden 27, 201411 r Autor Ještě jsem nepočítal o kolik by vzrostl kompresní poměr, ale myslím si že když se to udělá s rozumem tak to nemůže být motoru moc na škodu. Mám motor předělaný na LPG a chip nepřipadá v úvahu z důvodu záruky. Tohle mi přijde jako nejlevnější možnost jak pohnout výkonem motoru. Jinak děkuji za názor
Leden 27, 201411 r Ještě jsem nepočítal o kolik by vzrostl kompresní poměr, ale myslím si že když se to udělá s rozumem tak to nemůže být motoru moc na škodu. Mám motor předělaný na LPG a chip nepřipadá v úvahu z důvodu záruky. Tohle mi přijde jako nejlevnější možnost jak pohnout výkonem motoru. Jinak děkuji za názor tak samozrejme to pomuze, zvlast na lpg kde se vyšší KP hodí, je k tomu ale potreba i ten motor nachipovat jinak to bude neznatelny. A otazkou je jaky ma ten motor rezervy, v zakladu ma KP 10:1 ? Jinak to ze je motor na LPG vubec nema vliv na to jestli se bude chipovat nebo ne..Treba u 1.8T bejva problem kvuli delce vstriku, u 2.8ky je ta rezerva benzinovejch vstrikovacu doost velka. TJ mechanicky upravit, pote nachipovat primo s odladenim na ty upravy a nasledne doseridit lpg ;-) Ja premejslim nad kat off (v jednotce mam deaktivovane lambdy za katalyzatorama), nicmene stejne mi to pripada jako prasarna (katy bych si nechal asi na emise a pak to vzdycky prehodil) a hlavne nevim jestli to vubec prida nejak znatelne vykon/snizi spotrebu Pro ekoteroristy, mam to na lpg ktery produkuje mnohem mensi emise a ani nesmrdi jako benal bez katu ;-) Upraveno Leden 27, 201411 r od lukas.pce
Leden 28, 201411 r Kat vyndej a na emise nechod nech si jen udělat razitko a nalepku Pokud máš samozřejmě známé
Leden 28, 201411 r tak s emisema by nemel bejt problem, zatim.. nicmene ma to vubec smysl? zkousel jste to nekdo na benzinovy atmosfere? nejlip na supovi?
Leden 28, 201411 r Já bych se do toho moc nerejpal. Ty hlavy jsou dvě, jakmile hlavu sundáš, už musí na rovnání a stojí to dost prachů. Na bavorácích jsme to řešili ani ne tak snižováním hlavy, ale tenčím těsněním. Ani netuším, jestli se něco takového na SUPa dělá Dále nevím, proč koukat na pístní kroužky. Prostě proč zbytečně rozebírat motor, když olej a vodu nežere a fachčí, jak má. Pohrát si s LPG, jednotkou, atd. je asi lepší ne?
Leden 28, 201411 r jako jestli je tech 200tis real a ne po meste tak je to blbost, to pockej az to bude mit nalitano 300-400, mozna i pul mega nicmene jestli ti to olej zere pres gufera ventilu tak ty se daj vymenit bez sundání hlav Upraveno Leden 28, 201411 r od lukas.pce
Leden 28, 201411 r Autor AMX má KP 10,6 :1 (142 kw), ten starší motor BBG má KP 10,1:1 (140 kw). Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. No a když už by to bylo dole tak proč jí nesnížit.
Leden 28, 201411 r Ahres a co máš v zaruce, že nechceš chip, ale snižování hlavy to mu nevadí??? Nějak to nechápu.
Leden 28, 201411 r AMX má KP 10,6 :1 (142 kw), ten starší motor BBG má KP 10,1:1 (140 kw). Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. No a když už by to bylo dole tak proč jí nesnížit. ten BBG motor je v dilensky prirucce, ale do supa se realne nedaval ne? Splnuje pouze euro 2 tak by mohl mit s vetsím KP vetsi vykon, nevite nekdo jaky tam jsou presny rozdily? Upraveno Leden 28, 201411 r od lukas.pce
Leden 28, 201411 r Autor V záruce je system LPG. Takže při zásahu do ŘJ LPG příjdu o záruku. Chip motoru při provozu na benzín pro mě nemá smysl.
