Přejít na obsah

F1-74kW PD - občasné chvilkové poklesy výkonu.


Doporučené příspěvky

Přátelé okřídleného šípu,

jednou se mi to už stalo. Cestoval jsem na Radhošť a tu cítím, jako by na chvíli klesl výkon, ale během mžiku opět v pořádku. Ujel jsem pár kilometrů a vozidlo chcíplo. Dlouho se nedařilo nastartovat. Potom to nastartovalo, ale nad 2000ot./min opět chcípalo. Takže domů jsem dojel  tak, abych to netlačil více jak 2000 ot/min. To se stalo v roce 2007. Bylo vadné relé 103 - palivová pumpa. Pumpa v nádrži nedávala náležitý tlak, jak by měla. Tehdy mi známý automechanik toto relé vyměnil za relátko dobré, ale starší.Zatím bláhově doufám, že pomaličku odchází. Budu toto relé měnit za nové. Doufám, že můj problém bude vyřešen. Pokud ne, napadá mne: vadné el.vedení k vstřikovačům či nějaký senzor. To budu řešit, až posléze na diagnostice. Máte nějaké indícíe, či zkušenosti s tímto problémem? Ještě pro dokreslení problému: jedu klíďo píďo osmdesát, lechtám plyn a z čista jasna semo tamo chvilkové výpadky, jako kdyby došlo palivo, ale okamžitě to zase jede v pohodě, takové malinkaté zaškubnutí motoru. Děkuji za postřehy. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Přátelé okřídleného šípu,

tak pokračování. Relé vyměněno a zdálo se, že je vše OK. No, nebylo to tak. Při další jízdě opět ty samé problémy. Tak říkám si, půjdu cestou vylučování. Patrně může být čerpadlo v nádrži přicpáno, za těch 12. let má na to právo. Tak jsem vytáhnul čerpadlo z nádrže, rozmontoval a ono opravdu bylo sítko v čerpadle ve spodu přicpané nějakým sajrajtem. Očistil jsem jej, složil,  nádrž jsem odkalil a vše smontoval. Jel jsem to projet na dálnici. Ze začátku to trošku pokuckávalo, ale říkal jsem si, že to budou nějaké bublinky. Na dálnici jsem to rozpálil a opět to vypadalo OK.  Na druhý den jsem jel do F.M a opět to začalo blbnout, ve finále u baráku se motor tak třepal jako by jel na tři válce. Proto jsem si domluvil diagnostiku ve Škodě. Závada na prvním válci. Buď to vadný vstřikovač nebo vedení elektriky ke vstřikovačům, které se nachází v hlavě. Zakoupil jsem to vedení a těsnění pod ventilové víko. Dokud se motor nenahřál na určitou teplotu tak to jelo zase OK, z toho jsem usuzoval, že vstřikovač v háji asi nebude, to odhalí až montáž nového vedení. Dnes byla provedena oprava. Vstřikovač je v pořádku, dělalo to, to elektrické vedení ke vstřikovačům. Delší tetovací jízda to potvrdila. Já su tak šťastný.  Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...