Přejít na obsah

Nahnat koníky 2,8 V6 AMX - snížení hlavy


ahres

Doporučené příspěvky

Ahoj,za chvilku bude jaro a tak se chci podívat trošku do motoru (najeto cca 200 000 km), kouknout na pístní kroužky, sedla ventilů a výměna gufer ventilů a dumám že bych na motoru když už v tom budu snížil hlavy. Nemá s tím někdo zkušenost? Představoval bych si jen cca o pár desetinek. Dík za každou radu. 

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název vlákna.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem nepočítal o kolik by vzrostl kompresní poměr, ale myslím si že když se to udělá s rozumem tak to nemůže být motoru moc na škodu. Mám motor předělaný na LPG a chip nepřipadá v úvahu z důvodu záruky. Tohle mi přijde jako nejlevnější možnost jak pohnout výkonem motoru. Jinak děkuji za názor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem nepočítal o kolik by vzrostl kompresní poměr, ale myslím si že když se to udělá s rozumem tak to nemůže být motoru moc na škodu. Mám motor předělaný na LPG a chip nepřipadá v úvahu z důvodu záruky. Tohle mi přijde jako nejlevnější možnost jak pohnout výkonem motoru. Jinak děkuji za názor :)

tak samozrejme to pomuze, zvlast na lpg kde se vyšší KP hodí, je k tomu ale potreba i ten motor nachipovat jinak to bude neznatelny. A otazkou je jaky ma ten motor rezervy, v zakladu ma KP 10:1 ?

 

Jinak to ze je motor na LPG vubec nema vliv na to jestli se bude chipovat nebo ne..Treba u 1.8T bejva problem kvuli delce vstriku, u 2.8ky je ta rezerva benzinovejch vstrikovacu doost velka. TJ mechanicky upravit, pote nachipovat primo s odladenim na ty upravy a nasledne doseridit lpg ;-)

 

Ja premejslim nad kat off (v jednotce mam deaktivovane lambdy za katalyzatorama), nicmene stejne mi to pripada jako prasarna (katy bych si nechal asi na emise a pak to vzdycky prehodil) a hlavne nevim jestli to vubec prida nejak znatelne vykon/snizi spotrebu  :kol-44:

 

Pro ekoteroristy, mam to na lpg ktery produkuje mnohem mensi emise a ani nesmrdi jako benal bez katu ;-)

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se do toho moc nerejpal. Ty hlavy jsou dvě, jakmile hlavu sundáš, už musí na rovnání a stojí to dost prachů.

Na bavorácích jsme to řešili ani ne tak snižováním hlavy, ale tenčím těsněním. Ani netuším, jestli se něco takového na SUPa dělá

Dále nevím, proč koukat na pístní kroužky. Prostě proč zbytečně rozebírat motor, když olej a vodu nežere a fachčí, jak má.

Pohrát si s LPG, jednotkou, atd. je asi lepší ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AMX má KP 10,6 :1 (142 kw), ten starší motor BBG má KP 10,1:1 (140 kw). Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. No a když už by to bylo dole tak proč jí nesnížit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AMX má KP 10,6 :1 (142 kw), ten starší motor BBG má KP 10,1:1 (140 kw). Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. No a když už by to bylo dole tak proč jí nesnížit. 

 

ten BBG motor je v dilensky prirucce, ale do supa se realne nedaval ne? Splnuje pouze euro 2 tak by mohl mit s vetsím KP vetsi vykon, nevite nekdo jaky tam jsou presny rozdily?

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je blbost, kdyz chipnes motor tak je to i poznat na lpg, protoze lpg jednotka bere delku vstriku z benzinovy jednotky (tj u chipnuty bude brat delsi), nehlede na to ze se tam nastavuje casovani vacek, predstih apod a na to lpg jednotka nema vliv uz vubec

 

do ty lpg jednotky nemusis lezt, ale je dobre s tim po chipu zajet ke svemu plynari aby ti to poprípadne doseridili

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu.

 

Co myslíš že je asi levnější? Vyměnit to s přípravkem, nebo shodit obě hlavy?

Ty vole mám takový dojem, že nevíš co chceš a jenom si vymýšlíš hovadiny

LPG, snížení hlav, chip, záruka...

To je zase debata o hovně....

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže těsnění pod hlavy 2 x 500 kč (vím že je nové a mám na pár km vystaráno že nenastane potíž). Když budu kupovat přípravek na podepření ventilů tak se budu pohybovat v minimálně ve stejné částce a pak si s ním můžu dělat tak možná krásný fotky. Já zase mám dojem SUP1 že tady se spíš řeší problém jaký dát kola na superba abych byl kurva frajer... . Myslel jsem si že když se zeptám na stránkách, který aspoň podle názvu asi řeší věci kolem motoru 2,8 V6 tak že se něco dozvím !  Jinak Všem ostatním moc děkuji za jejich příspěvky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak motor si konečně pořádně sednul a zajel se a už ho zas týrat nižší hlavou :-) Pokud ot máš na denní ježděňí buď rád, že jsi rád..Pokud to máš jen na sprinty vybral sis špatné auto ;) Ono časem bys zjistil,že to byla zbytečnost a vyhozene penize uvidíš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ahres: jestli myslíš, že je to jenom o těsněních za litr, tak se mýlíš.

Jakmile se jednou hlava sundá, tak by se měla zkontrolovat a dorovnat

Šance, že bez kontroly to bude OK je tak 50/50. A bylo by dobré si zjistit, kolik to stojí

My třeba hlavy vozíme do Slaného a cena je od 3 do 5tis za jednu

Nevím, kolik motorů jsi už udělal, ale určitě víš, že každý druhý/třetí šteft na výfuku zlomíš nebo ožvejkáš, ať máš sebelepší vercajk

Ale jdi do toho, však je to tvoje kára, jen se snažím lidským hlasem podělit o svojí zkušenost :kol-31:

Psal jsi: Myslel jsem si že když se zeptám na stránkách, který aspoň podle názvu asi řeší věci kolem motoru 2,8 V6 tak že se něco dozvím !

Tak ses dozvěděl. A když tu koukám na ty kluky, kteří Ti odpovídali, tak to jsou známá jména, čili kluci, kteří už mají Superba zmáklého, nikdo z nich Ti neradí špatně

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...