Leden 28, 201411 r to je blbost, kdyz chipnes motor tak je to i poznat na lpg, protoze lpg jednotka bere delku vstriku z benzinovy jednotky (tj u chipnuty bude brat delsi), nehlede na to ze se tam nastavuje casovani vacek, predstih apod a na to lpg jednotka nema vliv uz vubec do ty lpg jednotky nemusis lezt, ale je dobre s tim po chipu zajet ke svemu plynari aby ti to poprípadne doseridili Upraveno Leden 28, 201411 r od lukas.pce
Leden 28, 201411 r Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. Co myslíš že je asi levnější? Vyměnit to s přípravkem, nebo shodit obě hlavy? Ty vole mám takový dojem, že nevíš co chceš a jenom si vymýšlíš hovadiny LPG, snížení hlav, chip, záruka... To je zase debata o hovně.... Upraveno Leden 28, 201411 r od SUP1
Leden 29, 201411 r Autor Takže těsnění pod hlavy 2 x 500 kč (vím že je nové a mám na pár km vystaráno že nenastane potíž). Když budu kupovat přípravek na podepření ventilů tak se budu pohybovat v minimálně ve stejné částce a pak si s ním můžu dělat tak možná krásný fotky. Já zase mám dojem SUP1 že tady se spíš řeší problém jaký dát kola na superba abych byl kurva frajer... . Myslel jsem si že když se zeptám na stránkách, který aspoň podle názvu asi řeší věci kolem motoru 2,8 V6 tak že se něco dozvím ! Jinak Všem ostatním moc děkuji za jejich příspěvky
Leden 30, 201411 r No sup zrovna kola vubec neresi :-D ale je to tak proc rypat do motoru ktery je dobry a spolehlivy abys nahnal par konu ktere vubec nepoznas... abys pak nezaplakal..
Leden 30, 201411 r Asi tak motor si konečně pořádně sednul a zajel se a už ho zas týrat nižší hlavou :-) Pokud ot máš na denní ježděňí buď rád, že jsi rád..Pokud to máš jen na sprinty vybral sis špatné auto Ono časem bys zjistil,že to byla zbytečnost a vyhozene penize uvidíš
Leden 30, 201411 r To ahres: jestli myslíš, že je to jenom o těsněních za litr, tak se mýlíš. Jakmile se jednou hlava sundá, tak by se měla zkontrolovat a dorovnat Šance, že bez kontroly to bude OK je tak 50/50. A bylo by dobré si zjistit, kolik to stojí My třeba hlavy vozíme do Slaného a cena je od 3 do 5tis za jednu Nevím, kolik motorů jsi už udělal, ale určitě víš, že každý druhý/třetí šteft na výfuku zlomíš nebo ožvejkáš, ať máš sebelepší vercajk Ale jdi do toho, však je to tvoje kára, jen se snažím lidským hlasem podělit o svojí zkušenost Psal jsi: Myslel jsem si že když se zeptám na stránkách, který aspoň podle názvu asi řeší věci kolem motoru 2,8 V6 tak že se něco dozvím ! Tak ses dozvěděl. A když tu koukám na ty kluky, kteří Ti odpovídali, tak to jsou známá jména, čili kluci, kteří už mají Superba zmáklého, nikdo z nich Ti neradí špatně Upraveno Leden 30, 201411 r od SUP1
Únor 1, 201411 r litr za tesneni, litr za srovnani hlav, petikilo za srouby, petikilo za chladici kapalinu, pokud nejsi hned po rozvodech, mel bys vymenit drazkovy i ozubeny remen - petikilo za kazdy... A to jsou ceny z rise snu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.