Přejít na obsah

Dodatečná montáž tempomatu


striska

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...

Zdravím. Kolegové zkuste poradit. Cirtigo model 2018 po faceliftu.

Zapojil jsem tempomat dle schemat na první stránce. Kodování jak BCM , tak motoru přijato. Měřené hodnoty BCM-odezva na všechny funkce ,ale motor chyba . Zapojení do ř.j. motoru  konektor B (když stojím před vozidlem a dívám se na ř.j. motoru -ten vpravo) T56a/29.

Log-CITI-TMBZZZAAZJD604840-Tempomat.txt

Nenapadá vás kde může být chyba. Je to po faceliftu a schema , které máme je předface. Nemůže být jiné zapojení do ř.j. motoru?

I napájení 15 co jde do BCM T73a/44 není dle schema pojistka SC5, ale SC3 (to jsem prozvonil dráty).

Děkuji.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne budiky se kodují? V popiskách nic není jen snad omezovač rychlosti a to není tempomat. Myslel jsem , že jen BCM a ř.j. Motoru.

Spíš mám obavy aby ř.j. motoru přestože přijala kodování aby nebyla nějak blokována a musela se odblokovat on line v autorizáku. Pokud to vůbec půjde. Když jsem potřeboval navíc klíč bylo nutné do autorizáku. a přizpůsobení on line.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vždycky napíšu. taky nesnáším, když chce někdo poradit a nakonec ani nesdělí výsledek.

Ale beze změny. V motorovce je pořád ta stejná hláška. Co se týká kodování budíků tak pokud 2 vyměníš za A -to je podle popisek  dokodování multifunkce budíků. Ale já mám budíky bez PP.  

Potřebovalo by to asi někde sehnat schema po faceliftu a ověřit zapojení bílého kablíku v motorovce. Já to mám  v pravém konektoru B Tedy 56a/29.

ŘJ Motoru konektory.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

Já to mám  v pravém konektoru B Tedy 56a/29.

Pockej pockej ... to pises krapet nesmysl ... jak v B tedy 56a ??? pravy konektor pri pohledu zepredu auta je 56b a spravne to mam byt zapojene v 56a, tj. v levem pri pohledu zepredu... T56a/29, je i po FL spravne ... a nakoduj to co jsem psal ... nesmis tem popiskam ve VCDS obzvlaste u Citiga moc verit ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, danikd napsal:

Pepo a zkousel jsi to nakodovat, nehlede na blbe popisky? Presne to kodovani co jsem psal?Jinak v BCM v merenych hodnotach dej vyhledat tempomat a je tam test tlacitek ... overis tim spravne zapojeni pacek ...

ANo jsem to jen nejasne napsal. Budiky jsem  nakodoval jak pises ,ale žádná změna. V BCM test tlacitek jsem udělal hned po montáži. Je OK na všechny funkce. To jsem psal hned v prvním příspěvku.

Editováno: , autor: Pepa007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznám se, že jsem měl bílý původně v levém konektoru. Psalo to stejnou závadu. I když je pravda , že jsem neměl podle tebe nakodované budíky. Pak jsem našel přílohu ŘJ Motoru Konektory. Je v předchozím příspěvku. Tam na obrázku je pravý B a vlevo nahoře je napsáno

B... T56a Proto jsem to přepinoval do pravého . A tam to teď v pravém mám.

Editováno: , autor: Pepa007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, na to PDF nekoukat, je amtouci ..., proste to musi byt v konektoru T56a... vcera sjem ansel eco-up! od 05.2016 - tj. vlastne FL ( u vsech to je stejne ) a ve schematu byl opravdu pin 29 ... no zkusim hledat dal ... Ten bily kabel ams spravne z pacek "rozdvojeny" do BCM a do ECU? Jinak kodoval jsi pri vypnutem motoru?  

A tempomat nefunguje? Resil sjem s nejakym zahranicnim uzivatelem na britskoda a mel tam take nejakou chybu ale tempomat sel a pak mu to samo zmizlo ...ale tam to delal prapodivne od zacatku ...

Vim ze snad nejaky brazilsky to meli v motorovce na jinem pinu, ale Evropa vzdy a porad na 29 ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj a tedy T 56a je při pohledu zepředu ten levý?  Podívej se prosím na přílohu. Tam jsem to měl původně a chyba byla stejná.

Jinak pozor to není Brazilie, ale dovoz Dánsko a homologováno také pro Dánsko.

Bílý kablík PáčkyT16d Pin 2 a 4 propojeno BCM 73b/46 a ta motorovka vše proletováno cínem. Kodováno ano při zhasnutém motoru. Kodování vždy přijato. 

Motorovka Konektory.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...