danikd Vloženo 30. Květen 2019 Sdílet Vloženo 30. Květen 2019 jo to nevim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutilferda Vloženo 7. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2019 Tak hotovo a kupodivu funguje? Díky... Jen nechápu, když tak šetří, že nenatahli z páčky 1 drát místo oranžového a černého,k bcm vedou duplicitne 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chobott Vloženo 22. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2019 @kutilferda mohl by jsi prozradit jake tedy díly? já tu mám taky své poznámky jen me chybi model PINu pro motorovku :D mozna by vedel @danikd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutilferda Vloženo 23. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2019 Použil jsem stejný jako v BCM rozměry sedí jen bylo třeba dle stávajících ostřihnout kousek plíšku z něj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 23. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2019 (editace) Ti nejaky najdu, nekde mam konektory ... Editováno: 23. Srpen 2019, autor: danikd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Červen 2020 Sdílet Vloženo 8. Červen 2020 Zdravím. Kolegové zkuste poradit. Cirtigo model 2018 po faceliftu. Zapojil jsem tempomat dle schemat na první stránce. Kodování jak BCM , tak motoru přijato. Měřené hodnoty BCM-odezva na všechny funkce ,ale motor chyba . Zapojení do ř.j. motoru konektor B (když stojím před vozidlem a dívám se na ř.j. motoru -ten vpravo) T56a/29. Log-CITI-TMBZZZAAZJD604840-Tempomat.txt Nenapadá vás kde může být chyba. Je to po faceliftu a schema , které máme je předface. Nemůže být jiné zapojení do ř.j. motoru? I napájení 15 co jde do BCM T73a/44 není dle schema pojistka SC5, ale SC3 (to jsem prozvonil dráty). Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 8. Červen 2020 Sdílet Vloženo 8. Červen 2020 Budiky nakodovany? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 Ne budiky se kodují? V popiskách nic není jen snad omezovač rychlosti a to není tempomat. Myslel jsem , že jen BCM a ř.j. Motoru. Spíš mám obavy aby ř.j. motoru přestože přijala kodování aby nebyla nějak blokována a musela se odblokovat on line v autorizáku. Pokud to vůbec půjde. Když jsem potřeboval navíc klíč bylo nutné do autorizáku. a přizpůsobení on line. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 Ano, budiky se koduji. V motorovce nebude limitace, maximalne BCM nepodporuje tempomat, ale pokud ti to slo nakodovat, pak bude OK. Posti plny scan VCDS, zkontrolujeme kodovani ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 BCM je v pohode je to 090H Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 (editace) 090H je cajk, tak posli ten log, kdo to am z obrazku opisovat :) Editováno: 9. Červen 2020, autor: danikd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 Tak prosím . Děkuji Log-CITIGO-TMBZZZAAZJD604840-BCM Tempomat.txt Log-CITIGO-TMBZZZAAZJD604840-Budiky.txt Log-CITIGO-TMBZZZAAZJD604840-Motor Tempomat.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 BCM a motorovka OK, budiky dej 114A010000, smaz chyby a scan znova ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 Ok díky Zkusím, ale až zítra odpoledne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 9. Červen 2020 Sdílet Vloženo 9. Červen 2020 Kdyz tak to sem napis, at vi pripadne budouci ... pripadne budeme zkoumat dale ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 10. Červen 2020 Sdílet Vloženo 10. Červen 2020 Ahoj vždycky napíšu. taky nesnáším, když chce někdo poradit a nakonec ani nesdělí výsledek. Ale beze změny. V motorovce je pořád ta stejná hláška. Co se týká kodování budíků tak pokud 2 vyměníš za A -to je podle popisek dokodování multifunkce budíků. Ale já mám budíky bez PP. Potřebovalo by to asi někde sehnat schema po faceliftu a ověřit zapojení bílého kablíku v motorovce. Já to mám v pravém konektoru B Tedy 56a/29. ŘJ Motoru konektory.