Jump to content

67 topics in this forum

  1. Baterie 1 2

    • 37 replies
    • 7,349 views
    • 126 replies
    • 27,317 views
  2. Dodatečná montáž tempomatu 1 2 3 4

    • 94 replies
    • 18,383 views
    • 10 replies
    • 932 views
  3. Blinkry v zrcátku

    • 8 replies
    • 4,073 views
  4. Zadní kamera 1 2 3 4 5

    • 102 replies
    • 16,190 views
  5. Zadní mlhovka i vpravo

    • 15 replies
    • 2,191 views
    • 1 reply
    • 522 views
  6. Osvětlení kufru

    • 8 replies
    • 4,774 views
    • 15 replies
    • 2,789 views
  7. Nefunkční elektrika

    • 19 replies
    • 5,040 views
    • 5 replies
    • 1,167 views
  8. Jaké H4?

    • 7 replies
    • 1,816 views
  9. INSP vynulovani

    • 10 replies
    • 8,983 views
    • 11 replies
    • 2,332 views
    • 17 replies
    • 3,968 views
  10. centrální zamykání

    • 9 replies
    • 2,494 views
  11. Teplota oleje

    • 8 replies
    • 3,228 views
    • 28 replies
    • 4,229 views
    • 18 replies
    • 4,867 views
  12. Chybový kód ASG

    • 7 replies
    • 2,348 views
    • 9 replies
    • 2,010 views
  13. Start Stop deaktivace 1 2

    • 44 replies
    • 11,031 views
  14. Vyhřívané čelní sklo 1 2

    • 36 replies
    • 8,392 views
  15. Kessy a Citigo

    • 12 replies
    • 2,864 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím. Hledal jsem a nic jsem nenašel, proto zakládám nové téma. Přestal mi hrát výškový repro u spolujezdce u o2.Shodou okolnosti známy prodává díly ze stejného typu auta tak ho zkusím předělat. Chci se zeptat jak probíhá výměna když tam budu dávat origo reproduktor? Musím ten starý nějak vycvaknout? A nový se tam musí něčím uchytit, nebo tam bude sedět? Díky za každou odpověď
    • Takže se nám projevila již prvni vada. Auto má najeto přesně 1500 km. A od cca 1200 zacaly pri jemném dobrzdovani v dalnicnich rychlostech vibrovat brzdy. Je to cítit jak ve volantu, který se jemně hýbe ze strany na stranu, tak i v pedálu brzdy.   Toto není moje první nové auto, ale nikdy se mi nic podobného nestalo.   Nesetkal se s tim nekdo?
    • Ten magnetický kroužek je pro zabezpečení, aby chytří jedinci nákladních vozidel nenatankovali AD-Blue kam nepatří, myšleno nádrž na naftu, nákladní vozidla tento magnet u nádrže na AD-Blue nepotřebují - je již integrován v hrdle nádrže. Osobně jezdím tankovat AD-Blue na čerpačku EW - Euro Wag, žádný extra průtok tam není a tak není důvod mít strach z přetečení. Jezdil jsem 6 let kamionem a nezažil jsem čerpačku kde by byl průtok 40l za minutu u AD-Blue..... a to po celé Evropě.
    • https://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novych-automobilu-proc-uz-nekde-s-kouli-nepochodite-128002
    • Za vsetkym hladajte emisie tj EU, a nieco aj usetri automobilka. 
×
×
  • Create New...