43 topics v tomto fóru

      • 61 odpovědí
      • 6 375 zobrazení
      • 36 odpovědí
      • 697 zobrazení
      • 35 odpovědí
      • 5 276 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 134 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 1 850 zobrazení
    1. Vymena anteny

      • 34 odpovědí
      • 1 051 zobrazení
    2. Stahování oken Citigo

      • 112 odpovědí
      • 10 517 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 290 zobrazení
      • 26 odpovědí
      • 692 zobrazení
    3. Zadní kamera

      • 27 odpovědí
      • 1 072 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 344 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 1 211 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 747 zobrazení
    4. nezávislé topení

      • 14 odpovědí
      • 2 818 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 524 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 528 zobrazení
    5. MAXI DOT

      • 29 odpovědí
      • 2 170 zobrazení
    6. Denní svícení

      • 7 odpovědí
      • 1 468 zobrazení
    7. zobrazenie hodin

      • 0 odpovědí
      • 423 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 656 zobrazení
    8. Řídící jednotka

      • 5 odpovědí
      • 616 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 6 882 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 1 849 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 663 zobrazení
    9. INSP vynulovani

      • 9 odpovědí
      • 3 701 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • kto porovnáva origo dážnik z SII s tým z SIII ich asi nikdy nevidel ani v ruke nemal   v SII je krásny dáždnik kvalitný , kožená rukoväť , chromový krúžok a logo   ten v SIII je hrdzavejúci rozpadajúci sa šmejd za doslova tri koruny z číny , jediné čo je na ňom iné oproti dáždniku z tržnice je znak škoda
      • ked som menil soft z noxu na 9970 tak prvu regeneraciu spravilo po cca 1000km druhu okolo 850km a odvtedy vzdy na chlp po 750km 
      • Taktiež som sa s týmto nestretol, a to sa občas poriadne kúrilo v lete a v pohode.   Skús to reklamovať kľudne môže byť aj nejaká hardwarová chyba, že to prehriatie už nezvláda.
      • Proč? Vždyť podvozky na Octaviích jsou bezchybné a vydrží 3 miliony kilometrů jak nic.
      • Ahojte. Superb 2, 09, CR, 250tis. DSG. 125kW (chip), CBBB. Pri zohriatom motore kolísanie otáčok cca 1dielik na otáčkomeri. Na motore to nepočuť. Pri studenom motore ručička ako prilepená. Žiadny inýproblém som neregistroval. Možno iba slabé syčanie pri pridaní plynu. Otáčky kolíšu pri studenom motore keď sa má spustiť regenerácia DPF. Ale tu to kolísanie počujem aj na motore. Ale ako náhle sa motor zohreje a spustí sa regenerácia všetko je ok. DPF regeneruje pravidelne po 650 až 700 km. Ďakujem za rady. Ivan. 20180527_114635.mp4