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 10. Červen 2020 Sdílet Vloženo 10. Červen 2020 Pepo a zkousel jsi to nakodovat, nehlede na blbe popisky? Presne to kodovani co jsem psal?Jinak v BCM v merenych hodnotach dej vyhledat tempomat a je tam test tlacitek ... overis tim spravne zapojeni pacek ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 10. Červen 2020 Sdílet Vloženo 10. Červen 2020 Citovat Já to mám v pravém konektoru B Tedy 56a/29. Pockej pockej ... to pises krapet nesmysl ... jak v B tedy 56a ??? pravy konektor pri pohledu zepredu auta je 56b a spravne to mam byt zapojene v 56a, tj. v levem pri pohledu zepredu... T56a/29, je i po FL spravne ... a nakoduj to co jsem psal ... nesmis tem popiskam ve VCDS obzvlaste u Citiga moc verit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 (editace) před 6 hodinami, danikd napsal: Pepo a zkousel jsi to nakodovat, nehlede na blbe popisky? Presne to kodovani co jsem psal?Jinak v BCM v merenych hodnotach dej vyhledat tempomat a je tam test tlacitek ... overis tim spravne zapojeni pacek ... ANo jsem to jen nejasne napsal. Budiky jsem nakodoval jak pises ,ale žádná změna. V BCM test tlacitek jsem udělal hned po montáži. Je OK na všechny funkce. To jsem psal hned v prvním příspěvku. Editováno: 11. Červen 2020, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 (editace) Přiznám se, že jsem měl bílý původně v levém konektoru. Psalo to stejnou závadu. I když je pravda , že jsem neměl podle tebe nakodované budíky. Pak jsem našel přílohu ŘJ Motoru Konektory. Je v předchozím příspěvku. Tam na obrázku je pravý B a vlevo nahoře je napsáno B... T56a Proto jsem to přepinoval do pravého . A tam to teď v pravém mám. Editováno: 11. Červen 2020, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 Tak, na to PDF nekoukat, je amtouci ..., proste to musi byt v konektoru T56a... vcera sjem ansel eco-up! od 05.2016 - tj. vlastne FL ( u vsech to je stejne ) a ve schematu byl opravdu pin 29 ... no zkusim hledat dal ... Ten bily kabel ams spravne z pacek "rozdvojeny" do BCM a do ECU? Jinak kodoval jsi pri vypnutem motoru? A tempomat nefunguje? Resil sjem s nejakym zahranicnim uzivatelem na britskoda a mel tam take nejakou chybu ale tempomat sel a pak mu to samo zmizlo ...ale tam to delal prapodivne od zacatku ... Vim ze snad nejaky brazilsky to meli v motorovce na jinem pinu, ale Evropa vzdy a porad na 29 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 Ahoj a tedy T 56a je při pohledu zepředu ten levý? Podívej se prosím na přílohu. Tam jsem to měl původně a chyba byla stejná. Jinak pozor to není Brazilie, ale dovoz Dánsko a homologováno také pro Dánsko. Bílý kablík PáčkyT16d Pin 2 a 4 propojeno BCM 73b/46 a ta motorovka vše proletováno cínem. Kodováno ano při zhasnutém motoru. Kodování vždy přijato. Motorovka Konektory.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 (editace) Ano, 56a je blize blatniku, tudiz zepredu vpravo. Je to matouci obrazek ...take jsem to v minulem prispevku popletl. Kazdopadne ty spojene 2+4 z pacek jsou do motorovky T56a/29 a BCM T73b/45, ne 46 Editováno: 11. Červen 2020, autor: danikd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 Jsem to špatně opsal Ty spojene 2+4 z pacek jsou do motorovky T56a/29 a BCM T73b/45 Tomám dobře. Ale pokud je T56a vpravo , tedy blíže k blatníku tak to teď mám dobře . Když se podivas na přílohu. Je to správně? Motorovka 56a.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 11. Červen 2020 Sdílet Vloženo 11. Červen 2020 jj, jinak FL zapojeni : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.